Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی گل ریحان گفت: تیم ما وضعیت خوبی دارد و می‌خواهیم با کسب پیروزی به استقبال قهرمانی نیم‌فصل برویم.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، هفته هفدهم مسابقات لیگ دسته یک فوتبال کشور امروز دنبال می‌شود و در یکی از مهم‌ترین دیدارها گل ریحان البرز به مصاف نیروی زمینی می‌رود.

شاگردان محمد نصرتی هفته گذشته، تساوی عجیبی در خانه تیم انتهای جدولی علم و ادب شهرداری تبریز به دست آوردند، امتیازی که گل ریحان را با یک بازی بیشتر نسبت به نود به صدر جدول رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده البرز امیدوار است با شکست تیم سرسخت نیروی زمینی و با امیدواری به شکست رقیب خود نود ارومیه،‌ به قهرمانی نیم‌فصل برسد.

محمد نصرتی سرمربی گل ریحان درباره آخرین وضعیت تیمش گفت: تیم ما وضعیت خوبی دارد و الان در صدر جدول قرار داریم. امروز با نیروی زمینی بازی داریم و می‌خواهیم با کسب پیروزی به استقبال قهرمانی نیم‌فصل برویم. هفته گذشته نیز مقابل شهرداری تبریز در دقیقه آخر بازی گل دریافت کردیم و بازی مساوی شد، وگرنه اگر زودتر گل می خوردیم، حتماً نتیجه را جبران می‌کردیم. هدف اصلی ما قهرمانی در پایان مسابقات است، اما الان به دنبال حفظ صدرنشینی تا نیم‌فصل هستیم.

در مهم‌ترین بازی های هفته، بادران برابر مس رفسنجان صف‌آرایی می‌کند. شاگردان فرهاد کاظمی در هفته‌های اخیر، روند سینوسی  را طی کرده و نتوانسته‌اند مانند اوایل مسابقات در حد یک مدعی ظاهر شوند. مس نیز پس از یک تساوی و یک شکست، هفته گذشته پیروزی ارزشمندی مقابل نود ارومیه به دست آورد و وضعیت خود را در جدول کمی سامان داد. شاگردان ربیعی با 27 امتیاز در جایگاه سوم جدول هستند و امیدوارند با تزلزل نود و گل ریحان و نیز پیروزی مقابل بادران، به صدر جدول صعود کنند.

انتهای پیام/ب

 

منبع: فارس

کلیدواژه: ریحان فوتبال کرج تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۷۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرحی از افتخارات جان سینا در WWE به مناسبت تولد او + عکس

جان سینا 47 ساله شد.

نه تنها او را نمی‌توانید ببینید، بلکه هرگز کسی مثل او را هم نخواهید دید.

طرفداری | رسانه Sportskeeda به مناسبت تولد جان سینا 2 طرح جذاب از این بازیگر - کشتی گیر پست کرد. یکی از این تصاویر مربوط به دستاوردها و افتخارات او در WWE بوده و تصویر دیگر، عکس‌هایی از جان سینا را از ابتدای حضورش در WWE تا به امروز در کنار هم نشان می‌دهد.

16 قهرمانی جهان، 5 قهرمانی ایالات متحده، 4 قهرمانی تگ تیم، 2 بار پیروزی در بازی رویال رامبل و 1 مرتبه پیروزی در بازی MITB
آیا جان سینا روزی با تکمیل تنها جای خالی در ویترین افتخارات خود یعنی کمربند بین قاره‌‌ای، قهرمان گرنداسلم خواهد شد؟

 

جان سینا، پرافتخارترین کشتی گیر WWE در کنار ریک فلیر با 16 عنوان قهرمانی جهان

زمانی که بحث بهترین سوپراستار در تاریخ کشتی کچ مطرح باشد، نام جان سینا همواره به عنوان یکی از نامزدهای اصلی این عنوان مطرح می‌شود.

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • لیورپول با این کاپیتان به جایی نمی‌رسد
  • پیکان به دنبال اولین پیروزی برابر مس/ برنامه ۷ دیدار مرحله حساس
  • آتش بازی دمبله و امباپه در لوشامپیونه
  • جام حذفی| پرسپولیس به دنبال انتقام از گربه سیاه در اراک
  • سعید و رفقا به دنبال کاپ آسیا
  • هوشمند: پرسپولیس و استقلال کار سختی برابر نساجی دارند
  • طرحی از افتخارات جان سینا در WWE به مناسبت تولد او + عکس
  • برای ما قرقیزستان با برزیل فرقی ندارد/ فقط به قهرمانی فکر می‌کنیم
  • ترکیب اینتر-میلان: بازی قهرمانی در سن‌سیرو
  • پیام توماس توخل به منچستریونایتد: آماده بازگشت به لیگ برتر هستم