Web Analytics Made Easy - Statcounter

طبق برنامه اعلام شده ، کنگره ملی ۱۵۰۰ شهید هرمزگان در روزهای یکم تا پنجم دیماه در بندرعباس برگزار می‌شود.

اقشار مختلف مردم ، گروه های ورزشی، فرهنگی و بنگاه‌های اقتصادی نیز در جهت برگزاری هر چه باشکوه تر این کنگره در تلاش هستند و برنامه‌های مختلفی برای آن در نظر گرفته شده است.

استاندار هرمزگان گفت: مجموعه دستگاه‌های اجرایی استان اقدامات خوبی برای برگزاری مطلوب این کنگره انجام داده‌اند و استان آماده برگزاری این کنگره ملی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فریدون همتی شامگاه چهارشنبه در نشست ستاد برگزاری کنگره ملی بزرگداشت ۱۵۰۰ شهید استان هرمزگان اظهار داشت: این کنگره آثار و برکت بسیاری در ابعاد مختلف از جمله در حوزه نشاط اجتماعی، فرهنگی و معنوی برای هرمزگان به همراه دارد.

وی بیان داشت: برگزاری برنامههای متنوع از جمله اجرای ۱۵۰۰ پروژه عمرانی و برگزاری جشن ازدواج آسان و تامین جهیزیه برای ۱۵۰۰ زوج جوان در استان از جمله کارهای برنامه ریزی شده به مناسبت برگزاری این کنگره است.

استاندار هرمزگان تصریح کرد: کنگره ملی شهدای هرمزگان فرصت مناسبی جهت ترویج فرهنگ و ارزش‌های ایثار و شهادت است و تاثیرگذاری مناسبی در جامعه خواهد داشت.

همتی خاطرنشان کرد: از طریق برگزاری این کنگره اقشار مختلف جامعه به ویژه نسل جوان با راه و اهداف شهدای بزرگوار هرچه بیشتر آشنا می شوند.

وی ابراز داشت: همدلی و همراهی بسیار خوبی میان مجموعه دستگاه‌های اجرایی و همچنین بنگاه های اقتصادی استان هرمزگان در راستای کمک به برگزاری مطلوب کنگره ملی شهدای استان ایجاد شده است.

این مقام مسوول گفت: ارزش های دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت برای نسل جدید امیدآفرین است و باید از این طریق در جامعه نشاط و امید ایجاد کنیم.

برچسب‌ها ایثار و شهادت هرمزگان بنیاد شهید و امور ایثارگران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایثار و شهادت هرمزگان بنیاد شهید و امور ایثارگران ایثار و شهادت هرمزگان بنیاد شهید و امور ایثارگران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۶۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت پنج تشکل ایثارگری در آذربایجان‌غربی

مدیرکل بنیاد شهید و ایثارگران آذربایجان غربی روز چهارشنبه در جلسه هماهنگی برگزاری "کنگره ملی شهدای غریب در اسارت" آذربایجان غربی گفت: با رویکرد مردمی سازی فعالیت‌های بنیاد شهید در نظر داریم تشکل‌های جامعه ایثارگری را تقویت کرده و افزایش دهیم و در حال حاضر پنج تشکل ایثارگری در استان فعال است.

 حجت الاسلام داوود میرزایی  افزود: آذربایجان غربی از استان‌های برجسته در انجام فعالیت‌های فرهنگی است که در صحنه‌های مختلف هم حضور دارند.

وی از انجام تمهیدات برای برگزاری کنگره استانی شهدای غریب در اسارت آذربایجان غربی خبر داد و اظهار کرد: زنده نگهداشتن یاد و نام شهدا، مهمترین هدف برگزاری این همایش است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی ادامه داد: هدف اصلی از برگزاری این کنگره شناسایی و معرفی این شهداست و تولید سند و مستند از یادواره‌های شهدا از جمله برنامه‌هایی است که در این راستا اجرایی می‌شود.

حجت الاسلام میرزایی با بیان اینکه شهدای اسارت در مظلومیت به شهادت رسیده اند، گفت: این کنگره با دستور رییس جمهور آغاز شده و در تمامی استان‌ها هم یادواره استانی تعریف و پیشتر در استان‌های اردبیل و آذربایجان شرقی برگزار شده است.

وی با بیان اینکه شهدا در اوج معنویت، عرفان و معرفت بودند، افزود: وظیفه امروز ما در برابر شهدا، حفظ و ترویج فرهنگ شهدا و حرکت در مسیر آرمان‌های شهیدان است تا در قیامت شرمنده آنان نشویم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی با اشاره به اینکه امنیت امروز کشور مدیون خون شهدا و ایثارگری جانبازان و آزادگان است، اظهار کرد: امیدواریم خداوند توفیق دهد که ادامه‌دهنده مسیر شهدا باشیم.

"کنگره ملی شهدای غریب در اسارت" قرار است در تیرماه سال جاری برگزار شود.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • شهدا سرمایه اصلی نظام هستند
  • تشریح جزئیات کنگره ۲۰۰۰ شهید کهگیلویه و بویراحمد از زبان فرمانده سپاه فتح
  • اولین اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود
  • آغاز بزرگترین رویداد فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد
  • کنگره ۲ هزار شهید؛ بزرگترین رویداد فرهنگی کهگیلویه وبویراحمد
  • دومین کنگره شهدا در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود
  • فعالیت پنج تشکل ایثارگری در آذربایجان‌غربی
  • نمایشگاه آثار هنرمندان تجسمی دربهشهر
  • گلستان میزبان دومین کنگره چهار هزار شهید استان
  • لزوم استفاده از ظرفیت هنر در برگزاری کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان