Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@16:47:10 GMT

عرضه نسخه ریمستر شده بازی Resident Evil 3

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۶۶۰۹۰

عرضه نسخه ریمستر شده بازی Resident Evil 3

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از عناوین بسیار پرطرفدار از مجموعه Resident Evil بازی Resident Evil 3 است که چند سالی از عرضه آن می‌گذرد اما این عنوان در زمان عرضه خود به دلیل داشتن داستانی بسیار هیجان انگیز و همچنین داشتن گرافیک بسیار خوب نسبت به عناوین هم رده خود توانست به فروش بسیار بالایی دست پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ظاهرا شرک کپ کام با هدف ایجاد حسی نوستالژی در گیمرها قصد دارد نسخه ریمستر شده این بازی را روانه بازار کند. ریمستر این عنوان تنها شامل بازسازی محیط بازی نمی‌شود و شرکت کپ کام قصد دارد داستانی جدید در شهر راکون را در آن اضافه کند.

داستان نسخه اصلی این بازی درباره جیل ولنتاین است که در ادامه نسخه دوم این بازی و درباره شهری آلوده به فروش T ساخته شده است. نسخه ریمستر شده این بازی به وسیله موتور RE قرار است توسعه داده شود که از آن در ساخت عناوین Resident Evil 7: Biohazard  و  Devil May Cry 5 استفاده شده است که نشانگر وجود گرافیک خارق العاده در نسخه ریمستر شده بازی Resident Evil 3 دارد.

در ماه گذشته نیز شایعاتی مبنی بر عرضه نسخه ریمستر شده این بازی برای کنسول‌های PS4، Xbox One و پلتفرم کامپیوتر نیز در فضای مجازی منتشر شده بود که می‌توان گفت همین شایعات شرکت کپ کام را مجبور به انتشار خبر عرضه این بازی برای کنسول‌های PS4، Xbox One و پلتفرم کامپیوتر کرد.

بیشتر بخوانید: بروزرسانی بزرگ برای بازی Battlefield 5

انتظار می‌رود این عنوان به دلیل نوستالژی بودن برای بسیاری از گیمرهای قدیمی و با توجه به تعریف‌هایی که از این عنوان در فضای مجازی منتشر شده است، بتواند به قروش بسیار بالایی دست پیدا کند. نسخه ریمستر شده بازی Resident Evil 3 قرار است در ۳ آپریل سال ۲۰۲۰ برای کنسول‌های مطرح وارد بازار شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فناوری بازی رایانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۶۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت گوشی امروز ۴ اردبیهشت ۱۴۰۳

به گزارش صدای ایران،گلکسی S۲۴ اولترا نسخه یک ترابایت که در بدو ورود به بازار موبایل بیش از ۱۰۰ میلیون قیمت خورده بود، فعلا ۹۵ میلیون ارزش دارد.

گلکسی S۲۴ اولترا نسخه ۲۵۶ گیگ را می‌شود با بودجه‌ای در حد و اندازه ۷۰ میلیون خرید، اما کف قیمت آیفون ۱۳ معمولی که یکی از محبوب‌ترین مدل‌های سال‌های گذشته است، به ۴۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان می‌رسد.

قیمت آیفون ۱۳ نسخه ۱۲۸ گیگ با پارت‌نامبر CH در این محدوده قرار می‌گیرد و یکسری از فروشنده‌ها بابت فروش آیفون ۱۳ پرو مکس نسخه یک ترابایت تا ۱۲۰ میلیون قیمت می‌گذارند.

ردمی A۲ پلاس شیائومی در طرف مقابل یکی از محبوب‌ترین گوشی‌های اقتصادی بازار است و این یکی با ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی قریب چهار میلیون تومان قیمت دارد.

پرفروش‌ترین گوشی‌های بازار موبایل

گلکسی A۱۵ نسخه ۱۲۸+۴

شش میلیون تومان

گلکسی A۰۵s نسخه ۶۴+۴

چهار میلیون و ۸۵۰ هزار تومان

گلکسی A۵۴ نسخه ۲۵۶+۸،

۱۶ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان

گلکسی A۵۵ نسخه ۲۵۶+۸،

۲۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان

گلکسی A۳۴ نسخه ۱۲۸+۸،

۱۱ میلیون تومان

گلکسی A۳۵ نسخه ۲۵۶+۸،

۱۶ میلیون تومان

گلکسی S۲۴ اولترا نسخه یک ترابایت

۹۵ میلیون تومان

ردمی نوت ۱۳، ۴G نسخه ۲۵۶+۸

هشت میلیون و ۹۰۰ هزار تومان

ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس نسخه ۵۱۲+۱۶،

۲۳ میلیون تومان

ردمی A۲ پلاس نسخه ۶۴+۳ گیگ

چهار میلیون تومان

ردمی A۳ نسخه نسخه ۱۲۸+۴

پنج میلیون و ۴۰۰ هزار تومان

ردمی ۱۳C نسخه ۲۵۶+۸

شش میلیون و ۳۰۰ هزار تومان

پوکو X۶ پرو نسخه نسخه ۵۱۲+۱۲،

۱۷ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان

آیفون ۱۳ نسخه ۱۲۸ گیگ پارت‌نامبر CH

۴۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان

آیفون ۱۳ پرو مکس نسخه یک ترابایت پارت‌نامبر ZZA

۱۲۰ میلیون تومان

دیگر خبرها

  • سوسک سیاه که در ایران هم حسابی محبوب بود! (+عکس)
  • قلیان اکسیژن و بازی با جون جوانان؛ طرح مطالعاتی وزارت بهداشت؟
  • قیمت گوشی امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • نسخه آبی گوشی ردمی 13C 5G به زودی عرضه می‌شود
  • دسترسی به ۲۵۰ هزار منبع مطالعاتی در کتابخانه تخصصی اهل بیت(ع) آستان قدس رضوی
  • دسترسی به 250 هزار منبع مطالعاتی در کتابخانه تخصصی اهل بیت(ع) آستان قدس رضوی
  • قیمت گوشی امروز ۴ اردبیهشت ۱۴۰۳
  • یک صفحه جدید به واتساپ اضافه می‌شود + عکس
  • تلویزیون‌های جدید TCL چه مشخصاتی دارند؟
  • بازی GTA 6 جلوه‌های گرافیکی بسیار چشم‌نواز خواهد داشت