Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگارگروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،مهم‌ترین حوادث امروز (پنج شنبه بیست و یکم آذر ماه سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

انهدام باند سارقان داخل خودرو و سیم برق در آبادان

سرهنگ سید محسن تقی زاده فرمانده انتظامی شهرستان آبادان گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت داخل خودرو و سیم برق در برخی مناطق شهدستان، موضوع در دستور کار پلیس انتظامی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: مأموران کلانتری۱۳ با انجام تحقیقات تخصصی و فعال کردن گشت‌های نامحسوس و هدفمند ۲ سارق را حین سرقت شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان با بیان اینکه متهمان در بازجویی‌های اولیه به همدستی ۲ نفر دیگر اعتراف کردند، بیان داشت: ماموران پلیس با اقدامات اطلاعاتی ۲ همدست سارقان که به صورت باندی اقدام به سرقت می‌کردند را شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ تقی زاده با اشاره به اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهمان مقادیر موادمخدر، قیچی مخصوص برش سیم برق و آهن آلات سرقتی کشف شد، افزود: متهمان در تحقیقات پلیس به ۶ فقره سرقت داخل خودرو و ۴ فقره سرقت سیم برق اعتراف و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی داده شدند.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دستگیری سارق بسته حوادث شهرستان آبادان مرجع قضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۷۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری متهمان به سرقت احشام در بردسکن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، فرمانده انتظامی شهرستان بردسکن گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت احشام در روستا‌های بخش انابد شهرستان بردسکن، ماموران انتظامی بخش انابد با انجام تحقیقات میدانی، سه متهم را حین فرار از صحنه جرم با یک دستگاه خودروی سواری پراید در حالی که ۳ راس گوسفند را به همراه داشتند شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ محمود مختاری با اشاره به کشف ۱۸ راس گوسفند سرقتی دیگر از مخفیگاه متهمان افزود: متهمان در تحقیقات به عمل آمده به ۸ فقره سرقت احشام و در مجموع به سرقت ۲۱ راس گوسفند اعتراف کردند.

وی با اشاره به اینکه کارشناسان، ارزش احشام سرقتی را ۴ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند گفت: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان حرفه ای در اهواز
  • دستگیری سارقان وسایل منزل در نیشابور
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • متلاشی شدن باند ۵ نفره سارقان موتورسیکلت و داخل خودرو در اندیمشک
  • پایان راه سارقان حرفه‌ای محتویات خودرو
  • دستگیری سارقان محتویات خودرو و کشف ۲۰ پرونده سرقت
  • شناسایی و دستگیری سارقان قطعات خودرو در مشهد
  • دستگیری متهمان به سرقت احشام در بردسکن
  • دستگیری سارق حرفه‌ای در کهگیلویه
  • دستگیری سارقان موبایل در کهگیلویه