Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-18@18:44:56 GMT

سپاهان - پیکان؛ بازی تکراری در نقش‌جهان

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۶۶۱۵۲

سپاهان - پیکان؛ بازی تکراری در نقش‌جهان

در چارچوب هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال تیم سپاهان اصفهان میزبان پیکان تهران خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، تیم فوتبال سپاهان اصفهان روز جمعه 22 آذر ماه در دیداری از هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال به مصاف حریف خود پیکان تهران خواهد رفت.

طلایی‌پوشان سپاهان که در 3 دیدار قبلی خود در لیگ برتر به تساوی رسیده و 6 امتیاز مهم را از دست داده‌اند، برای باقی ماندن در جمع مدعیان باید 3 امتیاز این دیدار خانگی را کسب کنند؛ شاگردان امیر قلعه‌نویی 2 هفته پیش و در یک‌هشتم جام حذفی با نتیجه 2 بر یک پیکان را شکست داده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیکان تهران اما که در دیدار هفته گذشته مقابل استقلال و در روزی که مستحق پیروزی بود، به تساوی رسید، حریف سرسختی برای سپاهان خواهد بود؛ شاگردان حسین فکری در بازی جام حذفی نیز بازی بهتری از سپاهان انجام دادند و در غافلگیری‌ها گل خوردند و بازی را واگذار کردند.

داوران دیدار سپاهان و پیکان

این بازی از ساعت 16:40 روز جمعه و در ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان آغاز می‌شود و سید‌رضا مهدوی قضاوت این دیدار را برعهده دارد و محمدرضا ابوالفضلی، یعقوب حجتی، عبدالنبی پورخلف، امیرسلطان سامانی و امیر‌رضا آشورماهانی نیز وی را در این امر همراهی می‌کنند؛ ناظر داوری نیز حاتم بک‌پور خواهد بود.

محرومان و مصدومان دو تیم

سپاهان در این دیدار محمد محبی را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد و محسن مسلمان، حامد بحیرایی، علی‌رضا نقی‌زاده و محمد ایران‌پوریان به دلیل مصدومیت قادر به همراهی طلایی‌پوشان نیستند؛ در تیم پیکان اما بازیکنان می‌توانند با صلاح‌دید کادر فنی در این دیدار به میدان بروند.

نتایج بازی‌های گذشته

سپاهان هفته گذشته مهمان شهر خودرو بود و با نتیجه یک بر یک به تساوی رسید؛ شاگردان امیر قلعه‌نویی با کسب 6 پیروزی و7 تساوی و با 25 امتیاز در رده دوم جدول رده‌بندی حضور دارند.

پیکان هم هفته قبل میزبان استقلال بود و در پایان با نتیجه 2 بر 2 مساوی کرد؛ شاگردان حسین فرکی با 3 برد، 4 تساوی و 5 شکست و 13 امتیاز در رده یازدهم جدول لیگ برتر قرار گرفته‌اند.

تاریخچه بازی‌های دو تیم

این دو تیم در تاریخ لیگ برتر فوتبال 28 بار با یکدیگر رقابت کرده‌اند که سهم سپاهان 17 پیروزی بوده است و پیکان نیز در 6 دیدار به برتری رسیده است، 5 بازی هم با نتیجه تساوی به پایان رسیده است؛ از 76 گل به ثمر رسیده در بازی‌های بین دو ،سپاهان 48 و پیکان 28 گل به ثمر رسانده‌اند و پر‌گل‌ترین بازی دو تیم با نتیجه 4 بر 2 به سود سپاهان و یک بار به سود پیکان بوده است.

بهترین گلزنان دو تیم

در سپاهان کی‌روش استنلی و گئورگی ولسیانی با 3 گل بهترین گلزنان هستند و علی قربانی، امید نورافکن، محمد محبی و سجاد شهباززاده هر کدام 2 گل به ثمر رسانده‌اند؛ در پیکان نیز شهریار مغانلو 7 گل زده و فراز امامعلی 5 گل به ثمر رسانده است.

به گزارش فارس، برنامه کامل بازی‌های هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال به شرح زیر است:

جمعه 22 آذر ماه

نساجی مازندران - شهر خودرو

تراکتور تبریز - فولاد خوزستان

سپاهان اصفهان - پیکان

شنبه 23 آذر ماه

استقلال - شاهین شهرداری‌بوشهر

گل‌گهر سیرجان - ذوب‌آهن اصفهان

پارس جنوبی جم - نفت‌ مسجدسلیمان

صنعت نفت آبادان - ماشین‌سازی‌تبریز

سایپا - پرسپولیس

انتهای پیام/63090/ج30/

منبع: فارس

کلیدواژه: ورزش اصفهان فوتبال لیگ برتر سپاهان قلعه نویی پیش بازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۶۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی بدون گل در نیمه اول دربی اصفهان

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار معوقه هفته هفدهم بین تیم‌های فوتبال سپاهان و ذوب آهن اصفهان از ساعت ۱۶:۳۰ امروز چهارشنبه در ورزشگاه نقش جهان اصفهان پیگیری شد.

نیمه نخست این دیدار با وجود موقعیت سازی های دو تیم روی دروازه یکدیگر گلی را به همراه نداشت تا دو تیم با تساوی صفر-صفر راهی رختکن شوند.

عملکرد ضعیف دو تیم اصفهانی باعث استقبال سرد هواداران دو تیم از این دیدار شد تا خبری از تشویق ژوزه مورایس و محمد ربیعی سرمربیان سپاهان و ذوب اهن از سوی تماشاگران حاضر در استادیوم نباشد.

کد خبر 6081321

دیگر خبرها

  • نریمان‌جهان: آمار من را فراموش نکنید!
  • خلاصه بازی پیکان و هوادار + فیلم
  • خلاصه بازی سپاهان و ذوب‌آهن + فیلم
  • طلایی پوشان فاتح شهرآورد نصف جهان
  • استقبال نه‌چندان خوب هواداران اصفهانی از بازی سپاهان و ذوب‌آهن +فیلم
  • تساوی بدون گل در نیمه اول دربی اصفهان
  • عنایتی: دیدار با هوادار تداعی کننده خاطرات است/ بازی سختی داریم
  • دربی نصف جهان؛ سپاهان محکوم به برد
  • پیشرفتِ فوتبالی حلقه‌ای گم‌شده در نصف‌جهان
  • مساوی شدن ۸ بازی از ۱۰ دیدار هفته ۳۲ سری آ