Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، روابط عمومی سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر برای تکریم اصحاب رسانه، منتقدان و اصحاب رسانه‌های دیداری و شنیداری و ممانعت از تضییع حقوق ایشان، مقررات صدور کارت جشنواره را به شرح ذیل اعلام کرد.

علاقمندان می‌توانند از روز شنبه ۲۳ آذرماه تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۳۰ آذرماه با مراجعه به سامانه جشنواره به آدرس fajrfilmfestival.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

com ثبت نام و مدارک لازم را بارگذاری کنند.

این زمان برای تمام متقاضیان حضور در سینمای رسانه جشنواره فیلم فجر غیرقابل تمدید است و به تقاضاهایی که بعد از تاریخ مقرر یا خارج از سامانه جشنواره ارسال شود، ترتیب اثر داده نخواهد شد.

۱- متقاضیانی که در دوره گذشته مراحل ثبت نام را طی کرده‌اند برای این دوره، تنها نیاز به بارگذاری معرفی‌نامه جدید و نمونه اثر (منتقدان) و ویرایش اطلاعات (در صورت لزوم) دارند.

۲- برای خبرنگاران، معرفی‌نامه با امضای مدیرمسئول رسانه نیاز است. معرفی‌نامه از رسانه‌هایی پذیرش می‌شوند که واجد شرایط زیر باشند:

الف- موجود در فهرست رسانه‌های دارای مجوز و در حال انتشار (قابل مشاهده در وبگاه معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی)

ب- گستره توزیع کشوری

ج- ارتباط مستمر رسانه با رویدادهای سینمای ایران به نحوی که از اسفندماه ۹۷ تا آذرماه ۹۸، هرماه حداقل سه گزارش، خبر یا تحلیل اختصاصی مرتبط با سینمای ایران منتشر شده باشد.

۳- ارائه معرفی‌نامه با امضای مدیر رسانه برای رسانه‌های اینترنتی الزامی است. معرفی‌نامه از رسانه‌هایی پذیرش می‌شود که دارای مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باشد. همچنین درگاه پخش برنامه‌های اینترنتی حتما می‌بایست در نامه رسمی ارسالی، درج شده باشد.

۴- برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی می‌بایست مصوبه پخش شبکه‌های مورد نظر را دارا باشند و زمان پخش و مدت زمان برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی باید در نامه ارسالی قید شود. همچنین درصورتیکه برنامه در سال قبل نیز پخش شده است، حتما باید نمونه برنامه در یک لوح فشرده به همراه نامه به روابط عمومی جشنواره ارسال شود. بدیهی است که دریافت کارت و پخش نشدن برنامه در سال گذشته از جمله ملاک‌های بررسی خواهد بود.

۵- در هر زمان که روابط عمومی جشنواره از پخش نکردن برنامه اعلامی مطلع شود، مجاز به ممانعت از ادامه فعالیت در سینمای رسانه خواهد بود.

۶- در نامه معرفی همه برنامه‌های رادیو، تلویزیونی و اینترنتی، می‌بایست عنوان شغلی دقیق درخواست‌کننده (خبرنگار، گزارشگر، مجری، تصویربردار، صدابردار، عوامل فنی، تهیه کننده و ...) قید شود.

۷- بدیهی است که به معرفی‌شدگان هر رسانه، بر اساس سهمیه در نظر گرفته شده و سابقه حرفه‌ای به ترتیب اولویت مندرج در نامه، کارت خبرنگاری، عکاسی، تصویربرداری و عوامل فنی تعلق می‌گیرد و اصلاح بعدی اولویت‌ها پذیرفته نخواهد شد.

۸- برای عکاسان متقاضی، معرفی‌نامه از رسانه معتبر (بر اساس رتبه‌بندی رسانه‌ها در معاونت مطبوعاتی شامل ۱۰ خبرگزاری، ۱۰ روزنامه، ۱۰ پایگاه خبری، ۵ سایت سینمایی و روزنامه‌های سینمایی) ضروری است.

۹- صرفا شماره خودرویی که در کارت درج می‌شود امکان استفاده از پارکینگ را دارد.

۱۰- برای اعضای انجمن منتقدان ارائه سه نمونه یادداشت، گزارش یا نقد مرتبط با فیلم‌های بخش‌های مختلف دوره قبل که در طول یک سال گذشته به نام متقاضی در یکی از رسانه‌ها منتشر شده باشد، ضروریست.

۱۱- منتقدان متقاضی بر اساس لیست رسمی اعضای انجمن منتقدان و نویسندگان سینمای ایران، منتشر شده در سایت انجمن بررسی خواهند شد.

۱۲- برای منتقدان و خبرنگاران سینمایی پیشکسوت، سهمیه محدود و جداگانه‌ای منظور می‌شود. اما لازم است در فراخوان شرکت کنند.

۱۳- میزان حضور در سالن رسانه‌های دوره قبلی جشنواره فیلم فجر و کیفیت فعالیت آنها، یکی از ملاک‌های ارزیابی درخواست‌ها خواهد بود.

۱۴- در صورت امکان، روابط عمومی جشنواره شرایط حضور در سینماهای دیگر جشنواره را برای متقاضیان حائز شرایط فراهم خواهد کرد.

در راستای سیاست شفاف‌سازی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، فهرست کامل متقاضیان کارت جشنواره و دلایل تایید یا عدم تایید آن‌ها منتشر خواهد شد.

۲۴۱۲۴۱

کد خبر 1330356

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: جشنواره فیلم فجر رسانه سینمای ایران باشگاه استقلال آندره استراماچونی ایالات متحده آمریکا ایران و آمریکا لیگ برتر نوزدهم دونالد ترامپ موسیقی وزارت بهداشت تئاتر دلار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۷۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش یک مازندرانی در جشنواره ملی کتاب و رسانه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، در آیین اختتامیه بیست‌و‌یکمین جشنواره کتاب و رسانه با حضور سید محمد هاشمی جانشین وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، یاسر احمدوند معاون فرهنگی وزیر فرهنگ، فرشاد مهدی پور معاون امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ، علی رمضانی مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران، حسن عابدینی معاون امور استان‌های صداوسیما و برخی از مسئولان فرهنگی در سالن مهر و ماه حوزه هنری انقلاب اسلامی برگزار و از برگزیدگان آثار فاخر و برتر این جشنواره تجلیل شد.

در این دوره فرشید سِگار عکاس و مستند ساز خبری اهل مازندران، توانست رتبه نخست بخش چند رسانه‌ای بیست‌و‌یکمین جشنواره ملی کتاب و رسانه را برای اثر «این قریه خادم کتاب است» کسب کند.

فرشید سِگار خبرنگار و عکاس خبری به عنوان دبیر بخش چند رسانه‌ای پایگاه خبری بلاغ نیوز و مدیر مسئول پایگاه خبری نکته آنلاین در عرصه تصویر و مستند حوزه خبر در استان مازندران فعال است.

دیگر خبرها

  • تمدید زمان ارسال آثار به جشنواره ملی رسانه‌ای «جام جوانی»
  • خبرنگاران کارنامه اعمال مسئولان را گزارش کنند
  • اعلام آخرین ملهت ثبت نام در بیست و یکمین جشنواره ملی پایان‌نامه سال
  • جشنواره‌های رسانه ملی در سال ۱۴۰۲
  • درخشش یک مازندرانی در جشنواره ملی کتاب و رسانه
  • پایان فروردین ماه ؛ معرفی برترین های جشنواره کتابخوانی رضوی
  • انتخاب ۲ پایان نامه از دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان به عنوان پایان نامه‌های برتر تقاضامحور
  • معرفی ویژه برنامه‌های رادیویی رسانه ملی در شب‌های قدر
  • ویژه‌نامه نوروزی جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان
  • تقدیر رئیس‌جمهور از برگزاری جشن امام حسنی‌ها در ورزشگاه آزادی