Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری مهر: سخنرانی حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی صبح پنجشنبه در آیین اختتامیه بیست و هشتمین اجلاسیه سراسری نماز از دقایقی قبل شروع شد.

وی افزود: نماز از موضوعات پر بحث در حوزه و دانشگاه بوده است و اجلاسیه برکات زیادی داشته و باید بر این اقدام هم باید سپاسگزار بود و هم شاکر خداوند که این برکت را عنایت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس قوه قضائیه ادامه داد: نماز جا و ظرفیت برای بحث، بررسی و پرداختن دارد و همین اجلاسیه ظرفیتی است برای بازنگری در عملکرد مسئولان و راه های رفته و نرفته بپردازیم.

و ی با اشاره به اینکه نماز جایگاه ویژه ای دارد و نسبت به نماز انسان و خلقت انسان و بعثت انبیاء شرط اصلی پذیرش عبادات انسان است، متذکر شد: آنچه انسان را می تواند از شیطنت، هواها و هوس ها و لغزش ها باز بدارد ذکر است و کامل ترین ذکر نماز است.

وی از با اشاره به اینکه نماز کوثر است، اضافه کرد: نماز جایگاه ویژه ای دار و رمز حیات طیبه است و سعادت در آن عالم را به همراه دارد و زمینه سازی برای آخرت سعادتمند است.

رئیس قوه قضائیه گفت: نماز و عدالت نماز از خانه شروع می شود و دانشگاه باید جلوه نماز باشد؛ میعادگاه ارتباط با خدا مساجد خانه های خدا در زمین و مرکز ارتباط با خدا همواره این ارتباط باید برقرار شود و کامل ترین در نماز است و اقامه اش که جامع همه بایدها و نبایدهای الهی است.

وی تصریح کرد: اصرار نماز، احکام نماز و آداب نماز مورد توجه علما بوده است، ارتباط سر و صلاه، درون انسان، توجه قلب او به اصرار و حقیقت نماز که امری مهم است نماز مقبول شد خودش هم مورد عنایت حق است.

وی تاکید کرد: حل مشکلات امروز با پریایی نماز میسر است؛ آسیب های اجتماعی که جامعه و مردم و اقتصاد و سیاست ما را تهدید می کند در تمام زوایای فرهنگی و اجتماعی و اقتصادی مصون سازی کند فرد و جامعه اقتصاد و سیاست و ... را مصون سازی کند تنها از طریق نماز میسر است.

حجت الاسلام رئیسی گفت: اجرای عدالت در کنارش ظلم است که جامعه را تهدید می کند؛ اقامه نماز نفی هر گونه ظلم است.

وی افزود: نماز می تواند برون رفت از آسیب های اجتماعی در کشور باشد و جوانان ما را مصون سازی کند و این مهم فقط با اشاعه نماز اتفاق می افتد.

این خبر تکمیل می شود...

منبع: فردا

کلیدواژه: رئیسی رئیس قوه قضائیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۷۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک سنگین در ۳ محور برون شهری کشور

به گزارش خبرنگار مهر، تردد در محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) روان و محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی‌اند.

آخرین وضعیت جوی ترافیکی سایر محورها، ترافیک در آزادراه قزوین - کرج - تهران حدفاصل محمد شهر تا پل کلاک، آزادراه کرج - قزوین محدوده مهر ویلا، محور شهریار - تهران حدفاصل شهریار تا شهر قدس، آزادراه ساوه - تهران حدفاصل ده شاد تا احمدآباد مستوفی و محور ورامین – تهران محدوده قلعه نو سنگین است.

کد خبر 6084079 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • چراغ سبز مراجع تقلید به تعطیل شدن روز شنبه به جای پنج شنبه /۴ روز قطع ارتباط با دنیا به نفع اقتصاد کشور نیست
  • مطالعات جامعه‌شناسی فاجعه
  • چراغ‌های راهنمایی و بوستان‌ها به کلید محافظ جان مجهز می‌شوند
  • سپاه پاسداران از درون و برون کشور در حال مجاهدت در راه حق است
  • تأکید بر ارتباط ستاد نماز جمعه و جامعه علمی و نخبگانی
  • نماز را با جلسه اداری نمی‌شود پیش بُرد
  • تغییر رقم افزایش حقوق بازنشستگان کلید خورد/ سورپرایز ویژه سازمان بازرسی برای بازنشستگان
  • تغییر سبک زندگی راه برون رفت از شیوع سرطان
  • ترافیک سنگین در ۳ محور برون شهری کشور
  • مردمی‌سازی واقعی تولید کلید حل مشکلات اقتصادی