Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسعود نجفی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ، با بیان اینکه لایحه خرید ملک شیرخوارگاه برای استقرار موقت شهرداری مرکز فردیس پس از تصویب در صحن علنی شورای اسلامی شهر در هیات تطبیق فرمانداری فردیس با ایراداتی مواجه شد، اظهارداشت: دغدغه  هیات تطبیق در خصوص این پلاک به هیات کارشناسی ارجاع شدو موضوع پس از انجام کارشناسی های لازم و کاهش ۱۸۵ میلیون تومانی قیمت ملک در هیات تطبیق فرمانداری به تایید رسید و ابلاغ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با بیان اینکه سازمان بازرسی، دادستان مرکز استان البرز، دادستان شهرستان فردیس، فرماندار و دیگر مراجع ذیربط اسناد و اوراق مربوط به موضوع خرید ملک شیرخوارگاه برای استقرار موقت شهرداری فردیس را بررسی کرده اند، عنوان کرد: از امروز ادامه اقدامات برای آماده سازی ساختمان جدید آغاز می شود و تا ۱۰ روز آینده واحد های اداری در شهرداری جدید مستقر خواهند شد.

نجفی با بیان اینکه مراجعه شهروندان به شهرداری مرکز فردیس در پی استقرار در منطقه ۲ کاهش یافته است،‌ بیان داشت:  اکنون کارکنان شهرداری در راستای ارائه خدمات هرچه بهتر به شهروندان از هیچ تلاشی فروگذار نیستند و امیدواریم با استقرار در ساختمان جدید بتوانیم بیشتر از گذشته شاهد رضایتمندی شهروندان باشیم.

وی بیان داشت : درجریان اغتشاشات اخیر، ۵۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به اموال شهرداری فردیس خسارت وارد  شد و این موضوع توسط سازمان بازرسی و معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری به تصویب رسیده است و تلاش می کنیم تا بخشی از خسارات را از بودجه ملی محقق کنیم. 

سرپرست شهرداری فردیس در خصوص تعیین و تکلیف ساختمان شورای اسلامی شهر فردیس گفت: نظریه کارشناسی در مرحله اولیه اعلام کرده بود که قابلیت اسکان نیست که این موضوع نیز در دست بررسی است .

در جریان اغتشاشات اخیر خساراتی به بخشی از ساختمان های عمومی و دولتی  از جمله ساختمان های شهرداری و شورای شهر فردیس وارد شد.

شهرستان ۶۰۰ هزار نفری فردیس واقع در جنوب شرقی کرج مرکز استان البرز یکی از مناطق کم برخوردار کشور است. 

برچسب‌ها فردیس آشوب سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فردیس آشوب سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور فردیس آشوب سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۷۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح مرکز تصویربرداری پزشکی غرب فارس در کازرون

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: مرکز تصویربرداری MRI بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) کازرون در زمینی به مساحت ۳۵۰ مترمربع ساخته شده است و شامل بخش های ام‌آر‌آی، سی‌تی‌اسکن و سونوگرافی است.

سید وحید حسینی افزود: هفت میلیارد تومان اعتبار برای بازسازی، سیستم سرمایش، برق کشی کل ساختمان و خرید کامل تجهیزات این مرکز از سوی سعید قناعتی نیکوکار عرصه سلامت شهرستان به نیابت از مادر خود، مرحوم بانو صدیقه باقری نژاد اهدا شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: همچنین حدود ۵۰ میلیارد تومان اعتبار از سوی دانشگاه علوم پزشکی شیراز و وزارت بهداشت برای خرید دستگاه تامین شده است.

حسینی در ادامه افزود: در صورت تامین ساختمان دارای استاندارد‌های علوم پزشکی، آماده استقرار دانشکده پزشکی در شهرستان کازرون هستیم.

دیگر خبرها

  • احداث آرامستان جدید پایتخت در ۲ نقطه تهران
  • بسکتبال سوپر لیگ غرب آسیا؛ تقابل شهرداری گرگان و الریاضی لبنان در نهایی
  • استقرار مدیرسرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد ماکو در مرکز خدمات سرمایه گذاری آذربایجان غربی
  • ساختمان قدیم فرمانداری کرمان مرکز سرمایه‌گذاری خارجی می‌شود
  • افتتاح مرکز تصویربرداری پزشکی غرب فارس در کازرون
  • تعاونی‌ها در خوزستان توسعه یابند
  • بزرگ‌ترین پروژه بازآفرینی شهری پایتخت به کجا رسید؟
  • ساختمان‌های تهران سبز می‌شوند
  • گود میدان مشق رفع خطر می‌شود | همکاری مشترک وزارت امورخارجه و شهرداری
  • پیشرفت ۷۵ درصدی بزرگ‌ترین پروژه بازآفرینی شهری پایتخت