Web Analytics Made Easy - Statcounter

دومین مرحله پروژه مشارکتی مرمت و بازسازی معابر محله چهار درخت بیرجند ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

به گزارش ایمنا، علیرضا ارجمند اظهار کرد: این پروژه با مشارکت سه ارگان شهرداری بیرجند، راه و شهرسازی و میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: این پروژه که عنوان آن «کف‌سازی و مرمت معابر محله چهار درخت است» شامل سه مرحله است که مرحله نخست این پروژه از مسجد خواجه‌ها تا میدان چهار درخت و مرحله دوم آن میدان چهار درخت و مرحله سوم از میدان چهار درخت تا خیابان شهید مطهری انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره بازآفرینی شهری سازمان عمران شهرداری بیرجند ادامه داد: این محدوده معروف به مسیر هفت منبر از دبستان شوکتیه تا خیابان انقلاب در ایام محرم و عصر تاسوعا است که تاکنون مرحله نخست آن کامل و نیمی از کار مرحله دوم نیز انجام شده است.

ارجمند اضافه کرد: پس از اتمام مرحله دوم، عملیات اجرایی مرحله سوم پروژه مرمت و بازسازی معابر محله چهار درخت تا خیابان مطهری در برنامه قرار می‌گیرد.

وی گفت: با جمع کردن تیرهای برق، برق‌رسانی در این پروژه به صورت زیر زمینی انجام می‌شود.

رئیس اداره بازآفرینی شهری سازمان عمران شهرداری بیرجند عنوان کرد: چاله کنی، حفاری و جمع آوری آسفالت این پروژه بر عهده شهرداری بیرجند است.

وی افزود: طول محور مذکور ۶۰۰ متر و هزینه برآورد شده برای اجرای کامل پروژه ۸۰۰ میلیون تومان است.

رئیس اداره بازآفرینی شهری سازمان عمران شهرداری بیرجند خاطرنشان کرد: احیاء محور تاریخی بیرجند که به صورت پایلوت در کشور اجرا می‌شود منجر به زنده‌سازی این محور گردشگری و بناهای ثبت تاریخی مجاور آن می‌شود.

به گزارش ایمنا، محله «چهار درخت» قدیمی‌ترین و معتبرترین محله شهر بیرجند است.

کد خبر 400756

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران کلانشهر شهروند حقوق شهروندی مدیریت شهری شهرداری شهر پروژه هاي عمراني شهرداری بیرجند شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۶۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محوطه سازی سایت «قره حسنلو» ۶۰ درصد پیشرفت دارد

طیب امینی در گفت و گو خبرنگار مهر، بابیان اینکه ساماندهی و محافظت از سایت «قره حسنلو» مطالبه جدی مردم شهرستان نمین است، اظهار کرد: برای مسقف کردن سایت مبلغ ۶ میلیارد تومان هزینه خواهد شد.

وی تصریح کرد: محوطه «قره حسنلو» به دلیل اینکه مربوط به عصر آهن و دوره اشکانی است مورد توجه باستان شناسان و فعالان این حوزه است.

فرماندار نمین با بیان اینکه پروژه احداث محوطه زیر نظر میراث فرهنگی و گردشگری استان در حال انجام است، افزود: احداث پوشش این محوطه بر اساس نظر و ابلاغیه شورای فنی وزارت میراث‌فرهنگی و با در نظر گرفتن شرایط فنی لازم در حال انجام است.

وی بابیان اینکه عملیات مسقف سازی سایت «قره حسنلو» با مشارکت سرمایه گذار این پروژه اجرا می‌شود، خاطرنشان کرد: محوطه در کنار پروژه‌ای که در این منطقه در حال اجرا است حفاظت خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، محوطه باستانی «قره حسنلو» در روستای «قره حسنلو» بخش ویلکیج قرار دارد.

این محوطه باستانی در حین اجرای عملیات احداث یک واحد صنعتی نمایان شده و در سال گذشته عملیات کاوش باستان‌شناسی و ثبت ملی این اثر انجام شده است.

کد خبر 6063457

دیگر خبرها

  • صالحی: پیشرفت پروژه فاضلاب اهواز اولویت دولت در خوزستان است
  • جزئیات روند پیشرفت پروژه‌های آب و فاضلاب خوزستان
  • محوطه سازی سایت «قره حسنلو» ۶۰ درصد پیشرفت دارد
  • پیشرفت ۹۸ درصدی فاضلاب شهر بیرجند
  • پیشرفت ۳۰ درصدی پروژه باززنده‌سازی کارون
  • پیشرفت۳۰ درصدی پروژه باز زنده‌سازی کارون
  • پیشرفت ۱۲ درصدی راه‌آهن دورود - خرم‌آباد در‌ سال گذشته
  • راه‌آهن دورود_خرم‌آباد؛ پروژه‌ احیاء شده دولت سیزدهم
  • پیشرفت ۱۲ درصدی راه‌آهن دورود-خرم‌آباد در‌ سال گذشته
  • راه‌آهن دورود_خرم‌آباد ظرف یک‌سال ۱۲ درصد پیشرفت داشت