Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله طباطبائی نژاد با بیان اینکه کار وکلا و کارشناسان دادگستری راه رفتن روی مرز بهشت و جهنم است، اظهار داشت: دستمزد بالای وکلا و کارشناسان نباید باعث تضعیف حقوق قشر ضعیف شود و باید در اموری که توان دفاع از حق خود را ندارند، بتوانند وکیل بگیرند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، «آیت‌الله سید یوسف طباطبائی نژاد» با رییس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه به همراه هیئت مدیره مرکز وکلای استان و هیئت مدیره مرکز کارشناسان دادگستری استان اصفهان دیدار و گفت‌وگو کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

«آیت‌الله سید یوسف طباطبائی نژاد» مسئله کارشناسی و وکالت در دادگستری را راه رفتن روی مرز بهشت و جهنم دانست و گفت: اگر در این کار کوچک‌ترین اشتباهی صورت گیرد حق یکی از طرفین ضایع می‌شود و وکیلی که اطمینان دارد حق با موکلش نیست نباید عاقبت و آخرت خود را نابود کند بلکه باید به موکلش بگوید که در این موضوع حق با تو نیست.


نماینده ولی فقیه در استان اصفهان افزود: اگر انسانی بخواهد برای خوش بودن در مدت کوتاه دنیا، ابدیت خود را بفروشد، نادانی کرده است و بر اساس آیات قرآن کریم عذاب سختی برای چنین انسانی در قیامت در نظر گرفته شده است. 

 

آیت الله طباطبائی نژاد با تاکید بر ضرورت دقت در کار قضاوت تصریح کرد: کار کارشناسان دادگستری یک کار تخصصی است که باید با دقت فراوان انجام شود چراکه قاضی و حتی دیوان عالی کشور بر اساس نظر کارشناسان حکم را صادر و تأیید می‌کنند.

 

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان با انتقاد از دستمزد بالای وکلا و کارشناسان دادگستری، این موضوع را یکی از دلایل عدم مراجعه مردم به آن ها دانست و اظهار داشت: این مسئله نباید باعث تضعیف حقوق قشر متوسط و ضعیف در دادگاه ها شود و باید تدبیری اتخاذ شود تا این گروه در اموری که حق با آنان است و توان دفاع از حق خود را ندارند، بتوانند وکیل بگیرند و یا از نظر کارشناسان استفاده کنند./

 

 

پایان پیام/557

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های مساجد بودجه قرآن کریم قرآن سامانه فهما کانون های فرهنگی هنری مساجد اجلاس نماز اصفهان حق و حقوق کانون وکلای دادگستری وکلا کانون وکلا دادگستری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۷۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زیرساخت‌های تربیتی در استان همدان ضعیف است

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه زیر ساخت‌های تربیتی در استان همدان ضعیف است گفت: اردوگاه تربیتی مناسب نسل جوان و نوجوان در همدان راه اندازی شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، آیت الله حبیب‌الله شعبانی موثقی امروز در نخستین نشست شورای فرهنگ عمومی امسال که با حضور قاسمی فرزاد استاندار همدان، حاجی بابائی نماینده مردم در مجلس و جمعی از اعضای شورا و مسئولان استان برگزار شد اظهار داشت: خروجی این جلسات باید منجر به رفع مشکلات مردم شود.

وی با ابراز اینکه زیر ساخت‌های تربیتی در استان ضعیف است گفت: نیازمند راه اندازی اردوگاه تربیتی مناسب نسل جوان و نوجوان هستیم چرا که مراکزی که امروز به اسم اردوگاه‌های تربیتی از آن یاد می‌شود، تنها کاربرد تفریحی دارند و تربیت محور نیستند.

وی بیان کرد: از سال 98 در باره ایجاد اردوگاه‌های فرهنگی برای نسل نوجوان تاکید می شود اما تاکنون اقدامی در این خصوص نشده است.

امام جمعه همدان با بیان اینکه ایجاد اردوگاه تربیتی در همدان هم در سند فرهنگی به آن تأکید شده و هم در مصوبات سال گذشته آمده است عنوان کرد: ظرفیت‌هایی که امروز در اختیار نهادها و ادارات مختلف قرار دارد، همه متعلق به مردم و جوانان این شهر است و هیچ کس مالک آن نیست.

وی با تاکید بر اینکه باید تلاش شود کاربری اردوگاه‌ها در اختیار رشد و تعالی فرهنگ شهرها باشد افزود: یکی از مراکز بهزیستی در محدوده عباس‌آباد سالیان سال متروکه بود که سال گذشته با استفاده از ظرفیت گروه‌های جهادی این ظرفیت شناسایی شد. در این جلسه مصوب شود، این اردوگاه اگر به مزایده گذاشته شود، زیر نظر بهزیستی و در اختیار توانیابان و نسل جوان قرار گیرد. این مرکز باید به اردوگاه تربیتی برای استفاده جوانان تبدیل شود نه صرفا باغ تفریحی باشد.

آیت الله شعبانی موثقی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: وجود خوابگاه دانشجویی از مطالبات اصلی دانشجویان دانشگاه زینب کبری(س) است که باید فکر جدی برای آن شود.

نماینده ولی فقیه در همدان با اشاره به اینکه منطقه خضر در همدان محلی است که جمعیت فراوان دارد اما مرکزیت فرهنگی ندارد گفت: امامزاده خضر(ع) و مزار مطهر شهید گمنام در منطقه کوی خضر دارای ظرفیت فرهنگی خوبی برای مردم منطقه است که باید زیر ساخت‌های لازم برای آن فراهم شود که در این راستا از میراث‌فرهنگی، اوقاف و شهرداری انتظار همکاری داریم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فرمول تعیین حقوق کارگران تغییر می‌کند؟
  • خبر جدید دولت درباره حقوق امسال کارمندان
  • منظور: افزایش دائم دستمزد‌ها به رفاه مردم کمک نمی‌کند
  • زیرساخت‌های تربیتی در استان همدان ضعیف است
  • معیارهای جدید محاسبه و پرداخت حقوق کارگران اعلام شد/ اولین مزد ۱۴۰۳ کارگران چقدر است؟
  • چرا حقوق و مالیات‌ها متناسب نیست؟
  • چرا حقوق و مالیات‌ها در کشور متناسب نیست؟
  • حقوق بگیران بخوانند/ مصوبه دستمزد کارگران تغییر می کند؟
  • ادعای رسانه آمریکایی: روسیه قصد دارد آمریکا را ضعیف کند
  • ماجرای جنجالی شدن کف حقوق ۱۵ میلیونی کارگران | آیا حقوق ۱۵ میلیونی برای کارگران تصویب می‌شود؟