Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-03-28@17:38:30 GMT

ورود سامانه بارشی به کشور از امروز

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۶۶۸۸۰

‍‍‍‍‍‍

سازمان هواشناسی، بارندگی برای استانهای شمالی از امروز و استانهای غربی و شرقی از فردا جمعه پیش بینی کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، براساس اعلام سازمان هواشناسی، امروز در استان‌ های ساحلی خزر برخی نقاط استان‌های خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، هرمزگان و شرق کرمان بارش پراکنده باران و در ارتفاعات شمال شرق و ارتفاعات البرز بارش پراکنده برف رخ خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین از اواخر امروز و فردا جمعه، سامانه بارشی از مرز‌های غربی وارد کشور شده و در نیمه غربی و بخش‌ های از شرق را فرا می گیرد. 
در استان‌ های یزد و کرمان، سبب بارش باران، وزش باد در نقاط مرتفع و سردسیر بارش برف و در مناطق جنوبی با رگبار و رعد و برق همراه خواهد شد.   هوای تهران هم امروز صاف تا قسمتی ابری و غبار محلی و از امشب افزایش ابر و  فردا  جمعه هم به تدریج بارش باران و گاهی وزش باد پیش بینی شده است.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: هواشناسی بارندگی بارش شمال کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۶۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طوفان شدید به تأسیسات برق‌رسانی بوشهر آسیب زد

مدیرکل بحران استان بوشهر با اشاره به اینکه ناپایداری‌های جوی از جمله طوفان شدید به تأسیسات برق‌رسانی استان خسارت وارد کرد، گفت: با تلاش کارکنان شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر مشکل برق‌رسانی در برخی نقاط استان برطرف شد. - اخبار استانها -

کورش دهقان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهربا اشاره به مجموع بارش باران در ایستگاه‌های هواشناسی استان بوشهر اظهار داشت: این سامانه بارشی که شب گذشته از استان بوشهر خارج شد در مجموع بیشترین باران در گناوه با 54.4 میلیمتر ثبت شد.

وی با بیان اینکه پس از گناوه بیشترین باران در شهرستان جم با 45.1 میلیمتر گزارش شده است، گفت: بندر امام حسن(ع) دیلم 40.7 میلیمتر باران بارید و شهر دیلم نیز شاهد بارش 295 میلیمتر باران بود.

مدیرکل بحران استان بوشهر به میزان بارش باران در دیگر نقاط استان بوشهر پرداخت و تصریح کرد: در سامانه بارشی فعلی، در خارگ 27، دشتی 22، برازجان 19.4، اهرم تنگستان 15.5، بوشهر 15.2، کنگان 12، بندر دیر 10.1 و عسلویه 3.8 میلیمتر بارش باران ثبت شد.

وی با اشاره به اینکه ناپایداری جوی به تأسیسات برق استان خسارت وارد کرد، گفت: سامانه بارشی همراه با طوفان شدید به برخی از زیرساخت‌های برق‌رسانی استان بوشهر خسارت وارد کرد که با تلاش به موقع توسط کارکنان شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر مشکلات برق‌رسانی در کوتاه‌ترین زمان برطرف شد و اکنون هیچ مشکلی وجود ندارد.

انتهای پیام/190

دیگر خبرها

  • ورود موج بارشی جدید طی امروز و فردا در خوزستان
  • فیلم| کولاک و برف بهاری در خراسان شمالی
  • بارش باران و وزش باد تا اواخر وقت امروز
  • ورود سامانه سرد بارشی به یزد
  • هواشناسی ایران۱۴۰۳/۰۱/۰۸؛هشدار نفوذ سامانه بارشی به کشور
  • ادامه فعالیت سامانه بارشی در ۷ استان
  • طوفان شدید به تأسیسات برق‌رسانی بوشهر آسیب زد
  • تداوم فعالیت سامانه بارشی در اغلب نقاط کشور
  • امروز سامانه بارشی از کشور خارج می‌شود
  • خروج سامانه بارشی از شرق کشور