Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتبال عراق در مرحله دوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ برابر تیم ایران با نتیجه ۲ بر یک به پیروزی رسید.

اعضای این تیم بعد از گذشت چند هفته منتظر دریافت پاداش این پیروزی هستند.

عبدالخالق مسعود رئیس فدراسیون فوتبال عراق در این ارتباط به سایت «السومریه نیوز» گفت: کابینه دولت در منتظر است تا ما اسامی مدنظرمان را برای دریافت پاداش بعد از پیروزی مقابل تیم ملی ایران ارائه بدهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرار است مبلغ ۴ میلیون دینار جایزه به تیم عراق تعلق بگیرد.

کد خبر 4795698

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی فوتبال عراق تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس آندره استراماچونی کشتی آزاد تیم ملی فوتسال ایران تیم فوتبال سپاهان اصفهان تیم فوتبال شهر خودرو مشهد والیبال تیم فوتبال تراکتور وزارت ورزش و جوانان تکواندو تیم ملی فوتبال ایران تیم فوتبال پیکان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۶۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی نوجوانان هندبال ایران در نخستین دیدار تدارکاتی مقابل ترکیه

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم هندبال نوجوانان پسر ایران که در دومین اردوی برون مرزی ترکیه به سر می‌برد، امشب سه شنبه مقابل تیم نوجوانان این کشور به میدان رفت و توانست ۳۰ به ۲۲ به پیروزی برسد.    نیمه نخست این دیدار با افت و خیز فراوانی همراه بود و دو تیم بازی پایاپایی را به نمایش گذاشتند و در اواخر نیمه این تیم ترکیه بود که توانست با برتری ۱۱-۱۴ به رختکن برود.    اما در نیمه دوم با تغییر سیستم دفاعی و بازی خوب، نوجوانان ایران توانستند بازی را در دست بگیرند و با ۸ اختلاف گل و با نتیجه ۲۲_۳۰ این بازی را به سود خود به پایان برسانند.   لازم به ذکر است برگزاری دومین اردوی برون مرزی تیم ملی هندبال نوجوانان ایران تا ۷ اردیبهشت ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد
  • اتلتیک بیلبائو ایران در انتظار رویایی با سپاهان
  • عراق، قرقیز و افغانستان در انتظار برد ازبک‌ها
  • بلاتکلیفی قهرمان پارالمپیک برای دریافت پاداش توکیو!
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در نخستین دیدار تدارکاتی مقابل ترکیه
  • سقوط در انتظار 2 لژیونر ایران: زودتر برگردید!
  • آغاز برخورد با متخلفان در فوتبال؛ محرومیت در انتظار دلالان
  • آغاز برخورد با متخلفان در فوتبال؛ محرومیت در انتظار دلا‌لان
  • سرمربی قرقیزستان: قبل از بازی با ایران هم فراتر از انتظار بودیم
  • فرصت کوتاه برای قبول پیشنهاد پرسپولیس و آمدن به ایران | هیچ وقت منتظر این پیشنهاد نبودم