Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-19@09:30:46 GMT

محمدرضا شریفی نیا لژیونر می شود!

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۶۶۱۰۵

محمدرضا شریفی نیا لژیونر می شود!

سریال «لژیونر» به کارگردانی مسعود آب پرور، جایگزین سریال «باغ گیلاس» در آی‌فیلم فارسی می‌شود.

به‌ گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ «لژیونر» با بازی محمدرضا شریفی‌نیا، حسن پورشیرازی و زهیر یاری از جمعه ۲۲ آذر، راهی آنتن این شبکه می‌شود.

این مجموعه محصول سال ۱۳۹۶  است و هلیا امامی، کمند امیر سلیمانی، ساغر عزیزی، آذین رئوف، اتابک نادری، پیام احمدی نیا و حامد آهنگی دیگر بازیگران آن هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«لژیونر»درباره دو دوست قدیمی بهمن و توفیق است که از برادر به هم نزدیک‌ترند. آنها ناف دختر و پسرشان را به نام هم بریده‌اند. اما بچه‌های آنها که امروز به سن ازدواج رسیده‌اند به ازدواج با یکدیگر راضی نیستند. این موضوع باعث می‌شود این دوستی ۳۰ساله کم‌کم تحت‌الشعاع قرار بگیرد و مشکلاتی بین این دو دوست قدیمی به وجود بیاید.

این مجموعه تلویزیونی قرار است از جمعه هر شب ساعت ۱۹ راهی آنتن شود و تکرار آن در ساعت‌های ۰۳:۰۰ و ۱۱:۰۰ پخش خواهد شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: لژیونر آی فیلم مسعود آب پرور محمدرضا شریفی نیا باغ گیلاس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۶۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طارمی جزو 10 لژیونر برتر هفته آسیا

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ «طارمی ناجی پورتو شد»، این گزارش امروز (چهارشنبه) کنفدراسیون فوتبال آسیا در تمجید از ستاره تیم ملی ایران در لیگ پرتغال است.طارمی به عنوان گران ترین فوتبالیست ایران با قیمت 10 میلیون یورو تقریبا با ارزش تیم‌های بزرگ کشورمان مثل سپاهان و تراکتور با (11 میلیون یورو) برابری می‌کند. به نقل از فارس طارمی هفته جاری بعد از بیش از 4 ماه موفق به گلزنی مجدد برای پورتو در لیگ پرتغال شد. ستاره ایرانی بعد از اتفاقات زمستان گذشته و توافق با اینتر به لیست سیاه پورتو وارد شد.طارمی در 2 ماه گذشته در بسیاری از بازی‌ها از لیست خط خورد یا نیمکت نشین بود. در بازی شنبه گذشته هم به عنوان یار ذخیره نیمه دوم وارد زمین شد و گل تساوی 2 بر 2 را در دقیقه 82 مقابل فامالیسائو به ثمر رساند تا اژدها از باخت فرار کند.

سایت AFC گزارش می‌دهد که طارمی بعد از مدت‌ها دوری دوباره برای پورتو به میدان رفت و «در یک زمان کوتاه دوباره توانایی هایش را نشان داد» تا تیم پرتغالی از شکست فرار کند.کنفدراسیون فوتبال آسیا لیستی از بهترین لژیونرهای هفته این قاره در لیگ های اروپایی ارائه کرد که «مهدی طارمی جزو 10 لژیونر برتر هفته آسیا» قرار گرفت.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896295

دیگر خبرها

  • مربی موفق ایرانی در لیگ عراق لژیونر شد ( عکس )
  • رسالت همه فعالین اجتماعی نشان‌دادن چهره واقعی سیستان و بلوچستان است
  • شروع ستاره لژیونر با توپ پُر در جام ملت‌ها
  • رضا داوری اردکانی درگذشت عباس شریفی را تسلیت گفت
  • تقابل لژیونر جوان ایران و آلمیدا (عکس)
  • روز شاد سپاهانی‌ها: لژیونر هم گل زد
  • ‌شناسایی ۹۱۸ بیمار مبتلا به هموفیلی در فارس
  • طارمی جزو 10 لژیونر برتر هفته آسیا
  • هنوز بعد از سال ها درپی متولی در دریا هستیم
  • آغاز اکران آنلاین فیلم «آخرین تولد»