Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن سابق استقلال می‌گوید کسانی که به دنبال کسانی که حالا به دنبال بازگرداندن استراماچونی هستند در روزهایی که او نسبت به شرایط موجود شکایت داشت کجا بوده‌اند.

علی موسوی بازیکن پیشین استقلال در گفت‌وگو با ایسنا، درباره قرعه این تیم در لیگ قهرمانان آسیا گفت: این مسابقات تفاوت‌هایی زیادی با سال‌های گذشته دارد و دیگر برای تیم‌های ایرانی به سادگی سابق نیست که آنها چه در خانه و چه خارج از خانه پیروز میدان باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در چند سال اخیر موفقیت‌هایی که به دست آمده که تا حدودی با شانس همراه بوده است. امکاناتی که در ایران وجود دارد در حد آسیا نیست.

او ادامه داد: استقلال هم در لیگ ایران عملکرد خوبی به نمایش گذاشته ولی اگر بتواند مرحله پلی‌آف را پشت سر بگذارد باید استانداردهایی در سطح آسیا ایجاد کند و با جذب بازیکنان باکیفیتی مانند بازیکنان تیم‌های ژاپنی یا عربستانی باعث تقویت تیم شود.

موسوی همچنین در خصوص شرایط فعلی استقلال بعد از خروج استراماچونی گفت: قبل از آمدن استراماچونی بارها گفتیم ابتدا شرایط مساعد را برای مربی خارجی به وجود آوردید و بعد به دنبال این اقدام باشید چون استراماچونی مربی با کیفیتی است و از جایی به ایران می‌آید که از وضعیت خوبی برخوردار است. نباید شرایط سخت فوتبال ایران روی او و کارش تاثیر بگذارد ولی در نهایت اتفاقی که نباید می‌افتاد، افتاد و تحمل سرمربی به پایان رسید و به کشورش بازگشت. با وجود تفکراتی که مدیران در فوتبال ایران دارند فوتبال حرفه‌ای هم در ایران جایی ندارد.

وی افزود: کسانی که حالا به دنبال بازگرداندن استراماچونی هستند در روزهایی که او نسبت به شرایط موجود شکایت داشت کجا بودند؟ اگر این اتفاق بیفتد و او بازگردد، جبران زمان از دست رفته آن هم در شرایطی که استقلال در کورس قهرمانی است، کار آسانی نیست.

علی موسوی درباره استعفای امیرحسین فتحی از سمت مدیر عاملی استقلال هم گفت: استعفای ایشان چه کمکی به حال استقلال می‌کند؟ آقای فتحی زمانی که باید تصمیم می‌گرفت و امکانات لازم را برای تیم فراهم می‌کرد، باید می‌ایستاد. الان تفاوتی نسبت به قبل ایجاد نشده و بدون او هم استقلال به تمریناتش ادامه می‌دهد. تغییر مدیرعامل در شرایطی که فوتبال ما درگیر مشکلات ریشه‌ای است، تاثیری ندارد. مدیرعامل جدید باید اقدامات جدیدی را انجام دهد وگرنه مشکلات همان طور که بودند باقی می‌مانند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تيم فوتبال استقلال تهران سید علی موسوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۷۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان برگزاری ۲ دیدار تیم ملی فوتبال ایران اعلام شد

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، تیم ملی فوتبال کشورمان در هفته پنجم رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ به مصاف هنگ‌کنگ می‌رود. با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا این دیدار روز پنجشنبه ۱۷ خردادماه ساعت ۱۵:۳۰ به وقت تهران در ورزشگاه هنگ‌کنگ برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: کارشناس فوتبال: لیست تیم ملی بیشتر جنبه شوخی دارد!

همچنین تیم ملی فوتبال کشورمان در آخرین دیدار از مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ روز سه شنبه ۲۲ خردادماه به مصاف ازبکستان می‌رود. این مسابقه از ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

در حال حاضر تیم ملی فوتبال ایران در گروه E این رقابت‌ها با ۱۰ امتیاز و اختلاف گل بهتر نسبت به تیم ملی ازبکستان در صدر جدول قرار دارد و و صعودش به مرحله بعدی قطعی شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228205 برچسب‌ها فوتبال ایران

دیگر خبرها

  • حریف سپاهان از هند نیروی کمکی گرفت!
  • گروه بندی و زمان مسابقات فوتبال مناطق رده سنی امید
  • زمان دو دیدار تیم ملی فوتبال مشخص شد
  • زمان برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران
  • زمان برگزاری ۲ دیدار تیم ملی فوتبال ایران اعلام شد
  • زمان دو بازی تیم ملی ایران مقابل هنگ‌کنگ و ازبکستان اعلام شد
  • زمان برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد
  • یعنی چی که می‌خواهند استراماچونی را جانشین نکونام بکنند | پرسپولیس در کمین استقلال نشسته اما آقایان به دنبال حاشیه‌اند
  • اختصاصی: واکاوی جنجالی‌ترین اتفاق روز فوتبال ایران
  • بازگشت استراماچونی به دنیای مربیگری؛ یک تیم از سری‌آ دنبال سرمربی سابق استقلال!