Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-16@16:45:21 GMT

ساخت25هزار مسکن ملی اطراف تهران

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۶۶۷۶۰

معاون وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: در قالب طرح اقدام ملی مسکن، ساخت ۷۰ هزار واحد در شهرهای جدید تعریف شده که از این تعداد ۲۵ هزار واحد در شهرهای پرند، پردیس و هشتگرد در استان‌های تهران و البرز قرار دارند. ناطقان: طاهرخانی افزود: با توجه به برآوردهای اولیه قیمت هر متر مربع مسکن  ملی ۲.۵ تا ۳.۵ میلیون تومان است که با توجه به مکان و موقعیت پروژه‌ها در نقاط مختلف کشور، نرخ‌ها متفاوت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حدود ۳۰ درصد مبلغ کل به شکل پیش‌پرداخت دریافت می‌شود و مابقی در بازه‌های زمانی مشخص و طبق زمان‌بندی دریافت خواهد شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی درباره زمان تحویل واحدهای طرح  اقدام ملی مسکن گفت: با توجه به این‌که  بخش عمده‌ای از واحدها در مکان‌های دارای زیرساخت‌های لازم قرار دارد، تلاش این  است که پروژه در مدت مقرر دو ساله به اتمام برسد. ممکن است در مناطقی که  نیاز به  پایدارسازی و توسعه زیرساخت‌ها دارد این زمان‌بندی مقداری بیشتر شود اما بحمدالله کارها شروع شده و با تمام توان پروژه‌ها را پیش می‌بریم.  در آینده نزدیک هم جزئیات میزان پیشرفت پروژه‌ها را اعلام می‌کنیم.

طاهرخانی با بیان این‌که هنوز ثبت نام طرح اقدام ملی در استان تهران آغاز نشده است گفت: برنامه‌ریزی در این زمینه در قالب ستادی است و به عهده معاونت مسکن و ساختمان سپرده شده است. طبق اعلام این معاونت، اواخر آذرماه نام‌نویسی در استان تهران در دو شهر پرند و پردیس انجام می‌شود.

بنا بر این گزارش، پیش از این محسن وطن‌خواهی، مدیرعامل شرکت عمران پرند، قیمت هر متر مربع طرح ملی مسکن در شهر جدید پرند را حدود ۳.۵ میلیون تومان و تعداد واحدها را ۲۵۰۰ واحد اعلام کرده بود. منبع: ایسنا برچسب ها: مسکن ملی ، ساخت ، اطراف تهران

منبع: ناطقان

کلیدواژه: مسکن ملی ساخت اطراف تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۶۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۷۱ هکتارزمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در زنجان تامین شد

جعفر قزوینیان شامگاه دیشب در نخستین جلسه شورای مسکن استان اظهار کرد: برنامه چهارساله استان زنجان در طرح نهضت ملی مسکن ۶۸ هزار و ۱۱۲ واحد مسکونی است.

وی یاداور شد: از این تعداد ۴۸ هزار و ۱۱۲ واحد شهری و ۲۰ هزار واحد مسکن روستایی است.

وی با بیان اینکه در بخش مسکن حمایتی و در برنامه برش ۲ساله استان ۱۳ هزار و ۵۳۱ واحد مسکونی است، گفت: در بخش خودمالکی نیز ۶ هزار و ۱۴ واحد،بازآفرینی شهری ۴ هزار و ۵۱۰ واحد و در بخش مسکن روستایی ۱۰ هزار واحد مسکونی است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان،به میانگین پیشرفت فیزیکی پروژه های نهضت ملی مسکن در استان اشاره کرد و گفت: پروژه های حمایتی نهضت ملی مسکن از متوسط پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی برخوردار هستند.

قزوینیان پیشرفت فیزیکی پروژه های مسکن ملی در بخش خودمالکی را ۵۵ درصد، بازآفرینی شهری ۳۴ درصد و در بخش روستایی را ۹۲ درصد اعلام کرد.

وی اظهار داشت: برنامه ریزی و اقدامات لازم جهت تامین اراضی برای ۲۱ هزار متقاضی واجد شرایط طرح مذکور در دست اقدام می باشد و در سال جدید با جدیت پیگیر تامین زمین هستیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان خاطر نشان کرد:در خصوص پروژه های در دست احداث نیز جلسات و پیگیری ها از سوی اداره‌کل راه و شهرسازی استان نسبت به اجرای سریع پروژه ها صورت می پذیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • بازار کسب و کاری که اطراف کشتارگاه تهران سکه بود
  • خریدوفروش غیرقانونی امتیاز نهضت ملی مسکن با نرخ‌های نجومی
  • تحویل بیش از 3 هزار مسکن به مددجویان کمیته امداد در گلستان
  • شهرداری همدان ماهانه ۱۵۰ میلیارد تومان هزینه دارد
  • ۲۷۱ هکتارزمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در زنجان تامین شد
  • افتتاح نمادین پروژه های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی
  • عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر آغاز شد
  • تعیین محدوده ۱۵۰ روستا در استان اصفهان
  • میزان پرداخت تسهیلات ساخت و خرید مسکن اعلام شد
  • دولت سیزدهم وارث مسکن مهر دولت نهم