Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بیتوته»
2024-04-18@15:41:31 GMT

تلاش پشت پرده برای تبدیل استراماچونی به متهم

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۶۷۶۷۰

تلاش پشت پرده برای تبدیل استراماچونی به متهم



پشت پرده عده‌ای در حال پرونده‌سازی برای مرد ایتالیایی هستند و می‌خواهند او را از چشم هواداران استقلال بیندازند.

به گزارش خبرورزشی، در ظاهر قضیه، دیروز همه در تلاش بودند استراماچونی را راضی کنند به استقلال برگردد و هدایت تیمی که خودش تبدیل به مدعی کرده را برعهده بگیرد، اما متأسفانه این فقط ظاهر قضیه است و پشت پرده عده‌ای در حال پرونده‌سازی برای مرد ایتالیایی هستند و می‌خواهند او را از چشم هواداران بیندازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این عده ابتدا تلاش کردند بازیکنان استقلال را روبه‌روی استراماچونی قرار بدهند، اما وقتی به بن‌بست خوردند، بازی را به فضای مجازی کشاندند. در همین راستا، شایعه‌ای راه افتاد به این مضمون که استراماچونی پولش را نقد می‌خواهد، مبلغ قراردادش را بالا برده و مدت قراردادش را پایین آورده و سریعاً به چند نفر هم توصیه کردند در حرف‌های‌شان بگویند ما نباید زیر بار این خفت برویم و هرچه استراماچونی شرط گذاشت، بپذیریم.

هواداران استقلال مقابل این اظهارنظر‌های عجیب موضع گرفتند و باورشان نشد سرمربی محبوب‌شان واقعاً خواسته‌های غیرمنطقی داشته باشد. البته اگر واقعاً استراماچونی شرط جدیدی گذاشته باشد هم حق دارد. آقایان روز اول به سرمربی اینتر دروغ‌های شاخدار گفتند و مدعی شدند مجموعه انقلاب و ورزشگاه آزادی متعلق به خودشان است. در طول این چند ماه هم فقط به او گفته‌اند: «هیچ مشکلی نیست»، «فردا انجام می‌دهیم» ... (البته این را نباید به حساب دروغگویی گذاشت، دوستان از زبان انگلیسی، غیر از هلو و بای، یس و نو، همین نو پرابلم و تومارو را بلدند وگرنه امکان نداشت در جواب تمام حرف‌های استراماچونی فقط همین دو کلمه را به او بزنند!)

حالا استراماچونی را به جایی رسانده‌اند که می‌گوید هیچ حرفی را قبول ندارم، ضمانت کتبی می‌خواهم، پولم را باید گارانتی کنید، حق فسخ در پایان سال اول باید با خودم باشد.

استراماچونی حق فسخ را برای این می‌خواهد که اگر بار دیگر پولش عقب افتاد، فسخ کند و برود یا اگر باز هم پولش را از حساب شخصی به حسابش ریختند و حساب او در ایتالیا بلوکه شد، بتواند قراردادش را فسخ کند و برود یا اگر پایان فصل مشکل مالی استقلال حل نشده بود، ناچار نباشد سال دوم هم در استقلال بماند.

هواداران استقلال مراقب باشند فریب این ادعا‌ها را نخورند. اگر واقعاً استراماچونی خواهان دستمزد بیشتر شده، مدیران باشگاه برای اثبات ادعای‌شان مفاد قرارداد تازه را منتشر کنند. اصلاً چه اشکالی دارد قرارداد اولیه استراماچونی هم منتشر شود تا مردم در جریان چند و، چون کار قرار بگیرند؟ اصلاً اگر راست می‌گویید استراماچونی را با هواداران روبه‌رو کنید و بگویید خودش خواسته‌هایش را به هواداران بگوید (استرا پیغام داده اصلاً هیچ چیز اضافه‌ای از استقلال نخواسته است).

آقایان همانطور که روز اول به مردم نگفتند چگونه با استراماچونی توافق کردند و در جریان فصل هم نگفتند چگونه او را به مرز انفجار رساندند، الان هم نباید مشکلات را به مردم بگویند. به هواداران چه مربوط که استراماچونی چه می‌خواهد؟ هوادار در تمام روز‌های بد پشت این مربی جوان ایستاد تا استقلال او شکل بگیرد. هوادار حالا دوست دارد آرامش تیم محبوب خودش را ببیند. همان‌هایی که با بی‌تفاوتی‌شان استراماچونی را فراری دادند، حالا خودشان هم او را برگردانند.

صدالبته اگر واقعاً استراماچونی خواسته‌های غیرمعقول دارد، باید روبه‌رویش ایستاد و قرار نیست هر چه او گفت، ما چشم بگوییم، اما سوء مدیریت، کار را به این نقطه رسانده و مهم‌تر از همه این که باید مستقیم با خود او حرف زد و حرف‌ها را از زبان خودش شنید نه از زبان واسطه‌ها.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۷۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضایی: نگرانی بابت بلانکو و استقلال نداریم

به گزارش "ورزش سه"، استقلال برای حفظ صدرنشینی خود به دنبال کسب نتیجه در جدال با شمس آذر است اما شاگردان جاه طلب سعید دقیقی نشان داده‌اند که مقابل تیم‌های مدعی نمایش درخشانی به جا خواهند گذاشت و با امیدواری بالایی پا به استادیوم آزادی خواهند گذاشت.

محمدرضا رضایی مدافع بلندقامت شمس آذر درباره شرایط تیمش پیش از این بازی می‌گوید: مقابل صدرنشین لیگ بازی داریم. استقلال البته در هر شرایطی تیمی قابل احترام است و مطمئنا اکنون با توجه به صدرنشینی و بازی در استادیوم آزادی کار ما سخت‌تر نیز خواهد بود.

وی ادامه داد: با این حال همانطور که خاطرتان هست در بازی رفت نیز ما نمایش بهتری داشتیم و جزو معدود تیم‌هایی هستیم که علیرغم سد دفاعی این تیم توانستیم دو گل به ثمر برسانیم. اکنون در جایی از فصل قرار داریم که باید به بهترین شکل ممکن ماموریت خودمان را به پایان برسانیم. هفت هفته باقی مانده و باید نشان دهیم که شایسته تحسینی که از تیم ما می‌شود هستیم.

مدافع جوان شمس آذر با اشاره به توانایی تیمش گفت: اگر بگوییم کامل‌ترین و یکدل‌ترین تیم لیگ هستیم قطعا دروغ نیست. تیمی که از راس بالای آن با حضور مالک، اعضای هیات مدیره و مدیرعامل تا کادرفنی و بازیکنان و دیگر اعضای تیم و خصوصا هواداران همه در کنار یکدیگر برای یک هدف بزرگ می‌جنگیم. بازیکنان خوبی داریم که همگی در کنار هم برای هدف بزرگ‌مان می‌جنگیم. در بازی با استقلال نیز همین مسیر را دنبال خواهیم کرد. هر کدام از ما با انگیزه و توان بالاتری ضمن حمایت از هم، برای موفقیت تیم تلاش خواهیم کرد و امیدوارم برابر تیم خوب استقلال به نتیجه خوبی دست پیدا کنیم.

رضایی درباره عملکرد موفق این روزهای بلانکو در خط حمله استقلال اینطور واکنش نشان داد: استقلال مدعی اصلی قهرمانی این فصل است. بازیکنان فوق العاده‌ای دارند که باعث این صدرنشینی شده است. آنها فقط بلانکو را در اختیار ندارند و ستاره‌های دیگری هم در این تیم حضور دارند که هر گونه غفلتی از سوی ما می‌تواند کار را سخت کند. قطعا کادرفنی برنامه ویژه‌ای برای این بازی ترتیب داده و نگرانی از این بابت نخواهیم داشت و هر کدام از ما با احساس مسوولیت بالا به دنبال انجام وظایف خود در راستای موفقیت تیم خواهیم بود.

مدافع جوان شمس آذر در پایان با دعوت از هواداران تیمش گفت: مسلما در این بازی هواداران تیم ما کنارمان خواهند بود. آنها حامی بزرگی برای ما هستند و از آنها می‌خواهیم چند برابر همیشه حمایت کرده و انگیزه بیشتری به ما برای جنگیدن و کسب نتیجه بدهند.

دیگر خبرها

  • مهدی پاشازاده: استقلال به لطف هواداران اول است؛ قانون باید برای همه یکسان باشد / فیلم
  • رضایی: نگرانی بابت بلانکو و استقلال نداریم
  • یامگا تمرین را شروع کرد؛ گزارش تصویری تمرین استقلال
  • دعوت نکونام از هواداران: به استادیوم بیایید
  • عکس | درخواست ویژه نکونام از هواداران استقلال
  • هواداران نگران نباشند؛ مالک جدید پرسپولیس از استقلال پولدارتر است
  • تلاش نماینده رژیم صهیونیستی در جلسه شورای امنیت برای فتنه انگیزی بین کشور‌های اسلامی
  • پشت پرده احضار مدافع استقلال به کمیته انضباطی
  • پرداخت مالیات باید به فرهنگ تبدیل شود
  • غیبت پر معمای سیلوا در تمرین استقلال