Web Analytics Made Easy - Statcounter

اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجانغربی با صدور اطلاعیه ای تمام مدارس استان را امروز تعطیل  اعلام کرد.

متن اطلاعیه روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان بدین شرح است: با توجه به برودت هوا و به منظور تسریع در پیشگیری از شیوع بیماریهای فصلی، مراکز پیش دبستانی ، تمام مقاطع تحصیلی و آموزشگاههای علمی آزاد و زبانهای خارجی دارای مجوز از آموزش و پرورش در سطح شهرستانها و مناطق آموزشی استان امروز پنجشنبه ۲۱  آذر تعطیل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۲۳۵۲۳۱ کد خبر 1330350

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: مهاباد سرما تعطیلی مدارس استان آذربایجان غربی باشگاه استقلال آندره استراماچونی ایالات متحده آمریکا ایران و آمریکا لیگ برتر نوزدهم دونالد ترامپ وزارت بهداشت محیط زیست تئاتر موسیقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۷۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش‌ها در کرمان تداوم دارد

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از روابط عمومی اداره کل هواشناسی استان کرمان، در اطلاعیه روز پنجشنبه این اداره کل آمده است، بیشینه بارش‌ها امروز در نیمه شمالی مناطق مرکزی، جنوب غربی و برخی مناطق جنوب شرقی خواهد بود.

طبق این اطلاعیه، با توجه به شدت و نوع بارش‌‎ها آبگرفتگی معابر عمومی، جاری شدن رواناب، سیلابی شدن مسیل ها و طغیان رودخانه‌ها در مناطق مذکور محتمل است.

براساس اعلام مرکز پیش‌بینی هواشناسی، فردا از شدت ناپایداری ها کاسته خواهد شد و از ابتدای هفته آینده به استثنا ارتفاعات و برخی مناطق مرکزی که رگبار پراکنده باران خواهند داشت، برای اغلب مناطق جوی نسبتا پایدار و آرام گاهی همراه با افزایش ابر و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

دیگر خبرها

  • اجرای ۱۶ طرح عفاف و حجاب در مدارس
  • بارش‌ها در کرمان تداوم دارد
  • اجرای ۴۰۰ برنامه در آموزش و پرورش به مناسبت هفته معلم
  • برگزاری نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنردرآذربایجان غربی
  • اجرای ۴۰۰ برنامه در آموزش و پرورش کهگیلویه و بویر احمد به مناسبت هفته معلم
  • مدارس سمپاد در مناطق عشایری راه‌اندازی می‌شود
  • صحرایی: معلم محور اصلی تحول و راه حل تمام مسائل آموزش و پرورش است
  • ۴۰۰ برنامه در آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد به مناسبت هفته معلم اجرا می‌شود
  • توجه جدی آموزش و پرورش اصفهان به استعداد دانشجو معلمان
  • افتتاح مدرسه خیرساز به همت خیر شیرازی