Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول فضای مجازی بسیج دانشجویی اصفهان از برگزاری گردهمایی سراسری دانشجویان انقلابی دانشگاه‌های استان اصفهان با سخنرانی حسین یکتا خبر داد.

محمدامین رجبی، مسئول فضای مجازی بسیج دانشجویی اصفهان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو از برگزاری گردهمایی سراسری دانشجویان انقلابی دانشگاه‌های استان اصفهان خبر داد و گفت: این مراسم پنجشنبه در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رجبی ادامه داد: این مراسم با هدف تبیین نقش جوان حزب اللهی در مسیر گام دوم انقلاب برنامه ریزی شده و دانشجویان سراسر استان در این مراسم حضور خواهند یافت.

مسئول فضای مجازی بسیج دانشجویی اصفهان بیان کرد: در این گردهمایی حسین یکتا که سابقه حضور در جبهه‌های جنگ تحمیلی را دارد و پس از دوران دفاع مقدس، در کنار مردم بوده و برای حل مشکلات مردم تلاش کرده است، در این مراسم سخنرانی می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: بخشی از این مراسم به اجرای برنامه‌های طنز اختصاص دارد که بخش طنز برنامه را محمدرضا شهبازی، طنزپرداز انقلابی اجرا خواهد کرد.  

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بسیج دانشجویی اصفهان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان حاج حسین یکتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۶۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دهمین کنفرانس بین‌المللی وب پژوهی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علم و فرهنگ، باتوجه‌به گسترش روزافزون فعالیت‌ها و خدمات در فضای مجازی، شناخت، تجزیه‌وتحلیل و در کل پژوهش در حوزه فضای مجازی اهمیت ویژه‌ای در دنیا پیدا کرده است. در این راستا و به دلیل فقدان پژوهش متمرکز بر روی وب در کشور، ایده‌ای با نام «وب پژوهی» از سال ۹۴ در دانشگاه علم و فرهنگ شکل گرفت.

خوشبختانه موضوع «وب پژوهی» مورد استقبال جامعه علمی کشور قرار گرفته است و مقالات و پژوهش‌های متعددی به زبان‌های فارسی و انگلیسی به دبیرخانه کنفرانس ارسال شده است که آثار پذیرفته شده در پایگاه‌های معتبر علمی داخلی نظیر SID و ISC و خارجی نظیر IEEE Xplore نمایه شده است.

کد خبر 6087272

دیگر خبرها

  • آغاز بزرگترین آزمون علمی در همدان
  • رقابت بیش از ۶۴ هزار و ۷۱۹ داوطلب استان اصفهان در نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳
  • اعتراضات سراسری دانشگاه‌های آمریکا در حمایت از غزه
  • مراسم تقدیر از دست اندرکاران جشنواره جایزه ملی ثریا برگزار شد
  • دهمین کنفرانس بین‌المللی وب پژوهی برگزار می‌شود
  • اجلاس اتاق‌های بازرگانی فضای اقتصادی اصفهان را تغییرمی‌دهد
  • گردهمایی سفیران سلامت دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد
  • طرح پویش دانشگاه آزاد، تلاقی آموزش مهارتی و اشتغال دانش‌بنیانِ نسل جوان
  • رقابت ۱۲ هزار داوطلب آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در دانشگاه صنعتی اصفهان
  • برگزاری ۹۰ رویداد در نود سالگی دانشگاه تهران