Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، بهرام نصراللهی زاده شامگاه چهارشنبه در بیستمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان کردستان با بیان اینکه در سال ۹۸ میزان اعتبارات کردستان در این سه ردیف هزار و ۳۹۶ میلیارد تومان بود، اظهار داشت: اعتبارات این استان از سه ردیف تملک‌ دارایی‌های استانی، ملی استانی‌ شده و ملی در لایحه بودجه سال آینده در مقایسه با امسال بیش از ۲۹ درصد افزایش دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در چند سال اخیر دولت پایبند به تقدیم لایحه بودجه در مهلت مقرر به مجلس بود که باعث شد طرح‌های اجرایی چند ماه اول سال در انتظار تخصیص بودجه نباشد و به موقع آغاز شوند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان با اشاره به سفر مسئولان کشوری به این استان، ادامه داد: کردستان از نظر تعداد سفرها و بازدید از طرح‌های عمرانی توسط رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در سال جاری، استان دوم است.

نصراللهی زاده با اشاره به افزایش ۵.۲ درصدی بودجه عمرانی کشور در لایحه ۹۹ نسبت به امسال، یادآور شد: بودجه سال ۹۸ نسبت به ۹۷ نیز حدود ۱۱ درصد رشد داشت ولی بودجه کردستان همان سال افزایش ۳۸ درصدی داشت.

وی در ادامه سخنان خود بیان کرد: میزان اعتبارات کردستان از تملک دارایی‌هایی سرمایه‌ای ۹۱۹ میلیارد تومان بود که امسال به ۹۲۲ میلیارد تومان افزایش یافته است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان افزایش سهم اعتبارات عمرانی کردستان از لایحه بودجه ۹۹ را نیز برابر افزایش بودجه کشور اعلام کرد و گفت: در طرح‌های پیوست شماره یک قانون بودجه که طرح‌های مشخصی را شامل می‌شود، سهم کردستان در سه بخش اعتبارات تملک دارایی، ملی استانی شده و ملی ۲۹ درصد افزایش دارد و از یک هزار و ۳۹۶ میلیارد تومان در سال گذشته به یک هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان در لایحه بودجه ۹۹ رسیده است.

نصراللهی زاده به طرح‌های مهم و کلیدی استان از جمله راه‌آهن اشاره کرد و اظهار داشت: اعتبار راه آهن در سال ۹۷ حدود ۴۸ میلیارد تومان بود که این میزان در سال ۹۸ به ۱۵۰ میلیارد تومان افزایش یافت و امسال در لایحه بودجه ۳۵۰ میلیارد تومان به این طرح اختصاص یافته است.

وی افزود: برای سدهای گاران، امیرآباد و رمشت و شبکه‌های انتقال آنها ۱۳۵ میلیارد تومان اعتبار در لایحه قانون بودجه سال آینده پیش بینی شده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان ادامه داد: ۱۰ طرح ملی مشترک در استان وجود دارد که از جمله مهمترین آنها کریدور شمال به جنوب است که در لایحه بودجه ۲۰۵ میلیارد تومان اعتبار دارد.

نصراللهی زاده با بیان اینکه سال گذشته ۲۳ طرح ملی استانی شده داشتیم، یادآور شد: بخشی از این طرح‌ها به اتمام رسیده و بخشی دیگر نیز به پروژه های ملی تبدیل شدند و امسال ۱۵ طرح ملی استانی در لایحه بودجه ۹۹ اعتبار دارند.

کد خبر 4795692

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان لایحه بودجه انتخابات مجلس شورای اسلامی بوشهر مجلس شورای اسلامی ایلام گرگان قزوین بارش برف ثبت نام کاندیداها یاسوج تعطیلی مدارس بیرجند شهرکرد انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ویروس آنفلوانزا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۷۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمام تلاش برای ارائه بهترین خدمات به مردم می شود

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان، عادل مصدقی طی نشست مدیرکل و معاون دفتر بودجه سازمان متبوع با ستاد اداره کل با اشاره به تحقق مطالبات مردمی به اندازه توان فنی و اعتباری، اظهارداشت: تلاش های شبانه روزی مدیران ستادی و شهرستانی و کارکنان مجموعه تاکنون باعث کسب موفقیت های ملی و استانی در این بخش شده که بیش از تعهدات مجموعه بوده است.وی از تلاش شبانه روزی همکاران مجموعه ابراز خرسندی، رضایت و قدردانی کرد و گفت: با تداوم تلاش های مستمر در جذب اعتبارات و افزایش توان فنی مجموعه برای تحقق مطالبات مردمی بیش از پیش کوشش می شود.در ادامه این جلسه هریک از روسای ستادی با ارائه گزارشی از اقدامات و عملکرد بودجه و اعتبارات حوزه های مرتبط به بحث و تبادل نظر پرداخته که از مهمترین آنها می توان به عملکرد تخصیص اعتبارات و دیون، اعتبارات استانی و جاری، اولویت بندی پروژه ها، هزینه کردهای تامین اجتماعی و نوسازی ساختمان اداری اداره کل اشاره کرد.

 

همچنین، عملکرد تن کیلومتر کالاها، تسهیلات نوسازی ناوگان، تغییر رویکرد اعتبارات حوزه حریم راهها و راه های روستایی و سامانه های هوشمند جاده ای و مصوبات سفرهای ریاست جمهوری از موارد دیگر بوده است.

 

این نشست با هدف بررسی عملکرد بودجه سال 1402 و هم اندیشی برای بودجه سال جاری برگزار شد.

دیگر خبرها

  • تمام تلاش برای ارائه بهترین خدمات به مردم می شود
  • ۷۰۰ میلیارد تومان برای آبرسانی به روستاهای کردستان هزینه شد
  • بودجه ۱۴۰۳ دانشگاه‌ها؛ توزیع اعتبارات مبتنی بر عملکرد
  • نشست خبری سخنگوی اقتصادی دولت آغاز شد/ امسال ۲۷ هزار کادر درمان و ۷۰ هزار معلم جذب خواهند شد
  • نشست خبری سخنگوی اقتصادی دولت آغاز شد/ امسال 27 هزار کادر درمان و 70 هزار معلم جذب خواهد شد
  • نشست خبری سخنگوی اقتصادی دولت آغاز شد/ تکلیف جذب کادر درمان مشخص شد
  • افزایش ۵۱ درصدی بودجه منطقه ۵ اصفهان در ۱۴۰۳
  • ابلاغ بودجه شهرداری گرگان با افزایش ۳۰ درصدی نسبت به پارسال
  • افزایش ۳۷ درصدی بستری شدگان در کردستان طی ایام نوروز
  • افزایش ۲۴ درصدی بودجه بنیاد شهید با هزینه‌هایش هماهنگ است؟