Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-19@14:15:20 GMT

رکورد تاریخی گلزنی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۶۷۶۶۴

رکورد تاریخی گلزنی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان

مرحله گروهی فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا که دیشب به پایان رسید از نظر تعداد گلهای رد و بدل شده رکورددار تاریخ مراحل گروهی این رقابتها شد.

به گزارش مشرق، فصل جاری لیگ قهرمان، فصل 2019-2020 که مرحله گروهی آن دیشب به پایان رسید رکورد تعداد گلهای رد و بدل شده بین تیمها در این مرحله از رقابتها را شکست. در مرحله گروهی چمپیونزلیگ 2019 در مجموع 308 گل از خط دروازه‌ها گذشت تا رکورد تاریخ این رقابتها شکسته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رکورد قبلی با 306 گل ثبت شده بود ولی دیشب به لطف دو گلی که یوونتوس و رئال مادرید در وقتهای تلف‌شده به ثمر رساندند و با این گلها در بازی‌ها خود به پیروزی رسیدند، این رکورد شکسته شد تا حالا رکورد بیشترین گلهای مرحله گروهی چمپیونزلیگ با 308 گل در اختیار فصل 2019-2020 رقابتها باشد.

بیشتر بخوانید:

عکس/ 16 تیم مرحله حذفی لیگ قهرمانان

بایرن مونیخ امسال مرحله گروهی را با زدن 24 گل به پایان رساند تا در بین تیمهای حاضر در رقابتهای این فصل بیشترین گل را در این مرحله زده باشد. بایرن با رکورد تاریخ رقابتها که در فصل 2017-2018 با 25 گل توسط PSG ثبت شده بود تنها یک گل فاصله داشت.

بایرن مونیخ با 24 گلی که به ثمر رساند مهمترین نقش را در ثبت این رکورد جدید برای چمپیونزلیگ داشت. آنها با کسب 18 امتیاز و با تفاضل گل خیره‌کننده مثبت 19 مقتدرترین صعودکننده از این مرحله بودند. رابرت لواندوفسکی مهاجم بایرن هم در مرحله گروهی امسال 10 گل به ثمر رساند تا گلزن‌ترین مهاجم این مرحله لقب بگیرد. لواندوفسکی تا رسیدن به رکورد تاریخی این مرحله که در اختیار کریستیانو رونالدو قرار دارد تنها یک گل فاصله داشت.

بعد از بایرن مونیخ، تاتنهام با 18 گل زده و پاری سن ژرمن با 17 گل زده در رده گلزن‌ترین تیمهای این مرحله در رده‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

منبع: ورزش سه

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز تحولات عراق سلبریتی ها سهمیه بندی بنزین لیگ قهرمانان اروپا گلزنی رکورد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۷۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ قهرمانان اروپا / رئال و بایرن مونیخ راهی نیمه‌نهایی شدند

آفتاب‌‌نیوز :

در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا تیم‌های منچسترسیتی و رئال مادرید از ساعت ۲۲:۳۰ مقابل هم قرار گرفتند که مصاف این دو تیم در پایان وقت‌های قانونی و اضافه با نتیجه تساوی یک بر یک خاتمه پیدا کرد.

با توجه به تساوی ۳ بر ۳ این دو تیم در دیدار رفت کار به ضربات پنالتی کشیده شد که تیم فوتبال رئال مادرید توانست با نتیجه ۴ بر ۳ از سد حریف خود عبور کرده و راهی مرحله نیمه نهایی شود.

پیش از این تیم فوتبال بایرن مونیخ با غلبه بر آرسنال جواز حضور در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا را کسب کرده بود.

تیم‌های بایرن مونیخ و آرسنال از ساعت ۲۲:۳۰ مقابل هم قرار گرفتند که این مسابقه با نتیجه یک بر صفر به سود شاگردان توخل خاتمه پیدا کرد.

تک گل این دیدار را کیمیش توانست با یک ضربه سر تماشایی به ثمر برساند.

دیدار رفت این دو تیم در خانه آرسنال با نتیجه تساوی ۲ بر ۲ تمام شده بود و به این ترتیب باوارایی‌ها موفق شدند در خانه خود جشن صعود به مرحله نیمه نهایی را بگیرند.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • حضور سه تیم آلمانی در مرحله نیمه نهایی مسابقات اروپایی پس از ۲۹ سال
  • رکوردشکنی نویر در شب صعود بایرن مونیخ
  • لیگ قهرمانان اروپا / رئال و بایرن مونیخ راهی نیمه‌نهایی شدند
  • آرسنال و حذف شدن از لیگ قهرمانان اروپا توسط بایرن مونیخ برای پنجمین بار
  • (ویدئو) خلاصه بازی بایرن مونیخ ۱ - آرسنال ۰
  • یوشوا کیمیش بهترین بازیکن دیدار بایرن مونیخ و آرسنال
  • بایرن مونیخ با حذف آرسنال به نیمه نهایی رسید
  • بایرن مونیخ - آرسنال؛ همان همیشگی! / بایرن به نیمه نهایی رسید
  • نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا/ العین رکورد تاریخی الهلال را شکست
  • طعنه به بایرن: وضع‌تان از شرایط توخل معلوم است