Web Analytics Made Easy - Statcounter

بنیادیان از آغاز ثبت نام بخش دانش آموزی جشنواره ایده سبزکوه در چهارمحال و بختیاری خبر داد و گفت: دانش آموزان می توانند ایده های خود را در سایت sabzkoohchb.ir بارگزاری کنند.

«مجتبی بنیادیان» امروز (پنجشنبه ۲۱ آذر) از آغاز ثبت نام بخش دانش آموزی جشنواره ایده سبزکوه در چهارمحال و بختیاری خبر داد و به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد گفت: دانش آموزان می توانند ایده های خود را در سایت sabzkoohchb.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ir بارگزاری کنند.

 

رئیس بنیاد نخبگان چهارمحال و بختیاری افزود: برگزاری این جشنواره در میان دانش آموزان موجب ارتقای فرهنگ پژوهش و فعالیت های دانش بنیان در مدارس می شود.

 

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش باید مانند دانشگاه ها پژوهش و فناوری را در میان دانش آموزان نهادینه کند، اظهار کرد: برگزاری چنین جشنواره هایی مانند ایده سبزکوه می تواند دانش آموزان را در ورود به مباحث پژوهشی ترغیب نماید.

 

بنیادیان با اشاره به اینکه دانش آموزان می توانند ایده های خود را از روز 23 آذرماه جاری در سایت جشنواره ایده سبزکوه بارگزاری نمایند، تصریح کرد: ایده های ارسال شده داوری شده و صاحبان برترین ایده ها علاوه بر تجلیل به پژوهش سراهای دانش آموزی معرفی می شوند.

 

رئیس بنیاد نخبگان چهارمحال و بختیاری مقاطع دانش آموزی را بهترین زمان برای ایده پردازی دانست و ادامه داد: در این دوران ایده ها را می توان به خوبی تجزیه و تحلیل کرد تا به یک اختراع و پژوهش نوین تبدیل شوند.

 

وی کشاورزی و محیط‌زیست، مدیریت و برنامه‌ریزی، علوم پایه، فنی و مهندسی، مدیریت شهری، علوم انسانی و علوم پزشکی را محورهای عمومی و بحران آب، گردشگری، فناوری اطلاعات و ارتباطات و رسانه ملی و فضای مجازی را محورهای اختصاصی چهارمین جشنواره ایده سبزکوه برشمرد.

 

پایان پیام/512

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های مساجد مجلس قرآن قرآن کریم مجلس شورای اسلامی بودجه سامانه فهما انتخابات جشنواره ایده سبزکوه چهارمحال و بختیاری دانش آموزان دانش بنیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۶۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره قصص قرآنی مشهد آغاز به کار کرد

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، دبیر برگزاری جشنواره قصص قرآنی گفت: در این جشنواره دانش آموزان ۲۷ مدرسه از نواحی ۴ و ۶ آموزش و پرورش مشهد و دانش آموزان ۱۳ مدرسه مفتاح شرکت کردند و با ارسال ۶۳۵ اثرِ تصویرگری، نمایشنامه نویسی، نماهنگ، نقالی و نمایش با محوریت قصص قرآنی باهم رقابت کردند.


خانم یاوری افزود: در قرآن کریم مطالب به سه شکل معارف، احکام و قصص برای ما آمده است اما قصص ترکیب احکام و معارف است و امروزه ما برای معرفی این معجزه الهی به نسل نو  وظیفه داریم.

دیگر خبرها

  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی در چهارمحال و بختیاری
  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره دانش آموزی از ایده تا بازار
  • خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری
  • نخستین مجموعه خبری ۳۰۰ ثانیه
  • آغاز مرحله استانی جشنواره ملی هنر‌های نمایشی در چهارمحال و بختیاری
  • جشنواره قصص قرآنی مشهد آغاز به کار کرد
  • آغاز ثبت‌نام برنامه‌های اوقات فراغت دانش‌آموزان از اول خرداد
  • آغاز اجرای آزمایشی برنامه ملی سواد سلامت دانش آموزان عشایری در چهارمحال و بختیاری
  • اجرای برنامه ملی سواد سلامت دانش آموزان عشایری در چهارمحال و بختیاری
  • آغاز پویش دانش‌آموزی «عطر اردیبهشت ۳ » در کرمان