Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- دبیرکل سازمان ملل صریحا از عملکرد ایران در برجام دفاع کرده و گفته است 15 گزارش آژانس به شورای امنیت، شهادت می‌دهد ایران مو به مو به تعهداتش در برجام عمل کرده است.
به گزارش آریا، آنتونیو گوترس دبیرکل سازمان ملل صریحا از عملکرد ایران در برجام دفاع کرده و گفته است 15 گزارش آژانس بین المللی انرژی اتمی به شورای امنیت، شهادت می‌دهد ایران مو به مو به تعهداتش در برجام عمل کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گوترش همچنین برای آمریکا بخاطر عملکردش ابراز تاسف کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: اتهام زنی به ایران دبیرکل سازمان ملل آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۷۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان ملل: ۷۰ درصد مردم شمال غزه با گرسنگی فاجعه بار روبرو هستند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه الجزیره، دفتر دبیر کل سازمان ملل نسبت به شرایط بحرانی در نوار غزه بار دیگر هشدار داد.

دفتر دبیرکل سازمان ملل روز چهارشنبه اعلام کرد که حدود ۷۰ درصد از جمعیت شمال نوارغزه با گرسنگی فاجعه بار روبرو هستند.

بنا به اعلام دفتر دبیرکل سازمان ملل، محدودیت‌ها و درگیری‌های مداوم در نوار غزه، ارسال کمک‌های بشردوستانه در شمال غزه را با مشکل مواجه کرده است.

«بث بچدال» عضو سازمان غذا و کشاورزی سازمان ملل پیشتر اعلام کرد که در طول ۲۰ سالی که گزارش های مربوط به امنیت غذایی را منتشر کرده، این میزان وخامت امنیت غذایی در غزه بی سابقه است.

این مقام سازمان ملل یادآور شد که گزارش مربوط به فقدان شدید امنیت غذایی سه درجه دارد. درجه ۳ بحران قلمداد می شود، درجه ۴ وضعیت اضطراری تلقی می شود، و درجه ۵ را فاجعه قلمداد می شود که ممکن است منجر به قحطی شود.

در حال حاضر یک میلیون و صد هزار نفر، معادل نیمی از جمعیت غزه در رده «رویارویی با درجه ۵» هستند، به این معنا که این خانوارها با فقدان شدید مواد غذایی رو به رو هستند و قادر به تامین بیشتر نیازهای اساسی شان نیستند.

کد خبر 6063848

دیگر خبرها

  • واکنش‌ها به وتوی قطعنامه شورای امنیت علیه کره شمالی از سوی روسیه
  • خبرنگار آمریکایی : با وضعیتی که آمریکا در مورد غزه راه انداخته‌ چه نیازی به وجود سازمان ملل یا شورای امنیت است (فیلم)
  • دیپلمات روس: آمریکا نباید سایر کشورها را سرزنش کند
  • حمله انصارالله یمن به ۶۳ کشتی در دریای سرخ/ وتوی قطعنامه شورای امنیت علیه کره شمالی توسط روسیه/ موضع گیری چین درباره رزمایش دریایی با ایران و روسیه/ شکایت لبنان از اسرائیل به شورای امنیت سازمان ملل
  • واکنش چین به اتهامات آمریکا و انگلیس
  • لبنان از رژیم صهیونیستی به شورای امنیت سازمان ملل شکایت کرد
  • سازمان ملل: ۷۰ درصد مردم شمال غزه با گرسنگی فاجعه بار روبرو هستند
  • روسیه: قطعنامه شورای امنیت در خصوص جنگ غزه باید اجرا شود | دلیل وتوی قطعنامه آمریکا مشخص شد
  • شورای امنیت: قطعنامه آتش بس غزه الزام آور است
  • افشاگری ظریف در خصوص عدم احیای برجام در تابستان + فیلم