Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-03-28@18:19:46 GMT

برای حل مشکل آلودگی هوا همه به اجماع برسند

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۶۷۶۵۶

برای حل مشکل آلودگی هوا همه به اجماع برسند

معاون شهردار اصفهان گفت: رسیدن به اولویت آلودگی هوا نیاز مبرم و مهم است که همه با هم باید در این زمینه به یک اجماع برسیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از صاحب نیوز؛ معاون شهردار اصفهان در نشست خبری بیان کرد: دیو آسیب گلوی شهر ما را فشرده و عروس شهر ما سیه پوش دود شده است، دستگاه های ما سمفونی ناهمگونی می زنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد عیدی تصریح کرد: رسیدن به اولویت آلودگی هوا نیاز مبرم و مهم است که همه با هم باید در این زمینه به یک اجماع برسیم.

وی در ادامه گفت: تلاش می کنیم انگیزه ایجاد کنیم که شهروندان هم مطالبه گر باشند و هم مسئولیت جو باشند؛ طرحی با آموزش و پرورش برای اولین بار در کشور اجرا شد و حدود ۱۰۰ مدرسه تحت نظارت آموزش و پرورش قرار گرفت و سال آینده انبوه تر این اتفاق می افتد.

معاون فرهنگی اجتماعی شهردار اصفهان افزود: شهروندان را به جای اینکه مولد بار بیاوریم مصرف کننده بار آوردیم که در این زمینه برنامه هایی هم داریم.

عیدی خاطر نشان کرد: امیدواریم بحث های که در حیطه نخبگانی انجام می دهیم با آموزه های شهروندی به یک مسئله جریان ساز مردمی تبدیل و مردم از خود و ما مطالبه کنند و بتوانیم با اداره محیط زیست استان فصل خوبی را در این زمینه رقم بزنیم.

به گفته عیدی جشنواره شعر و داستان کودک و نوجوان شهروندی به عنوان شهر من در اصفهان برگزار می شود که تا به حال ۴۰۹ اثر از ۲۱ استان در آن شرکت کردند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۷۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عیدی مددجویان بهزیستی و کمیته امداد واریز شود

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خانه ملت، حسینعلی حاجی دلیگانی ضمن تبریک سال نو گفت: طبیعتا در سال جدید یکی از اولویت‌های اصلی باید تقویت معیشت مردم باشد و برنامه ریزی باید در این راستا صورت گیرد. وی ادامه داد: مخصوصا رسیدگی به وضعیت اقتصادی مددجویان بهزیستی و کمیته امداد در شرایط اقتصادی فعلی باید با دقت بیشتری پیگیری شود. این نماینده مردم در مجلس یازدهم تصریح کرد: اینکه شنیده می‌شود همان عیدی حدود ۷۰۰ هزار تومانی مددجویان نیز امسال واریز نشده، قابل قبول نیست و باید مسئولان پاسخگو باشند و در سریعترین زمان ممکن این مبالغ محدود واریز شود.

دیگر خبرها

  • خواب آلودگی راننده از اصفهان به سمت دامغان علت تصادف خونین بود
  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • تولید پیشرفته‌ترین چاپگر خط بریل در اصفهان توسط دانش‌بنیان‌ها
  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • ۷۰ درصد تصادفات فوتی استان اصفهان ناشی از خستگی و خواب آلودگی راننده بوده است
  • ورود دادستان رودسر به موضوع آلودگی آب آشامیدنی
  • لزوم آینده‌نگری برای رفع مشکل ترافیک اصفهان/تکمیل رینگ چهارم بودجه و حمایت کافی می‌خواهد
  • فعالیت بیش از هزار نیروی مردم ستاد امر به معروف و نهی از منکر اصفهان در نوروز
  • عیدی مددجویان بهزیستی و کمیته امداد واریز شود
  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز سه‌شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت