Web Analytics Made Easy - Statcounter

نیروهای ویژه الحشد الشعبی 100 بمب را در استان کرکوک خنثی کردند.

به گزارش فارس، نیروهای ویژه خنثی‌سازی بمب و مین وابسته به الحشد الشعبی روز چهارشنبه موفق شدند 100 بمب را در استان کرکوک از کار بیندازند.

به گزارش پایگاه خبری الحشد، این نیروهای متخصص موفق شدند 100 بمبی را که در منطقه «تل احمد» استان کرکوک جاسازی شده بود، کشف و خنثی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیروهای الحشد الشعبی یکشنبه گذشته یکی از مهمترین پایگاه‌های عناصر تروریستی داعش در استان دیالی واقع در شرق عراق را منهدم کردند.

الحشد الشعبی شنبه گذشته نیز 9 پایگاه داعش را در کوهستان «حمرین» واقع در شمال شرق دیاله کشف کرده بودند که در نتیجه آن، تلاش تروریست‌ها برای هدف قرار دادن یگان‌های امنیتی عراق خنثی شد.

لینک کوتاه: asriran.com/002wvx

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: الحشد الشعبی بمب مین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۶۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد ۷ میلیون و ۸۰۸ هزار نفر طی سال گذشته از مرز مهران

به گزارش خبرنگار مهر، سیدزاهدین چشمه خاور عصر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در سال ۱۴۰۲، شاهد حضور پرشور زائران و مسافران از مرز مهران بودیم، به طوری که بیش از ۷ میلیون و ۸۰۸ هزار نفر از این مرز تردد کردند.

وی با اشاره به افزایش قابل توجه تردد در مقایسه با سال‌های گذشته، افزود: از این تعداد، ۶ میلیون و ۷۱۵ هزار و ۱۹۵ نفر ایرانی و یک میلیون و ۶۱ هزار و ۸۱۱ نفر خارجی بوده‌اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام افزود: مرز مهران به دلیل نزدیکی به عتبات عالیات در عراق، به عنوان مهم‌ترین و پرتردد ترین مرز زمینی برای تردد زائران ایرانی شناخته می‌شود. همچنین از این مرز برای تبادلات تجاری بین ایران و عراق نیز استفاده می‌شود.

کد خبر 6077039

دیگر خبرها

  • خنثی سازی تحریم ها با تکیه بر دیپلماسی فعال انرژی محقق شد
  • اگر آمریکایی‌ها از عراق خارج نشوند هدف قرار می گیرند
  • تحلیلگر عراقی: آمریکا برای حفاظت از اسرائیل در خاک ما سامانه پدافند هوایی ایجاد کرده است
  • رزمندگان حشدالشعبی عراق در وضعیت آماده‌باش قرار گرفتند
  • رزمندگان حشدالشعبی عراق هم در وضعیت آماده‌باش قرار گرفت
  • الحشد الشعبی عراق در وضعیت آماده باش قرار دارد
  • تردد ۷ میلیون و ۸۰۸ هزار نفر طی سال گذشته از مرز مهران
  • سوگیری انستیتوی آمریکایی علیه یک شخصیت مقاومتی در عراق
  • پیش بینی درباره موعد خروج نیروهای آمریکایی از عراق
  • سفر السودانی به آمریکا زیر ذره بین گروه‌های مقاومت عراق