Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-20@03:27:41 GMT

اعتراف معصی علینژاد به حامله شدن قبل از ازدواج! + فیلم

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۶۶۳۰۵

اعتراف معصی علینژاد به حامله شدن قبل از ازدواج! + فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، معصی علینژاد که با راه اندازی کمپین چهارشنبه‌های سفید به دنبال جا انداختن بی بند و باری در بین جوانان کشورمان است در یک مصاحبه به حامله شدن قبل از ازدواج اعتراف کرد.

معصی علینژاد در حالی به اعمال منافی عفت خود اعتراف کرد که چند ماه پیش هم ماجرای خانه هفت خوابه‌‌اش در آمریکا و حقوق کلانی که از شبکه صدای آمریکا می‌گیرد، فاش شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در دیدار با سیاستمداران تندروی آمریکا همواره خواستار تحریم کشورمان بوده است.

بیشتر بخوانید: صحبت‌های بدون تعارف خانواده مسیح علی نژاد درباره دخترشان + فیلم 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی انتهای پیام/  

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانلود فیلم اپوزیسیون آمریکا چهارشنبه های سفید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۶۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراف مدافع شمس آذر؛ استقلالی هستم و از این تیم پیشنهاد داشتم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حسین گودرزی بعد از شکست ۳ بر ۲ تیم فوتبال شمس آذر قزوین مقابل استقلال اظهار داشت: تیم ما خیلی دیر به خودباوری لازم رسید. اگر می‌توانستیم بازی همیشگی خودمان را از ابتدا ارائه کنیم، شاید با تعداد گل زیاد پیروز می‌شدیم. استقلال تیمی بزرگ است و اگر یک لحظه مقابل این تیم غفلت کنید، گل می‌خورید.

«سه گل روی سه بی‌تجربگی دریافت کردیم.»، وی ضمن بیان این جمله خاطر نشان کرد: بازیکنان ما با انگیزه و جوان هستند و خیلی کم در این ورزشگاه بازی کرده‌اند. همین اتفاق باعث شد فضای ورزشگاه آزادی روی کیفیت بازیکنان تأثیرگذار باشد که طبیعی است. به تیم شمس آذر تبریک می‌گویم و ما تلاش می‌کنیم در بهترین رتبه ممکن در جدول قرار بگیریم.

مدافع شمس آذر قزوین در واکنش به خبرنگاری که از او پرسید از استقلال و پرسپولیس پیشنهاد داشته است یا خیر، تصریح کرد: پیشنهادی از پرسپولیس نداشتم، اما از استقلال پیشنهاد دریافت کردم. وضعیت سال آینده به شرایط بستگی دارد. هر بازیکنی به دنبال پیشرفت است و من هم بهترین تصمیم را در پایان فصل می‌گیرم.

گودرزی در پاسخ به این پرسش که استقلالی است یا خیر، گفت: بله.

۲۵۸۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897192

دیگر خبرها

  • اعتراف مدافع شمس آذر؛ استقلالی هستم و از این تیم پیشنهاد داشتم
  • ریزپرنده‌های ساقط‌ شده در اصفهان هیچ خسارت مالی و جانی نداشتند/پیام ایران به روشنی به آمریکا و سایر طرف‌ها منتقل شده است
  • امیرعبداللهیان: در صورتی‌ که رژیم اسرائیل مجدداً اقدامی علیه منافع ایران انجام بدهد، پاسخ بعدی ایران فوری، حداکثری و قاطع خواهد بود؛ این پیام به روشنی به آمریکا و سایر طرف ها منتقل شده/ ریزپرنده‌های ساقط‌ شده {در اصفهان} هیچ خسارت مالی و جانی در بر نداشته
  • انتقام سپاه از اسراییل دل مردم را شاد کرد
  • اعتراف پیولی: رم با کیفیت‌تر میلان بود!
  • رسانه صهیونیست: ارتش آمریکا هزاران موشک به اسرائیل ارسال کرد
  • اعتراف ترامپ درباره هزینه‌های آمریکا برای جنگ در خاورمیانه (فیلم)
  • پولتیکو: اوکراین احتمالاً بدلیل مشکلات روحی امسال شکست می‌خورد
  • تماس تلفنی وزیر امورخارجه قطر و آمریکا؛ محور گفتگو چه بود؟
  • اعتراف کارشناس صهیونیستی به اهمیت پایگاه سری نواتیم اسرائیل