Web Analytics Made Easy - Statcounter

داخلی:
بجنورد - ایرنا - رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: بازسازی تمام واحدهای مسکونی خسارت دیده از سیل امسال، تا پیش از عید نوروز پایان یافته و تحویل سیل‌زدگان خواهد شد.

همدان- ایرنا- رییس مرکز ملی فرش ایران با بیان اینکه سالانه سه میلیون و ۵۰۰ هزار مترمربع فرش در کشور بافته می‌شود گفت: ۲ میلیون نفر در این حرفه فعال هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زنجان - ایرنا - مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: بدهی دولت به این سازمان حدود ۲۰۰ هزار میلیارد تومان است که با وجود شرایط جاری، اولویت‌های ضروری‌تری در کشور وجود دارد و باید وضعیت دولت را درک کرد.

تهران - ایرنا - مجمع تشخیص مصلحت نظام قانون تسهیل تسویه بدهی بدهکاران شبکه بانکی کشور را با دستورالعمل بانک مرکزی و انجام اصلاحاتی به تصویب رساند.

تهران- ایرنا- مبلغ قرارداد آندره‌آ استراماچونی تا فردا به وی پرداخت خواهد شد و مرد ایتالیایی تا روز شنبه بار دیگر روی نیمکت آبی‌پوشان تهرانی خواهد نشست.

تهران - ایرنا - «علی مطهری» نماینده مردم تهران، ری، اسلام شهر، شمیرانات و پردیس در مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای خطاب به مقام معظم رهبری به دخالت مجمع تشخیص مصلحت نظام در فرایند قانونگذاری که از وظایف مجلس شورای اسلامی است، اعتراض کرد.

خارجی:
تهران- ایرنا- پارلمان رژیم صهیونیستی چهارشنبه شب به علت وجود اختلافات سیاسی به وجود آمده میان احزاب و ناتوانی رهبران در تشکیل کابینه، طرح انحلال کنست را تصویب کرد.

تهران- ایرنا- منابع خبری چهارشنبه شب گزارش دادند؛ نیروهای آمریکایی ۳۰۰ نفر از خانواده تروریست‌های خارجی داعش را از سوریه به عراق منتقل کردند.

نیویورک- ایرنا- وزیر دفاع آمریکا، ثبات خاورمیانه را برای امنیت ملی کشور خود مهم دانست و گفت از کارزار فشار حداکثری اقتصادی و سیاسی علیه ایران حمایت می کنیم تا تهران به میز مذاکره بازگردد.

لندن- ایرنا- سفیر جمهوری اسلامی ایران در انگلیس اعلام کرد که نهاد ناظر بر رسانه های تصویری موسوم به «آفکام» دریافت شکایت‌ نامه ایران علیه شبکه‌های فارسی زبان معاند را تأیید کرده است.

تهران- ایرنا- کمیته حفاظت از خبرنگاران موسوم به (CPJ) روز چهارشنبه با صدور بیانیه ای اعلام کرد: عربستان یکی از کشورهایی است که بیشترین آمار خبرنگاران زندانی را دارد؛ به نحوی که اکنون ۲۶ خبرنگار در زندان‌های این کشور بسر می‌برند.

تهران- ایرنا- «بشار جعفری» رییس هیأت مذاکره کننده سوریه در نشست موسوم به روند «آستانه»، گفت: آمریکا نفت کشور ما را سرقت برده و به ترکیه می‌فروشد.

برچسب‌ها خبرگزاری جمهوری اسلامی ایرنا دولت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خبرگزاری جمهوری اسلامی ایرنا دولت خبرگزاری جمهوری اسلامی ایرنا دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۶۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشتی در چهارشنبه بازار گرگان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان بازارهای هفتگی روزهای خاصی در شهرهای مختلف با هدف عرضه مستقیم تولیدات کشاورزی، خدماتی با قیمت پایین تر به مصرف کننده برپا می شود.

در گلستان این بازارها در هر شهر برپا می شود مانند شنبه بازار آزادشهر ، یکشنبه بازار کلاله و کردکوی ، دوشنبه بازار گالیکش و بندرترکمن ،سه شنبه بازار مینودشت و رامیان ،چهارشنبه بازار گرگان، پنجشنبه بازار آق قلا و جمعه بازار گنبدکاووس .

 در این بازارها انواع پوشاک ، مواد غذایی ، میوه و تره بار ، خوار و بار ، ظروف و موادشوینده عرضه می شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • مرور مهم‌ترین اخبار روز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ قم
  • گشتی در چهارشنبه بازار گرگان
  • عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۹ فروردین
  • مرور مهم ترین اخبار روز سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ قم
  • گیشه روزنامه بازار پادکست |تیتر خوانی روزنامه‌های اقتصادی چهارشنبه ۲۹ فروردین
  • تقابل ایران و اسرائیل در تهران+ عکس
  • صفحه نخست روزنامه‌های خراسان جنوبی - چهارشنبه ۲۹ فروردین
  • عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۸ فروردین‌
  • خبر‌های رسانه بیست و هشتم فروردین
  • صفحه نخست روزنامه‌های خراسان جنوبی - سه شنبه ۲۸ فروردین