Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@19:14:41 GMT

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی وارد اراک شد

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۶۷۱۲۳

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی وارد اراک شد

سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی صبح امروز در سفری یک روزه وارد اراک شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی صبح امروز در سفری دو روزه وارد اراک شد.

وزیر ارشاد با هدف ارزیابی مسایل و آشنایی با ظرفیت‌های فرهنگی و هنری استان مرکزی  به مرکزی سفر کرده است.

حضور در گلزار شهدا، دیدار با اصحاب فرهنگ و هنر و کارکنان فرهنگ و ارشاد استان، شرکت در نشست شورای فرهنگ عمومی، دیدار با پیشکسوتان فرهنگ و هنر، دیدار با مدیران سازمان‌های وابسته و بازدید از تالار مرکزی و کتابخانه مرکزی از جمله برنامه‌های این سفر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال به روز رسانی

منبع: فارس

کلیدواژه: فرهنگ اراک صالحی وزیر ارشاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۷۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نخستین یادواره ۲۸ شهید فرهنگ، هنر و رسانه کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور ایثارگران در این یادواره که به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد با بیان اینکهشهدای هنرمند و رسانه نقش بی بدیلی در دوران دفاع مقدس داشتند گفت: فعالان رسانه اتفاقات دوران جنگ تحمیلی را روایت کردند و به همین دلیل است که هم اکنون ما می توانیم آنها را مرور می‌کنیم. اصغر امیرنیا افزود: نقش عالی رسانه در تبیین و اطلاع رسانی وقایع مختلف بخصوص دوران دفاع مقدس موثر کاملا مشهود است و شهدای فرهنگ، هنر و رسانه علاوه بر نقش حسین گونه، نقش زینبی را هم ایفا کردند. مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور ایثارگران خاطرنشان کرد: اگر شهدای فرهنگ هنر و رسانه نبودند بسیاری از اتفاقات جنگ تحریف می‌شد و این شهدا بسیار مظلوم بودند چراکه باید دو نقش را ایفا می‌کردند. امین درخشان، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در ادامه این یادواره گفت: اگر در عرصه ایثار و شهادت حرف برای گفتن داریم بخش عمده آن به واسطه تلاش‌های فعالان فرهنگی، هنری و رسانه‌ای است. درخشان با اشاره به برگزاری دومین کنگره ملی ۲۰۰۰ شهید استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: در این راستا ۲۵۰۰ برنامه فرهنگی و هنری در رشته‌های مختلف از جمله ۳۰ فیلم و مستند، ۲۰ سرود و ۱۰ قطعه موسیقی فاخر تولید می‌شود. در پایان این یادواره از ۲۸ خانواده شهید عرصه فرهنگ هنر و رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شد. همچنین از ۱۲ هنرمند نام آور استان کهگیلویه و بویراحمد در جشنواره‌های ملی و بین المللی تقدیر شد.

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پی درگذشت پرویز داوودی
  • هنر ظرفیت تحول یک جامعه را دارد
  • ملایر میزبان جشنواره موسیقی «شب‌های تاک»
  • از توجه ویژه وزارت فرهنگ به هنرمندان اصیل موسیقی تا حضور دیگر کشورها در نمایشگاه کتاب
  • مسعود نجابتی به‌عنوان چهره سال هنر انقلاب اسلامی انتخاب شد
  • 48 میلیون ایرانی‌ تمایل به مهاجرت از ایران دارند!
  • مساجد خاستگاه فرهنگ و هنر اسلامی هستند
  • وزیر ارشاد: سند ملی سبک پوشش ایرانی اسلامی در شورای عالی انقلاب فرهنگی تصویب شد/ ارز مبادله‌ای برای زائران حج تمتع تخصیص یافته/ امسال مناطق محروم در طرح یارانه خرید کتاب دیده می شود
  • وزیر ارشاد: قیمت بلیط کنسرت‌ها به زیر یک میلیون تومان کاهش می‌یابد
  • برگزاری نخستین یادواره ۲۸ شهید فرهنگ، هنر و رسانه کهگیلویه و بویراحمد