Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن کریمی در گفتگو با خبرنگار مهر، بابیان اینکه ورزشگاه ۱۵ هزار نفری شاهرود یکی از طرح‌های مهم شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی وزارت ورزش و جوانان محسوب می‌شود، ابراز داشت: کلنگ این طرح سال ۸۸ بر زمین خورد اما به دلیل مشکلات اعتباری مسکوت ماند لذا در سفر سال گذشته به شاهرود مشکلات اجرایی و قراردادی آن رفع و در سفر امروز نیز مقرر شد فاز یک آن حداکثر تا دهه فجر امسال به بهره‌برداری برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه طرح نسبتا پیشرفت فیزیکی خوبی دارد اما می‌بایست عقب‌ماندگی خود را جبران کند، افزود: فاز یک این پروژه باید طبق قرار امسال با پنج هزار جایگاه، زمین چمن، تأسیسات کامل و رختکن دو تیم به بهره‌برداری می‌رسد و برای فاز دوم ساخت ۱۰ هزار سکوی باقی مانده جزو تعهدات این شرکت است.

تخصیص ۱۵ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل فاز یک

مدیر عامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی وزارت ورزش بابیان اینکه همه تلاش بر این اصل خواهد بود که بد قولی صورت نگیرد، ابراز داشت: طی جلسه‌ای با حضور مدیرکل ورزش و جوانان، شهردار، رئیس اداره ورزش و جوانان و فرماندار شاهرود با برنامه‌ریزی که صورت گرفت قول پیمانکار و تعهدی که مشاور در این جمع دادند حتما در دهه فجر افتتاح می‌شود.

کریمی بابیان اینکه ۱۵ میلیارد تومان تاکنون برای فاز یک این طرح هزینه شده و هشت میلیارد تومان دیگر تامین اعتبار و تخصیص خواهد یافت، تصریح کرد: اعتبار مورد نیاز برای سکوهای باقی‌مانده نیز ۳۰ میلیارد برآورد می‌شود که در سال‌های آینده باید تامین شود لذا تنها مشکل موجود بحث اجرایی است و نگران شرایط آب و هوایی هستیم که امیدواریم مشکلی پیش نیاید.

وی با اشاره به شرایط استثنایی شاهرود ب عنایت به شرایط جمعیتی و ظرفیت‌های ورزشی شاخص آن، گفت: این شرایط باعث شد تا برای این منطقه استادیوم ۱۵ هزار نفری پیش‌بینی شود و هم اکنون نیز نصب سکو تا هفت هزار نفر آماده است اما چیزی که شرکت تعهد دارد پنج هزار سکو است.

کد خبر 4795715

منبع: مهر

کلیدواژه: ورزش و جوانان استان سمنان شاهرود حسن کریمی وزارت ورزش و جوانان انتخابات مجلس شورای اسلامی بوشهر مجلس شورای اسلامی ایلام گرگان قزوین بارش برف ثبت نام کاندیداها یاسوج تعطیلی مدارس بیرجند شهرکرد انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ویروس آنفلوانزا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۷۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هاشمی: امروز آرزوی دیرینه ورزش محقق شد / نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم +فیلم

وزیر ورزش و جوانان گفت: در بخش تحول زیرساخت‌های ورزشی، موفق شدیم جلسه شورای عالی ورزش را با حضور رئیس جمهور برگزار کنیم و یکی از مشکلات، پروژه‌های نیمه‌تمام بود و با کمک سازمان برنامه و بودجه، ۳۴۲۸ پروژه شناسایی شدند و قرار شد پروژه جدیدی را آغاز نکنیم تا پروژه‌های نیمه تمام به ثمر برسد. ۷ هزار میلیارد برای تکمیل این پروژه‌ها پیش بینی شده است. نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد صورت گرفته است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، كيومرث هاشمي در مراسم اختتاميه جشنواره قهرمان ايران گفت: شروع امروز ما با يك حركت بزرگ انجام شد و خصوص‌سازي سرخابي‌ها با عنايت و حمايت دولت انجام شد و اميدوارم راه‌ خصوصي‌سازي ورزش با حمايت همگان انجام شود. واگذاري سرخابي‌ها در راستاي حكمراني ورزش است و به دنبال اين هستيم تا وزارت ورزش خود را از سطح اجرايي دور كند و به مرحله نظارت برسيم.

او ادامه داد: برگزاري اين مراسم حاصل زحمت دست‌اندركاران و همكارانم در وزارت ورزش و فدراسيون هاي ورزشي بود و اميدوارم با برگزاري اين مراسم در معرفي ظرفيت‌هاي ورزش قهرماني بهره ببريم. از شبكه ورزش براي برگزاري اين مراسم تشكر مي‌كنم.

هاشمي افزود: مجموعه ورزش كشور در يك حركت هماهنگ اين افتخارات را كسب كرده‌اند و ضمن حفظ توان رقابتي، اقداماتي را براي تحول مسائل ورزش كشور در نظر گرفتيم و تلاش ما بر اين است تا پايان اين دولت، برخي از اين مشكلات را برطرف كنيم.

او افزود: در بخش تحول زيرساخت‌هاي ورزشي، موفق شديم جلسه شوراي عالي ورزش را با حضور رئيس جمهور برگزار كنيم و يكي از مشكلات، پروژه‌هاي نيمه‌تمام بود و با كمك سازمان برنامه و بودجه، ۳۴۲۸ پروژه شناسايي شدند و قرار شد پروژه جديدي را آغاز نكنيم تا پروژه‌هاي نيمه تمام به ثمر برسد. ۷ هزار ميليارد براي تكميل اين پروژه‌ها پيش بيني شده است. نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد صورت گرفته است.

وزير ورزش و جوانان در خصوص برنامه اين وزارت‌خانه براي تجهيز مجموعه ورزشي آزادي گفت: توانستيم براي اين مجموعه ۱۲۰۰ ميليارد بودجه در نظر بگيريم و احداث مجموعه بين‌المللي تهران در دستور كار قرار گرفته و اتفاقات خوبي رخ داده است و با استفاده از ظرفيت‌هاي پيمانكارهاي داخلي و خارجي، اميدوارم مجموعه‌اي را در شان ورزشكاران بسازيم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی



هاشمي در خصوص روند طرح آمايش سرزمين گفت: اين طرح در جلسه شوراي عالي ورزش تصويب شد و قرار است تا ۴ ماه آينده كارهاي مربوطه‌اش انجام شود. يكي ديگر از مسائلي كه مد نظر قرار گرفته، رسيدگي به مشكلات قهرمانان است كه به عنوان يك محور اصلي در مجموعه ورزش كشور، در دستور كار قرار گرفته است. ما مطالبات دو سال گذشته قهرمانان را توانستيم پرداخت كنيم و براي باقي‌ مانده مطالبات هم در مراسم تجليل از قهرمانان كارهاي لازم را صورت خواهيم داد.

وزير ورزش و جوانان گفت: اصلاح طرح قانون سرباز قهرمان و طرح مشاغل ورزشكاران در دستور كار قرار گرفته است و با تصويب اين قانون اميدوارم اتفاقات خوبي رخ دهد. همچنين بحث شهرك مسكوني در كميسيون‌هاي مختلف مجلس دارد بررسي مي‌شود تا از اين ظرفيت هم بهره ببريم.

هاشمي افزود: يكي ديگر از اولويت‌هاي ما، اصلاح ساختار اساس‌نامه حمايت از قهرمانان و پيشكسوتان بود كه تواستيم مقدار قابل توجهي از مقادير را افزايش و زنده كنيم.

او خاطرنشان كرد: اصلاح اساس‌نامه فدراسيون ورزشي يكي ديگر از برنامه‌هاي ما است كه هر فدراسيون بايد اساس‌نامه تخصصي خود را داشته باشد تا اختيارات بيشتري به مجموعه فدراسيون داده شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


هاشمي درخصوص حق پخش تلويزيوني گفت: در قانون برنامه هفتم، بحث حق پخش تلويزيوني است و داريم آيين‌نامه‌اي را تدوين مي‌كنيم تا به تصويب برسد و بحث فيرپلي مالي را هم داريم پيگيري مي‌كنيم و اميدوارم اين آيين‌نامه تدوين شود و اتفاقات خوبي رقم بخورد.

وزير ورزش و جوانان در خصوص توسعه و كمك به تجهيزات ورزشي فدراسيون‌ها گفت: كمك به تجهيزات ورزشي فدراسيون‌هاي ورزشي با كمك وزارت نفت دارد صورت مي‌گيرد تا نوسازي را در اين زمينه صورت دهيم. تقويت زيرساخت‌ها براي ميزباني رويدادها و گسترش ميزباني در شهرهاي ديگر از اولويت‌هاي ما است.

وزير ورزش و جوانان در خصوص توسعه ورزش همگاني گفت: در تقويت و توسعه ورزش همگاني، ۹ دستگاهي كه فعاليت ورزشي دارند، در برنامه و امور حضور دارند و در راستاي اين مساله، برنامه ملي پيشرفت ورزش كشور به تصويب رسيد و اميدوارم تكليف ورزش كشور را به طور كلي مشخص كنيم تا توسعه ورزش همگاني به عنوان يك اولويت پيش برود.


او درباره برنامه نظام جامع باشگاه‌داري گفت: نظام جامع باشگاه‌داري كارهايش انجام شده است و يكي از اولويت‌هاي ما بود و در دستور صحن مجلس قرار گرفته است. ما نزديك به ۳۴ هزار باشگاه ورزشي در سراسر كشور داريم و اين در اشتغال‌زايي مي‌توانند كمك كنند. اميدوارم نظام تخصصي مشاغل ورزشي را با كمك دولت شكل دهيم و شاهد رشد و گسترش ورزش كشور باشيم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هاشمی: امروز آرزوی دیرینه ورزش محقق شد / نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم +فیلم
  • محل میزبانی استقلال‌ملاثانی از سپاهان مشخص شد
  • وعدۀ افتتاح ورزشگاه خرم‌آباد در سفر دوم رئیس‌جمهور
  • وعده جدید: ورزشگاه آزادی متحول می‌شود
  • تذکر نماینده مردم شوش در مجلس به وزرای اقتصاد و ورزش
  • نخستین پارک ورزش‌محور در کرمان افتتاح می‌شود
  • اولین پارک ورزش محور در کرمان افتتاح می‌شود
  • افتتاح پایگاه سلامت مدارس در شاهرود
  • ورزشگاه خرم آباد در اختیار تیم خیبر قرار می‌گیرد
  • پیگیری علت لغو دیدار فجر سپاسی شیراز و استقلال آبی پوشان ملاثانی در اهواز