Web Analytics Made Easy - Statcounter

مازیار ناظمی در توئیتر خود نوشت: بعد از مرحله خشم اکنون استرا وارد می شود. مسائل مالی حل تر شده و استراماچونی در بازی با شاهین بوشهر روی نیمکت استقلال خواهد نشست.

اخبار ورزشی- آندره آ استراماچونی یک روز قبل از بازی با پیکان به دلیل مشکلات مالی از ایران رفت و خلیل زاده رییس هیئت مدیره استقلال به ترکیه رفته تا با وکیل او مذاکره کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

سوالی جدی در مورد ماجرای استراماچونی و استقلال

با این شرایط انتظار می رود استراماچونی به زودی در ایران حضور پیدا کند و تمرینات استقلال را زیر نظر بگیرد.

 

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: استقلال استراماچونی استقلال مازیار ناظمی استراماچونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۶۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر خوب مهاجم تیم ملی ایران برای رم و دروسی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سردار آزمون، مهاجم تیم ملی کشورمان بعد از پشت سرگذاشتن دوران مصدومیت «آماده بازی برای آ.اس رم شد».سردار آزمون با 52 گل برای تیم ملی کشورمان دومین گلزن برتر تاریخ ایران به شمار می‌آید. به نقل از فارس آزمون در بازی رفت تیم ملی کشورمان مقابل ترکمنستان در مسابقات انتخابی راه یابی به جام جهانی 2026 از ناحیه همسترینگ مصدوم شد.دوران نقاهت آزمون نزدیک به 4 هفته طول کشیده و مهاجم ایرانی اکنون بعد از بهبودی آماده بازی مجدد برای جالوروسی شده است.

سایت وان اسپورت می‌نویسد که «بازگشت سردار آزمون» به تمرینات گروهی رم و آماده شدن برای بازی قبل از بازی مقابل میلان «خبری خوشحال کننده برای دنیله دروسی است».روما پرس هم گزارش داد که بازگشت آزمون می‌تواند دنیله دروسی، سرمربی تیم در انتخاب مهاجمان در خط حمله کمک کند تا «بتواند با سیستم هجومی بهتری به مصاف میلان برود».

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896271

دیگر خبرها

  • برگزاری ۷۰ رویداد ملی ورزش موتورسواری و اتومبیلرانی طی سال گذشته
  • (ویدئو) واکنش رابعه اسکویی به شایعه ازدواج با مازیار لرستانی
  • رئیسی کیا: شکست در واگذاری استقلال و پرسپولیس شکست خصوصی‌سازی است/ فدراسیون جلوی رقابت مالی ناسالم و پول پاشی را بگیرد
  • حقوق بیکاری در کرواسی؛ بازگشت اسکوچیچ به ایران؟
  • بازگشت پرسپولیس از آبادان، شاید به‌عنوان صدرنشین
  • بازگشت لبخند به صورت سرمربی پرسپولیس (عکس)
  • آخرین وضعیت یامگا برای بازگشت به میادین
  • خبر خوب مهاجم تیم ملی ایران برای رم و دروسی
  • استقلالی‌ها امیدوار به بازگشت کوین یامگا
  • بازگشت صالح حردانی در بازی با شمس آذر قزوین