Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشاور فرمانده سپاه قدس با اشاره به اینکه تربیت شهدایی در فریدونکنار جاودانه شد، گفت: با حضور مدافعان حرم پیام مقاومت، عترت و ولایت‌مداری در دنیا منعکس شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، حجت‌الاسلام محمد کاظمی‌کیاسری چهارشنبه شب در مراسم چهارمین سالگرد شهید مدافع حرم سردار شهید محمد شالیکار که در مسجد امام سجاد(ع) فریدونکنار برگزار شد، اظهار کرد: یادواره شهید به خاطر حضور شهدا زنده کننده جان‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی با اشاره به اینکه تربیت شهدایی در فریدونکنار جاودانه شد، خاطرنشان کرد: اینکه قهرمانان ورزشی مدال قهرمانی خود را تقدیم خانواده شهدا می‌کنند نشان از تربیت شهدایی دارد.

استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه نتیجه فداکاری‌های شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم امنیت و اقتدار کشور است، تصریح کرد: از دست دادن فرزند و شهید شدن برای خانواده‌ها بسیار سخت است و این را هیچگاه نمی‌توان قیمت گذاشت.

مشاور فرمانده سپاه قدس با اشاره به اینکه برخی افراد مدام درحال گرفتن اشکال از داخل کشور هستند گفت: آن‌چیزی که بسیاری از کشورهای دنیا حسرت آن را از کشور ما دارند، ائمه و ولایت فقیه است.

وی تاکید کرد: دشمنان ما در سوریه و عراق با برنامه کامل قصد ورود به ایران را داشتند، اما رزمندگان دفاع از حرم با شهامت ایستادند و از حرم اهل‌بیت و جمهوری اسلامی دفاع کردند.

استاد حوزه و دانشگاه اظهار کرد: شهدا جان خود را ایثار کردند تا دندان تیز کرده‌ها اهدافشون به سنگ بخورد و امنیت در کشور حاکم باشد.

کاظمی‌کیاسری خاطرنشان کرد: دشمنان در قضایای اخیر به دنبال حمله به ولی فقیه بودند که ایشان مسئولیت را قبول کرد تا کشور دچار چالش نشود و این درحالی است که مسئولیت متوجه افرادی دیگر بود.

مشاور فرمانده سپاه قدس با بیان اینکه ماندگاری ایران و قدرت دفاعی و امنیتی آن در گرو خون شهدا است تصریح کرد: امروز جنگ اعتقادات و ایدئولوژی است و شیعیان به هیچ کس اجازه دست‌درازی مرقد ائمه اطهار را نمی‌دهند.

وی با بیان خاطره‌ای از ادای احترام افسر روسی به رهبر انقلاب اسلامی ایران و ائمه اطهار گفت: اینگونه موارد از اثر جبهه مقاومت بوده که با حضور مدافعان حرم پیام مقاومت، عترت و ولایت‌مداری در دنیا منعکس شده است.

گفتنی است در این مراسم کاظم نریمانی و اکبر صفرپور از قهرمانان فریدونکناری کشتی جهان مدال‌های طلا خود را تقدیم فرزندان شهید علی عابدینی و شهید محمد شالیکار کردند.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۷۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک بام و دو هوای آمریکا با ایران و اسرائیل

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ سردار مسجدی مشاور عالی فرمانده سپاه قدس در مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم؛ شهید صالحی روز بهانی  ضمن تاکید بر نکوداشت یاد شهدا گفت: ما دو وظیفه اساسی داریم یکی اینکه نام شهدا و خانواده‌های آنها را در تاریخ، انقلاب و هر کوی و برزنی جاویدان سازیم تا نام شهید پاینده باشد و وظیفه دوم ما نیز ادامه دادن راه شهدا و دفاع از انقلاب و آرمان‌های شهدا می‌باشد.

سردار مسجدی افزود: بعد از حمله به کنسولگری ایران از همان روز اول نظام مقدس جمهوری اسلامی تصمیم به انتقام گرفت و پیام‌های متعددی که از آمریکا و سایر کشور‌ها دریافت کردیم مانع از حمله به رژیم کودک کش نشد، زیرا تصور می‌کردند ایران پاسخ نمی‌دهد یا از طریق نیرو‌های مقاومت در منطقه پاسخ خواهد داد.

وی ادامه داد: آمریکای جنایتکار ایران را به خویشتنداری دعوت میکند، اما از طرف دیگر از اقدامات اسرائیل حمایت می‌کند ولی حمله اخیر نشان داد پدافند هوایی و گنبد آهنین به هیچ وجه نمی‌تواند در برابر موشک‌های ایران بازدارنده باشد.

مشاور عالی فرمانده نیروی قدس سپاه به بحران‌های اقتصادی و سیاسی رژیم صهیونیستی نیز اشاره کرد و گفت: نتانیاهوی مفلوک برای بقای خودش به جنگ دامن زده است و در جنگ با حماس طبق اطلاعات موثق نتوانسته حتی به ده درصد زیرساخت‌های آنها نیز ضربه بزند.

وی در ادامه چند سوال اساسی را مطرح کرد و گفت: اگر به حماس ضربه اساسی زده بود پس چرا مذاکره می‌کند؟ چرا از طریق مذاکره به دنبال آزادسازی گروگان‌ها می‌باشد؟ سردار مسجدی در پایان بیان داشت: خواسته جمهوری اسلامی جنگ نیست ولی در برابر تهاجمات دشمنان به خطوط قرمز نظام خویشتنداری نخواهد کرد، زیرا رژیم صهیونیستی به هیچ قاعده سیاسی، بین المللی و اخلاقی پایبند نیست و بسیاری از سازمان‌های بین المللی را به سخره گرفته است.

در پایان این مراسم که با حضور خانواده و همسر شهید صالحی روز بهانی، رئیس، اعضای هیات رئیسه و مسئول دفتر نهاد رهبری دانشگاه پیام نور و همچنین اساتید، کارکنان، دانشجویان، مسئولان کشوری و لشکری و نیز اقشار مختلف مردم شهید پرور برگزار گردید، با قرائت بیانیه و سردادن شعار‌های مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا ضمن حمایت از عملیات تنبیهی علیه رژیم غاصب صهیونیستی، از عملیات غرور آفرین وعده صادق رزمندگان غیور سپاه اسلام تشکر کردند.

دیگر خبرها

  • آغاز اردوی «میثاق با شهدا و بیعت با ولایت» در پادگان دوکوهه
  • فرزند شهید طهرانی مقدم: آرزوی پدرم و شهدا محقق شد
  • شهدا موجب عزت و افتخار ملت و کشور هستند
  • یک بام و دو هوای آمریکا با ایران و اسرائیل
  • وزیر کشور: پیام وعده صادق پرچمداری ایران در حمایت از جبهه مقاومت است
  • سردار مسجدی: رژیم صهیونیستی به هیچ قاعده‌ اخلاقی پایبند نیست
  • دنیا، پیام قدرت ایران را دریافت کرد
  • دادستان کل کشور از نیروهای مسلح و جبهه مقاومت قدردانی کرد
  • پاسخ بازدارنده و پشیمان کننده مدافعان حریم کشور دل مردم را شاد کرد
  • پیام تسلیت وزیر کشور در پی در گذشت پدر شهیدان خرسندیان