Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-19@21:47:22 GMT

برادر همسر فغانی داور بازی پرسپولیس شد!+عکس

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۶۶۶۴۷

برادر همسر فغانی داور بازی پرسپولیس شد!+عکس

اسامی داوران هفته پانزدهم مسابقات لیگ برتر مشخص شد و طبق اعلام کمیته داوران، امیر عرب‌براقی به عنوان قاضی جدال سایپا و پرسپولیس انتخاب شد. عرب‌براقی برای اولین بار قرار است دیدار پرسپولیس را سوت بزند و پیش از این سابق قضاوت برای تیم‌های بزرگ پایتخت را ندارد.

به گزارش تابناک ورزشی، این داور، جوان‌ترین قاضی لیگ هم به حساب می‌آید چرا که تنها ۲۷ سال سن دارد و متولد سال ۱۳۷۱ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عرب‌براقی پیش از این در لیگ آزادگان سوت می‌زد، اما از اواخر فصل قبل شاهد حضورش در لیگ برتر نیز بودیم. او از ابتدای امسال به جرگه داوران لیگ برتری اضافه شده و دیدار پرسپولیس و سایپا، هفتمین قضاوتش خواهد بود.

عرب‌براقی در لیگ نوزدهم بازی تیم‌های فولاد-صنعت نفت، تراکتور-گل‌گهر سیرجان، ماشین‌سازی- نفت مسجدسلیمان و شهر خودرو – پارس جنوبی را سوت زده است.

نکته جالب توجه دیگر درباره این داور جوان آن است که او برادر همسر علیرضا فغانی نیز محسوب می‌شود و با داور پرافتخار فوتبال کشورمان رابطه خویشاوندی دارد. باید دید عرب براقی می‌تواند مانند داماد خانواده‌اش، به مراتب بالای داوری برسد یا خیر. فراموش نکنیم که امیر، فرزند حسین عرب‌براقی پیشکسوت داوری فوتبال ایران نیز به حساب می‌آید.

منبع: تابناک

کلیدواژه: انتخابات مجلس یازدهم آنفلوانزا استان تهران جنوبی بودجه 99 بندر ماهشهر عبدالحمید ریگی جشنواره سینماحقیقت لیلا واثقی پایتخت 6 امیرحسین فتحی فغانی برادر همسر پرسپولیس تابناک ورزشی انتخابات مجلس یازدهم آنفلوانزا استان تهران جنوبی بودجه 99 بندر ماهشهر عبدالحمید ریگی جشنواره سینماحقیقت لیلا واثقی پایتخت 6 امیرحسین فتحی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۶۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنالتی و گل اول پرسپولیس درست بود؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ حسین عسگری درباره قضاوت علی‌اصغر مومنی در دیدار صنعت نفت - پرسپولیس اظهار داشت: بازی صحنه خاصی نداشت. ضمن اینکه بازی هم از سرعت بالایی برخوردار نبود و به همین خاطر کار داور راحت بود. در مجموع قضاوت داور خوب بود و تصمیم اشتباهی هم گرفته نشد.

به گزارش تسنیم، وی افزود: من به داور توصیه می‌کنم که اضافه وزنش را کم کند. همیشه بازی‌ها اینطور تمام نمی‌شود. اگر بازی سرعت پیدا می‌کرد و مثلاً پاس‌های 60، 70 متری می‌دادند و ضدحملات سریع زده می‌شد، مطمئن باشید داور به مشکل می‌خورد. هر چند در این بازی هم داور بعضی صحنه‌ها را در فاصله 25 متری تصمیم می‌گرفت. گاهی صحنه‌ها پیچیده است و باید داور بهترین زاویه و فاصله مناسب داشته باشد، قطعاً این داور با اضافه وزن در آن زمان به مشکل می‌خورد.

کارشناس داوری کشورمان درباره صحنه پنالتی پرسپولیس تصریح کرد: پنالتی درست بود. منتهی این صحنه‌ها به خاطر عدم آگاهی بازیکنان از داوری اتفاق می‌افتد. بازیکن هرچند پشت به توپ بود ولی دستش کاملاً غیرطبیعی بود.

عسگری درباره گل اول پرسپولیس و اعتراض نفتی‌ها به خطای اسماعیلی‌فر روی بازیکن نفت، گفت: گل اول پرسپولیس کاملاً صحیح بود، بازیکن صنعت نفت خودش می‌خواست مانع از حرکت بازیکن پرسپولیس شود که لیز خورد و به زمین افتاد.

وی گفت: در دقیقه 12 هم پرسپولیس یک گل زد که کمک داور آن را به درستی آفساید اعلام کرد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896854

دیگر خبرها

  • بادامکی: فشار مجازی استقلال بی سابقه بوده است
  • پنالتی و گل اول پرسپولیس درست بود؟
  • لیست داوران جام حذفی انگلیس؛ مایکل اولیور داور دیدار منچسترسیتی - چلسی
  • مسعود مرادی: شخصیت داوران را تخریب نکنید
  • چرا پاداش جام جهانی داوران ایرانی پرداخت نشد؟
  • پرسپولیس- صنعت نفت با یک داور آشنا
  • اعلام داور بازی نساجی با تراکتور
  • اسامی داوران هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال | داور جوان برای بازی پرسپولیس
  • داوران هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر؛ پرسپولیس به مومنی رسید، استقلال به کاظمی!
  • اعلام اسامی داوران هفته بیست و چهارم لیگ برتر/ قضاوت صفایی و مومنی برای استقلال و پرسپولیس