Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر بخش دانش‌آموزی بیست و یکمین جشنواره جوان خوارزمی گفت: یکی از دلایل کاهش تعداد طرح‌های ارسالی برای این بخش از جنشواره، ثبت‌نام به شیوه الکترونیکی بود که برای اولین بار صورت گرفت.

صارمی، دبیر بخش دانش‌آموزی بیست و یکمین جشنواره جوان خوارزمی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو درباره کاهش تعداد طرح‌های ارسالی برای این بخش جشنواره نسبت به دوره‌های گذشته، بیان کرد: دوره فعلی اولین دوره‌ای است که دریافت طرح‌ها به صورت الکترونیکی انجام گرفت درواقع ثبت‌نام و پذیرش طرح‌ها در این دوره از جشنواره پس از اعلام فراخوان در گروه‌های تخصصی برای نخستین بار به صورت الکترونیکی انجام شد و پس از رفع نواقص پرونده‌ها از سوی پژوهش‌سراها، تعداد ۳۰۳۱ طرح به گروه‌های تخصصی ارسال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: این موضوع دلیل آن است که برای بیست و یکمین جشنواره جوان خوارزمی ۳۰۳۱ طرح ارسال شد درحالیکه دبیرخانه دوره بیستم جشنواره بیش از ۸ هزار طرح برای بخش دانش‌آموزی دریافت کرده بود.

صارمی با بیان اینکه آمار بالای ارسال طرح‌ها در دوره‌های گذشته بیشتر جنبه کمی را نشان می‌داد تا کیفی ادامه داد: احتمالا دانش‌آموزان برای شرکت در این دوره با روند الکترونیکی جشنواره آشنایی نداشتند یا شرایط ارسال طرح با این روش برای آنان فراهم نبود لذا آمار امسال افت داشت.

به گفته وی، تعداد کمی طرح‌های ارسالی برای جشنواره جوان خوارزمی اهمیت ندارد و کیفیت طرح‌های ارسال شده به دبیرخانه ارزشمند است.

دبیر بخش دانش‌آموزی بیست و یکمین جشنواره جوان خوارزمی با اشاره به اطلاع‌رسانی‌های ضعیف دریافت طرح برای دوره فعلی جشنواره، اظهار داشت: در جشنواره جوان خوارزمی که صبح روز یکشنبه ۲۴ آذرماه ۹۸ در سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران برگزار خواهد شد از ۲۵ طرح برگزیده دانش‌آموزی تقدیر و تجلیل می‌شود.

صارمی گفت: اعطای سهمیه ورود به دانشگاه، عضویت بنیاد ملی نخبگان و پاداش نقدی آموزش و پرورش به دانش آموزان از جمله جوایز این دوره از جشنواره است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: جشنواره جوان خوارزمی طرح های پژوهشی ثبت نام الکترونیکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۷۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتقای قاریان جوان در طرح ملی تلاوت شباب الرضا(ع)

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، حسین مقدم‌کیا دبیر طرح ملی«تلاوت شباب الرضا(ع)» درباره این دوره‌ گفت: صنعت برق استان اصفهان از 11 تا ۱۵ اردیبهشت ماه میزبان این دوره از طرح ملی تلاوت است.

وی هدف از برگزاری این دوره آموزشی را ارتقاء قاریان جوان و توانمند کردن آنها برای تدریس در دوره‌های آموزی طرح ملی تلاوت عنوان کرد و افزود: شرکت کنندگان حاضر در این دوره آموزشی را ۵۰ نفر از نخبگان قرآنی تشکیل می‌دهند که از آغاز برگزاری طرح ملی «تلاوت شباب الرضا(ع)» در دوره‌های مختلف آن حضور داشته‌اند.

مقدم کیا ادامه داد: این نخبگان قرآنی بالای 18 سال سن دارند و از ۷ استان کشور فراخوانده شدند و قرار است به مدت ۳ روز در اصفهان آموزش ببینند.

دبیر طرح ملی «تلاوت شباب الرضا(ع) اظهار کرد: در این دوره‌ها دروسی چون فنون تدریس، آشنایی با روانشناسی تدریس، سواد رسانه، نرم‌افزار‌های تولید محتوای مجازی طرح ملی تلاوت، نحوه تدریس و کتاب‌ها و محتوا‌های آموزشی به قاریان جوان آموزش داده می‌شود.

مقدم‌کیا از برگزاری «دوره اقراء» برای قاریان جوان طرح ملی تلاوت شباب الرضا (ع) خبر داد و گفت: این دوره با حضور مهدی حسنی استاد قرآن کشورمان برگزار و در پایان مدرک اقراء به آنها اعطا می‌شود.

وی در پایان گفت: برای همکاری این ۵۰ نفر با طرح ملی تلاوت تلاوت شباب الرضا(ع) برنامه‌ریزی گسترده‌ای داریم که بزودی اطلاع‌رسانی می‌شود.

مقدم کیا با بیان اینکه طرح ملی «تلاوت شباب الرضا(ع) از سال 1391 با حمایت معاونت قرآن وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مرکز امور قرآنی آستان قدس رضوی آغاز به کار کرده و با هدف شناسایی، کشف و پرورش استعدادهای قرآنی هر ساله پذیرای نوجوانان سراسر کشور است، اعلام کرد: در طول یک دهه فعالیت این طرح، پنج هزار نوجوان نخبه قرآنی شناسایی شده‌اند و در سه پایه حفظ، مفاهیم و تلاوت از آموزش های لازم برخوردار شده‌اند و یا به سطوح بالاتر ارتقا یافته‌اند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رقابت دانش آموزان شاهرودی در جشنواره خوارزمی
  • نهمین دوره جشنواره خوارزمی در کاشان
  • ارتقای قاریان جوان در طرح ملی تلاوت شباب الرضا(ع)
  • جایگاه سوم چهارمحال و بختیاری در صدور پرونده‌های الکترونیکی
  • رأی‌گیری در حوزه انتخابیه کرمانشاه، به‌صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • نمایشگاهی از دست سازه های دانش آموزان هیرمندی
  • ۹ رتبه برتر جشنواره سفیران سلامت برای دانش‌آموزان خوزستانی
  • رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان یزد در گردکوه
  • رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان در گردکوه
  • بهترین آموزشگاه تعمیرات پکیج در تهران