Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-19@05:21:32 GMT

کنست رژیم صهیونیستی منحل شد

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۶۶۲۱۰

شبکه خبری المیادین بامداد پنج شنبه به نقل از رسانه‌های رژیم صهیونیستی از انحلال کنست (پارلمان) این رژیم خبر داد.

بر اساس این گزارش، کنست رژیم صهیونیستی انحلال خود را اعلام کرد و برگزاری سومین انتخابات در طول یک سال گذشته را خواستار شد.

گفتنی است، درحال حاضر بحران شدیدی در عرصه سیاسی در محافل سیاسی رژیم صهیونیستی در جریان است به طوری که این رژیم مجبور به اتخاذ تصمیم برگزاری سومین انتخابات در طول کمتر از یک سال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



«بنی گانتز» رئیس ائتلاف آبی و سفید رژیم صهیونیستی امروز چهارشنبه در سخنانی اعلام کرد: از آنجائیکه نتانیاهو تمایل داشت با در اختیار گرفتن اکثریت پارلمان بعدی، مصونیت از محکومیت قضایی را برای خود به دست بیاورد، اسرائیل را به سومین انتخابات در عرض یک سال کشاند.

رئیس ائتلاف آبی و سفید رژیم صهیونیستی در این خصوص ادامه داد: ما باید با آن مخالفت کنیم... هیچ مجالی برای مصونیت وجود ندارد و قانون مصونیت در اسرائیل باید به‌روز رسانی شده و در زمینه‌ای که نیاز آن است استفاده شود.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: کنست اسرائیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۶۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمهوری اسلامی ایران هیمنه رژیم صهیونیستی را در هم شکست

به گزارش خبرنگار مهر، معین‌الدین سعیدی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه ۲۸ فروردین ماه) مجلس در تذکری شفاهی، گفت: تاریخ قضاوت خواهد کرد که در شرایطی که در بسیاری از کشورهای اسلامی حتی به خطبای نماز جمعه اجازه نمی‌دهند درباره غزه و اسرائیل صحبت کنند، جمهوری اسلامی ایران حامی آرمان فلسطین است و با حرکت انقلابی خود هیمنه اسرائیل را در هم شکست.

وی با اشاره به عملیات پهپادی- موشکی «وعده صادق» سپاه پاسداران، بیان کرد: از اقدام انقلابی سربازان و رزمندگان اسلام در شکستن هیمنه رژیم کودک‌کش اسرائیل تقدیر و تشکر می‌کنم.

کد خبر 6079685 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • حمله دوشنبه شب اسرائیل به ایران لغو شد
  • گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار محمدحجازی
  • نسل کشی رژیم صهیونیستی فریاد «دیدی» را هم در آورد
  • سنگ اندازی اسرائیل در روند کمک رسانی‌ها یک گام به جلو و دو گام به عقب است
  • چرا ایران «نقب» را هدف قرار دارد؟
  • تحلیلگر سیاسی آمریکا: مصونیت اسرائیل از مجازات تمام شد
  • سازمان ملل: ۱۰۰۰۰ زن در حملات اسرائیل به غزه کشته شده‌اند
  • ۱۰۰۰۰ زن در حملات اسرائیل به غزه کشته شده‌اند
  • سازمان ملل و کشورهای غربی بیش از حد به اسرائیل سخت می‌گیرند | سازمان ملل بهتر است منحل شود !
  • جمهوری اسلامی ایران هیمنه رژیم صهیونیستی را در هم شکست