Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-16@05:35:50 GMT

افزایش آمار تلفات فوران آتش فشان در نیوزیلند

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۶۶۳۲۷

خبرگزاری رویترز گزارش داد: پلیس نیوزیلند روز پنج شنبه گفت دو نفر دیگر در اثر جراحات ناشی از فوران آتش فشان جزیره وایت آیلند در هفته جاری میلادی فوت کردند. به این ترتیب شمار تلفات تاییدشده این حادثه به هشت نفر رسید.

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیما ‎؛ پلیس گفت این دو نفر در حال درمان در بیمارستان ها اوکلند و هامیلتون بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این آتش فشان بعدازظهر روز دوشنبه و زمانی فوران کرد که گروه های گردشگری در این جزیره بودند.

ده ها نفر دیگر نیز در بیمارستان هستند.

۹ نفر نیز در فهرست رسمی افرادی قرار گرفته اند که طی این حادثه گم شده اند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: انتخابات مجلس یازدهم آنفلوانزا استان تهران جنوبی بودجه 99 بندر ماهشهر عبدالحمید ریگی جشنواره سینماحقیقت لیلا واثقی پایتخت 6 امیرحسین فتحی نیوزیلند آتشفشان فوران آتشفشان تلفات افزایش تلفات انتخابات مجلس یازدهم آنفلوانزا استان تهران جنوبی بودجه 99 بندر ماهشهر عبدالحمید ریگی جشنواره سینماحقیقت لیلا واثقی پایتخت 6 امیرحسین فتحی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۶۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد ۲ خودرو در زنجان ۵ نفر را راهی بیمارستان کرد

ایسنا/زنجان رئیس اورژانس‌پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث استان زنجان گفت: بر اثر برخورد ۲ خودروی سواری با یکدیگر در سه‌راهی سلطانیه، ۵ نفر مصدوم و راهی بیمارستان شدند.

داریوش تقی‌لو در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، در رابطه با حادثه رانندگی، اظهار کرد: در پی برخورد ۲ دستگاه خودرو سواری کوییک با پژو ۴۰۵ در ساعت ۱۶:۰۹ در سه‌راهی سلطانیه به سمت جاده تهران، تکنسین‌های اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه ۳ کد آمبولانس قره‌بلاغ، سلطانیه و مرواربد به محل حادثه مذکور اعزام شدند، افزود: ۵ نفر آقای ۳۰، ۴۰, ۴۴ و ۱۸ ساله و یک خانم ۲۳ ساله مصدوم شدند.

این مسئول ضمن تاکید بر لزوم رعایت قوانین و مقررات رانندگی، خاطرنشان کرد:پس از انجام اقدامات درمانی پیش‌بیمارستانی به بیمارستان موسوی انتقال یافتند.
انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آتشفشانی در قطب جنوب که «طلا» از آن فوران می‌کند
  • آخرین آمار قربانیان جنگ غزه
  • مصائب پرستاران؛ گسترشِ استعفا‌ها از یک شغل بسیار سخت
  • ببینید | ۵ فوتی بر اثر واژگونی اتوبوس در گردنه حیران
  • آمار عجیب از مرگ و میر در حوادث هفته گذشته
  • آمار اولیه از تعداد مصدومان پس از حمله ایران
  • برخورد ۲ خودرو در زنجان ۵ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • افزایش شمار تلفات حمله اوکراین به زاپروژیا
  • آخرین مجروح حادثه تروریستی چابهار به خانه بازگشت
  • ترخیص آخرین مجروح حادثه تروریستی چابهار