Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر فریبرز راشدی روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این حادثه بامداد امروز در مسیر سراوان - اسفندک رخ داد.

وی ادامه داد: هفت مصدوم این حادثه با چهار دستگاه آمبولانس به بیمارستان رازی سراوان منتقل شدند.

خودروهای حامل موادسوختی قاچاق و اتباع بیگانه که بسیاری از آنها پلاک ندارند و یا پلاک‌هایشان را با گِل و رنگ مخدوش می‌کنند و رانندگان آنها نیز تخصص لازم در سرعت را ندارند معمولا واژگون می‌شوند یا با خودروهایی که از طرف مقابل در حرکت هستند برخورد می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 این قبیل خودروها پس از حادثه دچار آتش سوزی می‌شوند که راننده و سرنشین این خودروها و یا خودروهای مقابل با بدترین شکل ممکن در آتش می سوزند و جان می‌سپارند.

سراوان در ۳۴۷ کیلومتری جنوب شرق زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان و در همسایگی کشور پاکستان واقع شده و از جمله مناطق مرزی استان است که همواره مورد سواستفاده قاچاقچیان موادسوختی و اتباع غیر مجاز بیگانه قرار می‌گیرد.

برچسب‌ها اتباع غیر مجاز سراوان بهداشت و درمان تصادفات جاده ای

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اتباع غیر مجاز سراوان بهداشت و درمان تصادفات جاده ای اتباع غیر مجاز سراوان بهداشت و درمان تصادفات جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۶۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست ساماندهی قرارگاه طرد اتباع غیرمجاز استان گلستان

اولین جلسه کارگروه ساماندهی و قرارگاه طرد اتباع و مهاجرین خارجی استان در سال جاری به ریاست مهاجر معاون محترم سیاسی امنیتی و ‌اجتماعی استان، با حضورفرمانداران شرق استان ( گنبدکاووس، رامیان، آزادشهر، مینودشت، کلاله، گالیکش و مراوه تپه ) درمحل فرمانداری ویژه شهرستان گنبدکاووس برگزار گردید.

دراین جلسه آخرین وضعیت اتباع خارجی مجاز و غیرمجازدر استان همچنین تداوم روند دستگیری و طرد اتباع غیرمجاز با همکاری نیروی انتظامی وبازرسی های گشت مشترک تیم های بازرسی اشتغال غیرمجاز با همکاری اداره کل تعاون کارورفاه اجتماعی و سایر دستگاه های ذیربط مورد تاکید قرار گرفت.

مهاجر ضمن اشاره به ماجرای تروریستی حمله به کنسولگری و پاسخ کوبنده جمهوری اسلامی ایران گفت در این برهه حساس با مدیریت صحیح حضور و اقامت اتباع خارجی و استفاده حداکثری از فرصت های مثبت حضور آنان باید از سوء استفاده دشمنان نظام جلوگیری نمائیم.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • ۲۲ کشته در حمله تروریستی به اتوبوس حامل نیروهای ارتش سوریه
  • ۶ کشته اتباع بر اثر آتش سوزی در تهران
  • یک کشته و یک مصدوم بر اثر حادثه واژگونی نیسان در میمه
  • ممنوعیت استفاده از نیروی کار اتباع غیرمجاز در واحد‌های تولیدی
  • ۲ هزار و ۴۹۲ نیروی کار غیرمجاز خارجی در البرز شناسایی شدند
  • نشست ساماندهی قرارگاه طرد اتباع غیرمجاز استان گلستان
  • شناسایی ۱۷۱ تبعه خارجی غیرمجاز در واحدهای اقتصادی کرمانشاه
  • شناسایی بیش از ۱۷۰ تبعه غیر مجاز در کرمانشاه
  • سوانح جاده‌ای خراسان رضوی یک کشته و ۱۲ مصدوم برجا گذاشت
  • تصادف در محور ایذه یک کشته و ۴ مصدوم برجا گذاشت