Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-03-28@18:56:49 GMT

موفقیت در تعامل و هماهنگی است

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۶۷۷۳۶

موفقیت در تعامل و هماهنگی است

فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری گفت: نیروی انتظامی با هماهنگی سایر دستگاه‌ها برای تحقق اهداف تلاش می‌کند و یک خروجی موفق، یقینا نیازمند یک عملکرد مشترک است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین‌نیوز، سردار غلامعباس غلامزاده فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری در رزمایش مشترک طرح زمستانی، اظهار کرد: امنیت برای مردم دارای ابعاد مختلفی است و مردم تنها در یک محیط امن می توانند فعالیت های خود را انجام دهند که یکی از مسائلی که در حوزه امنیت از اهمیت ویژه ای برخوردار است امنیت ترافیکی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: وجود یک بستر امن در حوزه درون شهری و برون شهری ضرورت دارد تا مردم بتوانند از زیرساخت ها و امکانات استفاده مناسب داشته باشند تا از این رو بتوان محیط امنی در حوزه ترافیک ایجاد کرد.

سردار غلامزاده بیان کرد: این رزمایش که از بیستم آذرماه شروع شده به مدت سه ماه در محورهای مواصلاتی برون شهری و درون شهری اجرا خواهد شد و هدف اصلی از این رزمایش ایجاد یک محیط امن برای افرادی است که در جاده ها تردد می کنند.

وی در ادامه افزود: مردم نیز در تحقق این مهم وظیفه خطیری را عهده دار هستند و لازم است که با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی درون شهری و برون شهری سفری ایمن داشته باشند چراکه رعایت قوانین خود تضمین کننده این مسئله مهم است.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه فرهنگ سازی توجه و اهمیت به قوانین از ضرورت ها است، گفت: فرهنگ سازی اهمیت و توجه ویژه به رعایت قوانین  و مقررات توسط مردم می تواند نقش بسزایی در ایجاد سفرهای امن برای مردم به خصوص در شرایط جوی نامساعد داشته باشد.

وی تشریح کرد: موفقیت در تعامل و هماهنگی است و نیروی انتظامی نیز با هماهنگی سایر دستگاه ها تلاش برای تحقق اهداف دارد و یک خروجی موفق یقینا نیازمند یک عملکرد مشترک است.

سردار غلامزاده خاطرنشان کرد: یکصد و نوزده پایگاه امدادی، 430 دستگاه خودرو بکارگیری شده و جمعیتی بیش از هزاران نفر با هدفی مشترک در تلاش هستند که نه تنها در مدت زمان این طرح بلکه در کل سال یک محیط امن و مملو از آرامش برای هموطنان گرامی به ارمغان آورند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۷۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعصبات حزبی و جناحی نباید دلیلی برای جابه‌جایی افراد شود

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) گفت: در بسیاری از انتصابات دقت مناسبی صورت نمی‌گیرد و مسائل حزبی، جناحی و سیاسی سبب آن می‌شود که کسانی که کاری را شروع یا حتی خوب هم کار می‌کنند مجبور به ترک کار و فعالیت شوند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قم، آیت‌الله سیدمحمد سعیدی امروز _ سه‌شنبه هفتم فروردین _ در دیدار با سیدمرتضی سقائیان نژاد و مدیران شهرداری قم که در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار شد، با تبریک ماه مبارک رمضان و آغاز سال جدید اظهار کرد: بهار طبیعت نشانی از رخت جدید بر پیکر طبیعت است و آنچه در بهار سال‌جاری رخ می‌دهد، استمرار بهار گذشته نیست و بهار قرآن و ماه رمضان نیز همانند آن برای مؤمنین و مسلمانان مانند رخت جدید معنویت پوشیدن است و عبرت‌آمیزی این دو بهار برای همگان انجام کارهای جدید خواهد بود.

وی با اشاره به آیات قرآن در امورات جمعی و تأثیرگذار اجتماعی تصریح کرد: امورات جمعی و اقدامات اجتماعی بر پایه تعامل و درک متقابل مردم و مسئولان امکان‌پذیر است.

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) با تأکید بر لزوم دریافت مشارکت‌های مردمی در تصمیم‌گیری‌ها، ابراز کرد: یکی از مؤلفه‌های مشارکت مردمی، هوشمندسازی و ایجاد تحولات است که در کنار اطلاع‌رسانی وسیع و گسترده باید خود مردم نیز به این آمادگی رسیده باشند که در برخی موارد این آمادگی تدریجی است.

وی با بیان اینکه در مسائل اجتماعی مردم نقش محوری دارند، اذعان کرد: کارهای اجرایی سخت و مشکل است، اما می‌توان با استفاده از متفکران صاحب‌نظر کارها را تا حدودی تسهیل کرد.

امام‌جمعه قم تعاملات و فعالیت‌های کارگروهی در امورات اجرایی را موردتوجه قرارداد و افزود: باید مشترکات بین همکاران و دستگاه‌ها شناسایی شود و با هم‌فکری عرصه‌های خدمات‌رسانی به مردم را افزایش داد که در این شرایط مجبور به دوری از اقدامات شخصی و سلیقه‌ای هستیم.

وی خاطرنشان کرد: در بسیاری از جابه‌جایی‌ها دقت مناسبی صورت نمی‌گیرد و مسائل حزبی، جناحی و سیاسی سبب آن می‌شود که کسانی که کاری را شروع یا حتی خوب هم کار می‌کنند، مجبور به ترک کار و فعالیت شوند.

آیت‌الله سعیدی با تأکید بر اینکه باید تعصبات شهری، نژادی و قومی کنار گذاشته شود، یادآور شد: اگر کسی خوب کار می‌کند، چرا باید جابه‌جا شود و نباید صرفاً برخی مسائل جناحی و حزبی دلیلی برای جابه‌جایی مدیران باشد.

وی با اشاره به اهمیت توجه به روحیات تعامل با دیگران که می‌تواند سازنده و سوزنده باشد، اظهار داشت: بله‌قربان‌گویی برای حفظ موقعیت کاری همان تعامل سوزانده است و باید با تعاملی سازنده برای رضای خدا گام برداشت، چراکه در راه خدا هیچ بن‌بستی وجود ندارد و با همین روحیه و بدون حاشیه کار کردن سبب افزایش خدمات و رضایتمندی مردم می‌شود.

کد خبر 739238

دیگر خبرها

  • ربات ۲پای چینی با موفقیت آزمایش شد
  • دومین جلسه هماهنگی جشنواره ورزشی ، تفریحی و فرهنگی دریاچه ارومیه
  • سند مشترک تعامل فرهنگ و اقتصاد رونمایی می‌شود
  • چین ماهواره Yunhai-۳-۰۲ را با موفقیت به فضا پرتاب کرد
  • طرح احیای آهوی مغان موفقیت‌آمیز است/حال خوش آهوان در دشت مغان استان اردبیل
  • کشف بیش از ۲۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی در خراسان شمالی
  • بدون توجه به فرهنگ امکان پیشرفت وجود ندارد/ رونمایی از سند مشترک تعامل فرهنگ و اقتصاد
  • همه باید در راستای تحقق عینی و عملی شعار سال تعامل داشته باشند
  • همه قوا و دستگاه‌ها برای تحقق شعار سال همکاری و تعامل داشته باشند
  • تعصبات حزبی و جناحی نباید دلیلی برای جابه‌جایی افراد شود