Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-03-28@21:53:37 GMT

سپاهان- پیکان/ پیکان در فکر انتقام از طلایی پوشان

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۶۷۳۳۱

سپاهان- پیکان/ پیکان در فکر انتقام از طلایی پوشان

تیم فوتبال سپاهان پس از دو بازی خارج از خانه روز جمعه برابر تیم پیکان قرار می‌گیرد و این در حالی است که سپاهان توانست در مرحله یک شانزدهم جام حذفی پیکان را شکست دهد و تیم پیکان در این بازی به فکر پیروزی مقابل مدعی این فصل لیگ برتر فوتبال باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال، فردا از ساعت ۱۶ و ۴۰ دقیقه تیم‌های پیکان و سپاهان در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف یکدیگر می‌روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال

دیدار تیم‌های پیکان و سپاهان

جمعه، ۲۲ آذر، ساعت ۱۶:۴۰

پخش زنده: شبکه‌های ورزش و اصفهان

ورزشگاه: نقش جهان

داور: رضا مهدوی

آخرین رویارویی: پیکان صفر- سپاهان یک (لیگ برتر)

سپاهان به دنبال رهایی از فشار همه جانبه

تیم فوتبال سپاهان در حالی به مصاف پیکان می‌رود که در ۶ بازی گذشته خود تنها یک پیروزی و ۵ تساوی داشته است، سپاهان که با تساوی‌های متوالی صدر جدول را با یک بازی کمتر تقدیم استقلال کرد و اجازه داد پرسپولیس به این تیم برسد حالا بیش از پیش نیاز به ۳ امتیاز را در دیدار خانگی با پیکان احساس می‌کند.

از طرفی این هفته‌ها فشار جهت دار برخی رسانه‌ها به سپاهان و امیر قلعه نویی درباره اشتباهات داوری در دیدارهای سپاهان به آنها وارد می‌شود، فشارهایی که البته چندان دلایل منطقی ندارد زیرا در دو بازی گذشته برابر نساجی مازندران و شهر خودرو سپاهان از داوری ضرر هم کرده است اما در هر صورت یک جریان خاص رسانه‌ای علناً علیه سپاهان و امیر قلعه نویی راه افتاده است و تیم را تحت فشار گذاشته است.

با این حال سپاهانی‌ها فرصت بازی روز جمعه را غنیمت شمرده‌اند و با نیم بها کردن بلیط دیدار با پیکان از هواداران خود تقاضای استقبال بیشتر در این روزهای حساس باشگاه کرده‌اند.

سپاهان که با یک بازی کمتر، یک امتیاز از صدر جدول فاصله دارد در صورت پیروزی برابر پیکان خود را همچنان به طور جدی در کورس قهرمانی نگه می‌دارد هرچند آنها برابر رقیبی سرسخت قرار گرفته‌اند که در بازی چند هفته گذشته برابر این تیم در جام حذفی به سختی از سدش گذشتند.

امیر قلعه نویی در دیدار با پیکان همچنان مصدومان همیشگی‌اش مثل حامد بحیرایی، محمد ایران پوریان، علیرضا نقی زاده، عزت الله پورقاز و محسن مسلمان را دارد اما وضعیت محمدرضا حسینی و سعید آقایی رو به بهبود است و احتمال استفاده از این دو بازیکن در دیدار با پیکان وجود دارد. همچنین محمد محبی به دلیل اخراج در بازی قبلی غایب سپاهان در این دیدار است.

تیم هجومی فرکی به دنبال توقف مدعی دوم

تیم فوتبال پیکان در حالی به مصاف سپاهان می‌آید که هفته گذشته موفق شد استقلالی که سرمربی خود را با اتفاقات عجیب و غریب از دست داده بود در ورزشگاه آزادی متوقف کند. پیکان که در این فصل نشان داده است اصلا تیم تدافعی نیست و در هر شرایطی فوتبال هجومی بازی می‌کند در بازی با استقلال نیز با اینکه بازی در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شد با یک بازی تهاجمی بارها روی دروازه استقلال خطر ساخت و حتی می‌توانست برنده بازی هم باشد.

پیکان همچنین چند هفته پیش در چارچوب رقابت‌های جام حذفی برابر سپاهان قرار گرفت و در آن بازی هم با ارائه یک فوتبال رو به جلو و هجومی از همان ابتدا دروازه سپاهان را تهدید کرد و در نهایت نیز سپاهان در خانه سختی از سد پیکان گذشت.

حسین فرکی در تیمش عناصر هجومی تاثیرگذاری مثل شهریار مغانلو، آقای گل فعلی لیگ، سعید واسعی و جلال علیمحمدی را دارد که کار را برای مدافعان تیم حریف سخت می‌کنند، باید دید آنها در دیدار برابر سپاهان چه می‌کنند.

ترکیب احتمالی سپاهان:

پیام نیازمند، مرتضی منصوری، محمدرضا مهدی‌زاده، گئورگی گولسیانی، علی مصلح، مهدی کیانی، امید نورافکن، ولادیمیر کومان، سجاد شهباززاده، رضا میرزایی و کی‌روس استنلی

ترکیب احتمالی پیکان:

وحید شیخ‌ویسی، حجت حق‌وردی، سید مهران موسوی، علی حمودی، سید محمد ستاری، ماهان رحمانی، امیرحسین کریمی، سعید واسعی، جلال‌الدین علی‌محمدی، فراز امامعلی و شهریار مغانلو

کد خبر 400723

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سپاهان تیم فوتبال سپاهان باشگاه سپاهان لیگ برتر فوتبال تیم فوتبال پیکان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۷۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) بلایی که چمن مصنوعی سر ملی‌پوشان آورد!

با اینکه تیم ملی فوتبال ایران قبلا در این زمین چمن مصنوعی در عشق آباد مقابل ترکمنستان قرار گرفته، اما هر بار مسابقه در این زمین مشکلاتی برای ملی پوشان ایجاد می‌کند.

تیم ملی در شرایطی به مصاف ترکمنستان رفت که ملی پوشان و کادر فنی از اینکه باید در زمین چمن مصنوعی به میدان بروند. با این وجود بازی کردن در این زمین با چنین خصوصیاتی همواره مشکلات خاص خود را داشته و از کیفیت فوتبال کم می‌کند.

حال تصاویری بعد از اتمام نیمه نخست بازی از رختکن تیم ملی منتشر شده است که نشان می‌دهد مهدی طارمی، مهدی قایدی، محمد قربانی و میلاد محمدی به دلیل کیفیت پایین چمن ورزشگاه پایشان آسیب دیده است.

دیگر خبرها

  • نابسامانی مدیریتی وخریدهای جنجالی/ شوک‌هایی که رنگ زردها را پراند
  • حسین نژاد همچنان دور از بازیکنان/ یوسفی غایب دیدار با تراکتور
  • تداوم صدرنشینی خیبر در لیگ یک
  • سپاهان 1-0 پرسپولیس؛ رضا اسدی با سوپرگل، یحیی گل محمدی را بدرقه کرد | ماندگارترین‌ها
  • بازی درون تیمی جذاب شاگردان شجاعی با ۶ گل
  • مدعی شماره یک MVP والیبال ایران اینجاست
  • (عکس) بلایی که چمن مصنوعی سر ملی‌پوشان آورد!
  • مدافع تیم ملی فوتبال ایران دیدار با هنگ کنگ را از دست داد
  • چگونه استقلال و سپاهان در هفته ۲۱ بهترین شدند؟
  • بازگشت نیازمند پس از مصدومیت بد هنگام (عکس)