Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-25@21:04:47 GMT

پرونده سازی علیه مرد ایتالیایی استقلال

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۶۷۴۴۷

در ظاهر قضیه، دیروز همه در تلاش بودند استراماچونی را راضی کنند به استقلال برگردد و هدایت تیمی که خودش تبدیل به مدعی کرده را برعهده بگیرد، اما متأسفانه این فقط ظاهر قضیه است و پشت پرده عده‌ای در حال پرونده‌سازی برای مرد ایتالیایی هستند و می‌خواهند او را از چشم هواداران بیندازند.

اخبار ورزشی- این عده ابتدا تلاش کردند بازیکنان استقلال را روبه‌روی استراماچونی قرار بدهند، اما وقتی به بن‌بست خوردند، بازی را به فضای مجازی کشاندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا، شایعه‌ای راه افتاد به این مضمون که استراماچونی پولش را نقد می‌خواهد، مبلغ قراردادش را بالا برده و مدت قراردادش را پایین آورده و سریعاً به چند نفر هم توصیه کردند در حرف‌های‌شان بگویند ما نباید زیر بار این خفت برویم و هرچه استراماچونی شرط گذاشت، بپذیریم.

هواداران استقلال مقابل این اظهارنظر‌های عجیب موضع گرفتند و باورشان نشد سرمربی محبوب‌شان واقعاً خواسته‌های غیرمنطقی داشته باشد. البته اگر واقعاً استراماچونی شرط جدیدی گذاشته باشد هم حق دارد. آقایان روز اول به سرمربی اینتر دروغ‌های شاخدار گفتند و مدعی شدند مجموعه انقلاب و ورزشگاه آزادی متعلق به خودشان است. در طول این چند ماه هم فقط به او گفته‌اند: «هیچ مشکلی نیست»، «فردا انجام می‌دهیم» ... (البته این را نباید به حساب دروغگویی گذاشت، دوستان از زبان انگلیسی، غیر از هلو و بای، یس و نو، همین نو پرابلم و تومارو را بلدند وگرنه امکان نداشت در جواب تمام حرف‌های استراماچونی فقط همین دو کلمه را به او بزنند!)

حالا استراماچونی را به جایی رسانده‌اند که می‌گوید هیچ حرفی را قبول ندارم، ضمانت کتبی می‌خواهم، پولم را باید گارانتی کنید، حق فسخ در پایان سال اول باید با خودم باشد.

استراماچونی حق فسخ را برای این می‌خواهد که اگر بار دیگر پولش عقب افتاد، فسخ کند و برود یا اگر باز هم پولش را از حساب شخصی به حسابش ریختند و حساب او در ایتالیا بلوکه شد، بتواند قراردادش را فسخ کند و برود یا اگر پایان فصل مشکل مالی استقلال حل نشده بود، ناچار نباشد سال دوم هم در استقلال بماند.

هواداران استقلال مراقب باشند فریب این ادعا‌ها را نخورند. اگر واقعاً استراماچونی خواهان دستمزد بیشتر شده، مدیران باشگاه برای اثبات ادعای‌شان مفاد قرارداد تازه را منتشر کنند. اصلاً چه اشکالی دارد قرارداد اولیه استراماچونی هم منتشر شود تا مردم در جریان چند و، چون کار قرار بگیرند؟ اصلاً اگر راست می‌گویید استراماچونی را با هواداران روبه‌رو کنید و بگویید خودش خواسته‌هایش را به هواداران بگوید (استرا پیغام داده اصلاً هیچ چیز اضافه‌ای از استقلال نخواسته است).

آقایان همانطور که روز اول به مردم نگفتند چگونه با استراماچونی توافق کردند و در جریان فصل هم نگفتند چگونه او را به مرز انفجار رساندند، الان هم نباید مشکلات را به مردم بگویند. به هواداران چه مربوط که استراماچونی چه می‌خواهد؟ هوادار در تمام روز‌های بد پشت این مربی جوان ایستاد تا استقلال او شکل بگیرد. هوادار حالا دوست دارد آرامش تیم محبوب خودش را ببیند. همان‌هایی که با بی‌تفاوتی‌شان استراماچونی را فراری دادند، حالا خودشان هم او را برگردانند.

صدالبته اگر واقعاً استراماچونی خواسته‌های غیرمعقول دارد، باید روبه‌رویش ایستاد و قرار نیست هر چه او گفت، ما چشم بگوییم، اما سوء مدیریت، کار را به این نقطه رسانده و مهم‌تر از همه این که باید مستقیم با خود او حرف زد و حرف‌ها را از زبان خودش شنید نه از زبان واسطه‌ها.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: استراماچونی استقلال استراماچونی استقلال استقلال لیگ برتر استراماچونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۷۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهم هواداران پرسپولیس از تیم مشخص شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ آیین واگذاری مالکیت استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی از صبح امروز آغاز شد که طی آن، وزیر اقتصاد و اموردارایی و وزیر ورزش و جوانان در کنار مسئولین سازمان خصوصی سازی و مدیران عامل دو باشگاه و دیگر مدیران دو تیم، در این مراسم شرکت کردند.

به نقل از ورزش سه در بحث واگذاری مالکیت سرخابی ها و طی روزهای اخیر مقرر شده بود که 85 درصد از سهام استقلال و پرسپولیس به ترتیب به کنسرسیومی از شرکت های پتروشیمی خلیج فارس و کنسرسیومی متشکل از 6 بانک واگذار شود. پیش از این نیز 10 درصد از سهام دو تیم در بازار بورس به مردم واگذار شده بود و ابهاماتی درخصوص پنج درصد باقیمانده نیز به وجود آمده بود.

حالا و با اعلام وزیر ورزش و جوانان، مشخص گردید که پنج درصد باقیمانده نیز قرار است که به پیشکسوتان دو باشگاه استقلال و پرسپولیس واگذار شود. کیومرث هاشمی همچنین خبر داد که سهم وزارت در باشگاه‌داری صفر خواهد بود.

او گفت: همیشه می‌گفتیم کار ما تیم‌داری نیست و سیاست‌گذار و ناظر هستیم. به‌دنبال محقق شدن اراده خصوصی‌سازی بودیم و می‌گفتند این عمل شدنی نیست، اما اراده دولت محقق شد و توانستیم. برنامه‌ای ۵ درصدی برای سهام پیشکسوتان قرار دادیم که برای صاحبان اصلی یعنی پیشکسوتان است. با هماهنگی وزارت اقتصاد و مشورت‌ها، مسیر واگذاری ۵ درصدی هم رخ می‌دهد تا وزارت کاملا از باشگاه‌داری خودش را جدا کند.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899043

دیگر خبرها

  • ما توخل را می‌خواهیم، نه رانگنیک؛ شورش هواداران بایرن مونیخ علیه تصمیم مدیران
  • نرفتن بیرانوند از پرسپولیس به سود استقلال شد!
  • کلوپ: از هواداران لیورپول عذرخواهی می‌کنم
  • کل کل جدید استقلال و پرسپولیس؛ پالایشگاه و بانک!
  • دمتان گرم و ممنون نکونام و استقلال!
  • سرپرست استقلال خوزستان:فقط تمرکز و دیگر هیچ!
  • سهم هواداران پرسپولیس از تیم مشخص شد
  • سلفی گرفتن میکل آرتتا با هواداران ایتالیایی آرسنال پس از برتری 5-0 مقابل چلسی / فیلم
  • علی البلیهی به سمت الهلالی ها یورش برد | شعار هواداران علیه مدافع باتجربه؛ مقصر حذف ما، تویی!
  • گل قهرمانی استقلال را مهرداد بزند!