Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش صدای ایران وبه نقل از روابط عمومی سپاه روح‌الله استان مرکزی، سرهنگ پاسدار " احمد شهرجردی" افزود: باتلاش شبانه‌روزی سربازان گمنام امام زمان(عج) در سازمان اطلاعات سپاه روح الله شناسایی و انهدام این شبکه فساد انجام شد.

وی بیان کرد: جعل اسناد، جعل مهر، استفاده از سند مجعول، تحصیل مال از طریق نامشروع، خیانت در امانت و کلاهبرداری از جمله اتهامات این شبکه فساد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مسوول روابط عمومی سپاه روح الله استان مرکزی ادامه داد: باور و اخلاص برگرفته از ایمان و نصرت الهی در سربازان گمنام، سپاه را در حفظ آرمان‌های مقدس جمهوری اسلامی و درهم پیچیدن پروژه‌های دشمنان داخلی وخارجی یاری می دهد.

سرهنگ پاسدار شهرجردی افزود: با هماهنگی و دستور مقام قضایی عوامل این شبکه احضار و پرونده برای تصمیم‌گیری در خصوص آنها، تشکیل و صدور کیفرخواست ۳۳ صفحه‌ای برای ۱۱ نفر از مدیران و کارکنان انجمن صورت گرفته است.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: صدای ایران باند فساد شهرستان ساوه استان مرکزی انجمن بیماران کلیوی جعل مهر جعل اسناد کلاهبرداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۶۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۴ فروردین‌ماه؛ دیدار نوروزی وزیر نفت با کارکنان صنعت نفت

وزیر نفت روز چهاردهم فروردین‌ماه به مناسبت آغاز سال نو شمسی با کارکنان صنعت نفت دیدار می‌کند.

به گزارش شانا، آیین دیدار نوروزی جواد اوجی، وزیر نفت با مدیران و کارکنان صنعت نفت، روز سه‌شنبه (۱۴ فروردین‌ماه) از ساعت ۱۱ تا ۱۲ در ساختمان مرکزی وزارت نفت برگزار می‌شود.

این آیین با حضور معاونان و مدیران عامل شرکت‌های اصلی وزارت نفت و جمعی از مدیران ارشد صنعت نفت انجام می‌شود.

وزیر نفت در پیام نوروزی خود برای سال ۱۴۰۳ به بخشی از دستاوردهای صنعت نفت در سال ۱۴۰۲ اشاره کرده و گفته است: افزایش تولید و صادرات نفت در شرایط تحریم، رکوردشکنی گروه نفت و گاز که بالاترین رشد در میان بخش‌های دیگر اقتصاد ملی بود، برداشت گاز از فاز ۱۱ پارس جنوبی، بهره‌برداری از طرح‌های گازرسانی در کشور، آغاز تولید از میدان‌های سپهر و جفیر، اجرای طرح ملی فشارافزایی پارس جنوبی و امضای قراردادهای بزرگ توسعه میدان‌های نفتی با پیمانکاران داخلی در اسفندماه که یادآور ملی شدن صنعت نفت است، همگی به‌عنوان حاصل تلاش بی‌دریغ شما کارکنان شریف صنعت نفت و به‌مثابه گوهری درخشان در تاریخ ایران زمین خواهند درخشید.

دیگر خبرها

  • انهدام باند سازمان یافته قاچاق سوخت در کرمان
  • انهدام باند ۲۰۰ میلیارد ریالی سارقان منزل
  • شبکه مدیران محله در استان قم تشکیل شد
  • روزه‌داری بیماران فشار خونی، قلبی و کلیوی با رعایت تغذیه
  • توصیه‌های تغذیه‌ای برای بیماران فشار خونی، قلبی و کلیوی در روزه‌داری
  • انهدام باند بین‌المللی قاچاق ماشین‌آلات راه‌سازی در هرمزگان
  • انهدام باند بین‌المللی قاچاق ماشین‌آلات راهسازی در هرمزگان
  • ۱۴ فروردین‌ماه؛ دیدار نوروزی وزیر نفت با کارکنان صنعت نفت
  • انهدام باند سارقان و خریداران شمش فولاد در هرمزگان
  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه سپاه، انصارالله یمن  و حزب الله لبنان