Web Analytics Made Easy - Statcounter

از سعید آذری به عنوان جدیدترین گزینه مدیرعاملی باشگاه استقلال یاد می شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

با توجه به استعفای امیر حسین فتحی از مدیرعاملی باشگاه استقلال، وزارت ورزش و جوانان اسماعیل خلیل زاده را به عنوان سرپرست مدیر عاملی باشگاه انتخاب کرد تا در زمان انتخاب مدیرعامل جدید امور باشگاه را در دست بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در اولین اقدام با رفتن به ترکیه و واریز مطلبات استراماچونی به حساب او این مربی را به ایران بازگرداند.

از طرفی سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان هم از مذاکرات خود را با گزینه های مدیرعاملی باشگاه استقلال آغاز کرده و  جلسه ای را با علی فتح الله زاده مدیرعامل اسبق آبی ها برگزار کرد تا برنامه این مدیر را برای در اختیار گرفتن ریاست دوباره باشگاه بررسی کند.

همچنین پس از فتح الله زاده ،کاظم اولیایی هم با حضور در دفتر سلطانی فر برنامه هایش را به وزیر ورزش ارائه داد تا در نهایت وزیر ورزش تصمیم نهایی خود را در اینباره بگیرد.

اما در کنار این ۲ گزینه، سعید آذری از دیگر گزینه هایی است که بحث حضورش در باشگاه استقلال مطرح شده و بدون شک او هم برنامه های خود را به وزارت ورزش و جوانان ارائه می دهد.

با این وجود باشگاه استقلال در حال حاضر ۳ گزینه اصلی برای ریاست دارد که وزارت ورزش و جوانان باید تصمیم نهایی را برای انتخاب یکی از آن ها به عنوان مدیرعامل بگیرد و در این میان به نظر می‌رسد شانس کاظم اولیایی روی کاغذ بیشتر از سایر گزینه ها باشد در حالی که اعضای هیئت مدیره در جلسه دورهمی خود روی نام فتح الله زاده به جمع بندی رسیدند.

بدون شک با انتخاب مدیرعامل جدید باشگاه استقلال می‌تواند خود را از حواشی رخ داده دور کند و بعید هم نیست با تصمیم وزارت ورزش باشگاه استقلال به طور موقت با همان خلیل زاده به عنوان سرپرست به کار خود ادامه دهد تا شرایط بحرانی سپری شود و در وقت مناسب مدیر عامل جدید انتخاب شود.

خبرگزاری دانشجو

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال فتح الله زاده اولیایی آذری آذری اخبار استقلال استقلال اولیایی سعید آذری فتح الله زاده مدیرعاملی استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۷۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهم پنج درصدی پیشکسوتان از استقلال و پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، آیین واگذاری مالکیت استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی از صبح امروز آغاز شد که طی آن، وزیر اقتصاد و اموردارایی و وزیر ورزش و جوانان در کنار مسئولین سازمان خصوصی سازی و مدیران عامل دو باشگاه و دیگر مدیران دو تیم، در این مراسم شرکت کردند.

در بحث واگذاری مالکیت سرخابی ها و طی روزهای اخیر مقرر شده بود که 85 درصد از سهام استقلال و پرسپولیس به ترتیب به کنسرسیومی از شرکت های پتروشیمی خلیج فارس و کنسرسیومی متشکل از 6 بانک واگذار شود. پیش از این نیز 10 درصد از سهام دو تیم در بازار بورس به مردم واگذار شده بود و ابهاماتی درخصوص پنج درصد باقیمانده نیز به وجود آمده بود.

حالا و با اعلام وزیر ورزش و جوانان، مشخص گردید که پنج درصد باقیمانده نیز قرار است که به پیشکسوتان دو باشگاه استقلال و پرسپولیس واگذار شود. کیومرث هاشمی  همچنین خبر داد که سهم وزارت در باشگاه‌داری صفر خواهد بود.

او گفت: همیشه می‌گفتیم کار ما تیم‌داری نیست و سیاست‌گذار و ناظر هستیم. به‌دنبال محقق شدن اراده خصوصی‌سازی بودیم و می‌گفتند این عمل شدنی نیست، اما اراده دولت محقق شد و توانستیم. برنامه‌ای ۵ درصدی برای سهام پیشکسوتان قرار دادیم که برای صاحبان اصلی یعنی پیشکسوتان است. با هماهنگی وزارت اقتصاد و مشورت‌ها، مسیر واگذاری ۵ درصدی هم رخ می‌دهد تا وزارت کاملا از باشگاه‌داری خودش را جدا کند.

دیگر خبرها

  • استقلال و باز هم چالش تغییرات مدیریتی؛ مالک جدید با مدیرعامل جدید می‌آید؟
  • وزارت ورزش نقشی در انتخاب مدیران سرخابی نخواهد داشت
  • اسبقیان: وزارت ورزش در انتخاب هیات مدیره سرخابی‌ها دخالت نمی‌کند
  • سهم پنج درصدی پیشکسوتان از استقلال و پرسپولیس
  • توضیح مدیرعامل تراکتورسازی درباره جذب گل‌محمدی
  • صحبت‌های مدیرعامل تراکتور درباره حضور گل‌محمدی در تبریز
  • نصیرزاده: مشکل یحیی به کمک خودش حل می‌شود
  • نصیرزاده: مشکل یحیی به کمک خودش حل می‌شود؛ مخالفت بازیکنان؟ این هم مثل کلینزمن دروغ است
  • تراکتور به دنبال بزرگترین بمب آلمانی تاریخ لیگ برتر | مذاکره با چهره سرشناس برای آمدن به ایران
  • واکنش فتح‌الله‌زاده به انتشار لیست حقوق و پاداش/ بازیکن ماهی یک میلیارد می‌گرفت، من ۵۸ میلیون تومان!