Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا این جشنواره شامل بخش‌های گفت‌وگوی آزاد دانشجویی، مناظره دانشجویی، میزگرد دانشجویی، کرسی نقد و نظر و کرسی مطالبه‌گری است.
هزار و ۸۹۷ اثر در این دوره جشنواره از ۱۱۸ دانشگاه و مرکز آموزش عالی زیر وزارت علوم تحقیقات و فناوری به دبیرخانه این جشنواره رسیده است که نسبت به دوره پیش سه برابر بیشتر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نخستین دوره جشنواره کرسی‌های آزاداندیشی با دریافت ۶۰۰ اثر، آذر ماه ۱۳۹۵ در دانشگاه علامه طباطبایی تهران برگزار شده بود.
عصر روز گذشته نیز نشستی با موضوع "اصلاح آیین‌نامه کرسی‌های آزاداندیشی" با حضور دکتر غلامرضا غفاری معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم تحقیقات و فناوری و همچنین حجت الاسلام دکتر شاطری دبیر شورای اسلامی شدن دانشگاه‌های کشور در مشهد برپا شد.
در دانشگاه مشهد فردوسی مشهد طی سال‌های ۱۳۹۴ و ۱۳۹۵ ،  ۴۱ کرسی آزاد اندیشی با موضوعات سیاسی برگزار شده است همچنین طی سال تحصیلی ۹۷- ۹۸ نیز در خصوص مسایل فرهنگی ۱۰ کرسی آزاداندیشی برپا شد.

 توجه بیشتر به حوزه فرهنگی اجتماعی و پرهیز از سیاست‌زدگی، اولویت‌های کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه‌های مستقر در مشهد است.
 

برچسب‌ها وزارت علوم تحقیقات و فناوری مناظره دانشگاه فردوسی مشهد مشارکت سیاسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت علوم تحقیقات و فناوری مناظره دانشگاه فردوسی مشهد مشارکت سیاسی وزارت علوم تحقیقات و فناوری مناظره دانشگاه فردوسی مشهد مشارکت سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۷۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت چشم پزشک متخلف در مشهد

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: بازرسان دانشگاه علوم پزشکی مشهد پرونده پزشک متخلف را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کرده بودند که این پرونده در شعبه سوم بدوی تعزیرات حکومتی مشهد رسیدگی شد.   سیدمرتضی مدنی افزود: شعبه با توجه به ارائه نکردن مدارک، گزارش دانشگاه علوم پزشکی و نظریه کمیسیون ماده ۱۱ تعزیرات حکومتی امور بهداشتی و درمان، اتهام انتسابی را محرز دانست و علاوه بر درج تخلف در پرونده پزشکی، پزشک متخلف را به ۱۱ میلیارد و ۲۴۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

دیگر خبرها

  • فعالیت ۲۵۴ آزمایشگاه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد
  • سیزدهمین دوره جشنواره تیتر ۱۵ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود
  • بهره مندی بیش از یک هزار و ۵۰۰ بیمار هموفیلی از خدمات درمانی و مراقبتی
  • سگ‌ها عامل ۸۰ درصد حیوان گزیدگی‌ها در مشهد
  • «محمد دوستار» سرپرست دانشگاه گیلان شد
  • دوستار سرپرست دانشگاه گیلان شد
  • عامل ۸۰ درصد حیوان گزیدگی‌ها در مشهد طی سال گذشته سگ‌ها بودند
  • سرپرست دانشگاه گیلان منصوب شد
  • محکومیت چشم پزشک متخلف در مشهد
  • برگزاری جشنواره جوانی جمعیت در چهارمحال و بختیاری