Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیمان صابریان رئیس اورانس تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به تصادف یک دستگاه اتوبوس با ۳ ون گفت: بر اثر بروز تصادف ۱ دستگاه اتوبوس با ۳ ون در مقابل بیمارستان طالقالنی متاسفانه ۱ نفر فوت و ۵ نفر مصدوم شده اند.
رئیس اورانس تهران گفت: یکی از مصدومان به بیمارستان طالقانی و دیگری به شهدای تجریش منتقل شده است و حال یکی از مجروحان بدخیم است و دو مصدوم دیگر به صورت سرپایی مداوا شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: جلوگیری از ۵۵ درصد مرگ و میرهای مادران باردار با اورژانس هوایی  صابریان یاد آوری کرد: بر اثر بروز تصادف بین ۱ دستگاه اتوبوس با ۳ ون ۳ دستگاه آمبولانس به محل اعزام و در حال حاضر ۱ آمبولانس بر سر صحنه حضور دارد.
انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سوانح رانندگی تصادف مرگبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۵۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ کشته و ۲ مصدوم در پی تصادف تریلی و پژو پارس

سخنگوی اورژانس پیش‌بیمارستانی خوزستان گفت: تصادف یک دستگاه پژو پارس و تریلی سه کشته و دو مصدوم برجای گذاشت.

عارف اصل‌شرهانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از خوزستان اظهار کرد: شامگاه سه‌شنبه هفتم فروردین در پی تصادف یک دستگاه تریلی با پژو پاس در جاده اندیمشک به دهلران در نزدیکی شهرک قدس سه نفر کشته و دو نفر مصدوم شدند.

وی افزود: به محض اطلاع، تیم‌های امدادی و دو دستگاه آمبولانس به محل اعزام شدند و فوتی‌های این حادثه شامل دو آقای شش و ۳۰ ساله و یک دختر یک ساله و مصدومان که یک آقای ۳۳ ساله و یک دختر چهار ساله بودند، به بیمارستان منتقل شدند.

به گزارش ایمنا در حوادث جاده‌ای روز گذشته در خوزستان در پی دو فقره تصادف در مجموع ۱۲ نفر مصدوم شده بود.

کد خبر 739560

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به تنها مصدوم تصادف جاده جندق دامغان
  • مصدوم شدن ۶ نفر در پی تصادف وانت پیکان با عابر پیاده / مصدومیت ۵ نفر در پی واژگونی ال۹۰
  • مصدوم شدن ۵۷۲ نفر در تصادف‌های ابتدای سال البرز
  • ۳ کشته و ۲ مصدوم در تصادف تریلی و پژو پارس
  • ۳ کشته و ۲ مصدوم در پی تصادف تریلی و پژو پارس
  • تصادف زنجیره‌ای در محور ایلام-سرابله
  • تصادف زنجیره‌ای در محور ایلام-سرابله۱۲ مصدوم برجای گذاشت
  • ادامه بدشانسی‌های پپ: یک دفاع دیگر هم مصدوم شد
  • مصدومیت هفت تن بر اثر تصادف زنجیره‌ای در حاجی آباد
  • تصادف زنجیره ای در آزادراه شیراز _ اصفهان