Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-04-19@01:54:26 GMT

شکایت علیه بی.بی.سی فارسی در جریان است

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۶۷۳۲۷

شکایت علیه بی.بی.سی فارسی در جریان است

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، حمید بعیدی نژاد سفیر ایران در لندن در صفحه توئیترش نوشت: «آفکام، نهاد نظارت بر رسانه های تصویری انگلیس در پاسخ به شکایت جمهوری اسلامی ایران علیه شبکه های معاند، ضمن تایید دریافت شکایت ایران، آمادگی خود را برای بررسی این شکایت به محض دریافت برنامه های مشخص مورد شکایت اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

وی افزود: «همزمان شکایت علیه BBC فارسی نیز از طریق شبکه جهانی BBC در جریان است.»
 
«حمید بعیدی نژاد» سفیر ایران در لندن اول آذر ماه سال جاری در صفحه توئیترش از شکایت سفارت ایران به آفکام از شبکه های معاند فارسی زبان از جمله ایران اینترنشنال خبر داد و نوشت:« سفارت کشورمان در لندن در نامه رسمی به نهاد نظارت بر شبکه‌های تصویری در انگلیس (آفکام)، از شبکه‌های معاند فارسی زبان همچون BBC فارسی، ایران اینترنشنال و من‌ و تو، به علت تحریف مغرضانه تحولات اخیر ایران و دعوت به خشونت گسترده علیه نهادهای مدنی ایران شکایت کرده و خواستار اجرای قانون نسبت به آنها شد.»

انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۷۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم دستگیری بانوی تبریزی مربوط به اغتشاشات ۱۴۰۱ است

مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی اعلام کرد ویدئوی انتشار یافته توسط رسانه‌های معاند مربوط به دستگیری یکی از لیدرهای اغتشاشات سال ۱۴۰۱ است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تبریز به نقل از مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی، همزمان با اجرای طرح نور در کشور که با همکاری، همراهی و حمایت بانوان و دخترانِ عزیزِ ایران زمین با موفقیت در حال اجرا است رسانه‌های معاند با استفاده از تصاویر و ویدئوهایِ آرشیوی و بازنشر آن سعی در تشویش اذهان عمومی  دارند.

 

.

 

این مرکز افزود: ویدئو مربوط به دستگیری یکی از لیدرهایِ اصلیِ اغتشاشات سال 1401 است که اقدام به تخریب اماکن عمومی و دولتی در شهر تبریز کرد که توسط مامورینِ نسوان دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد.

گفتنی است روشنگری لازم نیز در آن زمان انجام گرفته است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فیلم دستگیری بانوی تبریزی مربوط به اغتشاشات ۱۴۰۱ است
  • رد پای قرآن سرقتی از ایران این‌بار در حراجی ساتبیز لندن
  • ضدحمله سنگین رئال: لالیگا بدون رئیس می‌ماند!‏
  • پس از عملیات ایران علیه اسرائیل، مذاکرات بین اسرائیل و حماس متوقف شده است
  • حراج قرآن سرقتی از ایران این‌بار در ساتبیز لندن!
  • ادمین کانال معاند دستگیر شد + اعترافات | ببینید
  • اعتراف رسانه های معاند به شکست رژیم صهیونیستی
  • حتی خود اسرائیلی‌ها نیز خدمت شاه اردن را باور نمی‌کنند | جزئیاتی از همکاری بی‌سابقه اردن با اسرائیل علیه ایران
  • انتقاد شدید گاردین از دخالت‌های لندن در مناقشات بین‌المللی
  • نتانیاهو: جامعه بین‌الملل یکپارچه علیه ایران بایستد