Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش دفتر مقام معظم رهبری،حضرت آیت الله خامنه‌ای در پیامی به بیست و هشتمین اجلاس سراسری نماز با اشاره به اینکه نماز از جمله‌ی بزرگترین و جذاب‌ترین نعمتهای شگفتی‌ساز است که انسان را در برابر این پدیده‌ی الهی خیره و مبهوت می‌کند، خاطرنشان کردند: خداوند این نعمت را به ما هدیه فرمود که با آن جان خود را پالایش کنیم و ارتباطات بشری را برخوردار از معنویت کرده و امن و سلامت روانی و رهایی از چالش‌های ستیزگرانه و بهجت و نشاط را نصیب جامعه‌ سازیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 متن پیام رهبر انقلاب اسلامی به این اجلاس که صبح امروز (پنجشنبه) در شهر گرگان برگزار شد و نماینده ولی فقیه در استان گلستان، آن را قرائت کرد به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وصلّی االه علی محمّد و آله الطیبین

در میان نعمتهای بزرگ الهی که هیچ کس قادر بر شمارش آنها نیست، برخی برجستگی‌های نمایانی دارند که اهل تأمل را به شگفتی میرساند، و از جمله‌ی جذابترین این نعمِ شگفتی‌ساز، نماز است.

ترکیب اذکار نماز، ترکیب حرکات نماز، ترتیب اوقات نمازهای واجب و مستحب، تأکید بر تمرکز و حضور قلب در آن، تأکید بر مسجدی کردن آن، تأکید بر جمعی کردن آن، الزام پاکیزگی در آن، هم در تن و پوشش با دور کردن نجاست، و هم در دل و روح با غسل و وضو، الزام به روی آوردن آن از هر نقطه‌ی جهان به یک کانون مرکزی- کعبه‌ی شریف- و بسی نکات و نقاط ظریف و دقیق و پرمضمون در این فریضه‌ ممتاز و یکتا، آدمی را در برابر این پدیده‌ی الهی خیره و مبهوت می‌کند.

خداوند این نعمت بزرگ را به ما هدیه فرموده است. با آن می‌توانیم جان خود را پالایش کنیم، می‌توانیم خود را از گناهان دور کنیم، می‌توانیم ارتباطات بشری را در جامعه‌ خود، برخوردار از معنویت کنیم و بدین وسیله، امن و سلامت روانی و رهائی از چالش‌های ستیزگرانه، و بهجت و نشاط را نصیب آن سازیم. این هدیه به صورت فریضه و تکلیف درآمده است تا دست‌کم، جامعه از حداقل‌های آن محروم نماند، هدیه‌ای با این وزن عظیم و متقابلاً با کمترین هزینه‌ی مالی و وقت حقیقتاً درخور سپاس پایان‌ناپذیر ما است.

حضار محترم! ما هم در ادای این شکر واجب، قاصر یا مقصریم. کارهای زیادی باید بشود که امیدوارم عالم مجاهد جناب حجة‌الاسلام قرائتی ما همه را به آن متذکر گردند.

والسلام علیکم و رحمة الله

سیّد علی خامنه‌ای

۲۰ آذر ماه ۱۳۹۸

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۷۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازتاب خارجی سخنان رهبر انقلاب پس از حملات متقابل ایران و اسرائیل | مهم ظهور قدرت ایران بود

همشهری آنلاین - گروه سیاسی: خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری غربی بازتاب به‌نسبت گسترده‌ای از اولین سخنان رهبر معظم انقلاب پس از حملات متقابل ایران و اسرائیل به یکدیگر داشتند. در این گزارش‌ها بر این بخش از صحبت‌های آیت‌الله خامنه‌ای تاکید شده بود که حملات موشکی ایران به اسرائیل ورای تعداد موشک‌های شلیک شده و میزان اصابت آنها، نمایش قدرت ایران بوده است.

رویترز نوشت: رهبر معظم انقلاب گفت که ایران قدرت خود را علیه اسرائیل نشان داد. (آیت‌الله) علی خامنه‌ای از نیروهای مسلح برای حمله اخیرشان در ماه جاری به اسرائیل تشکر کرد. او همچنین گفت که ایران قدرتش را فارغ از اینکه چه تعداد هدف مورد اصابت حمله ایران قرار گرفت، به نمایش گذاشت.

ایران در اولین حمله مستقیم خود به اسرائیل، رگباری از ۳۰۰ موشک و پهپاد به سمت اسرائیل فرستاد که در انتقام حمله مرگبار اسرائیل به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق انجام شد.

آسوشیتدپرس و واشینگتن پست آمریکا نیز در گزارش یکسانی نوشتند: رهبر معظم ایران تلویحا پذیرفت که تهران در حمله گسترده خود به اسرائیل ضربه کمی زده است. رهبر معظم ایران روز یکشنبه هرگونه بحث در مورد اینکه در حمله بی‌سابقه پهپادی و موشکی ایران به اسرائیل چه چیزی مورد اصابت قرار گرفت را رد کرد.

خبرگزاری بلومبرگ آمریکا هم گزارش داد: رهبر معظم ایران گفت: تعداد موشک‌های اصابت کرده به اسرائیل موضوع بی‌اهمیتی است. رهبر ایران حمله تلافی جویانه یک هفته پیش این کشور به اسرائیل را ستایش کرد، حتی با اینکه میزان موفقیت کم تهران در حمله به اهداف را امری بی‌اهمیت خواند.

گاردین انگلیس هم نوشت: مقام معظم رهبری از نیروهای مسلح خواست تاکتیک‌های دشمن را بیاموزند. براساس گزارش خبرگزاری رسمی جمهوری اسلامی ایران، (آیت‌الله) علی خامنه‌ای از نیروهای مسلح ایران برای عملیات ۱۳ آوریل تشکر کرد و از آنها خواست پیوسته نوآوری نظامی را دنبال کنند و تاکتیک‌های دشمن را بیاموزند.

شبکه خبری فرانس۲۴ هم نوشت: (آیت‌الله) خامنه‌ای از موفقیت نظامی پس از حمله اسرائیل تمجید کرد. رهبر معظم ایران در اولین اظهارات خود پس از اینکه تهران حمله مستقیم بی‌سابقه‌ای به اسرائیل کرد، از نیروهای مسلح این کشور تمجید کرد.

او گفت: نیروهای مسلح تصویر خوبی از توانایی‌ها و قدرت خود و تصویری قابل تحسین از ملت ایران به نمایش گذاشتند. آنها همچنین ظهور قدرت عزم ملت ایران را در سطح بین‌المللی ثابت کردند.

تایمز اسرائیل هم نوشت: (آیت‌الله) خامنه‌ای از نیروهای مسلح برای حمله به اسرائیل تشکر کرد و از آنها خواست تاکتیک‌های دشمن را یاد بگیرند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ظهر یکشنبه در دیدار جمعی از فرماندهان عالی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران ضمن قدردانی صمیمانه از تلاش‌ها و موفقیت‌ها در قضایای اخیر، تأکید کردند: به‌لطف خداوند نیروهای مسلح چهره خوبی از توانایی‌ها و اقتدار خود و همچنین یک چهره ستودنی از ملت ایران به نمایش گذاشتند و ظهور قدرت اراده ملت ایران در عرصه بین‌المللی را به اثبات رساندند.

کد خبر 846121 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها ایران و اسرائیل خبر ویژه موشک رهبر معظم انقلاب

دیگر خبرها

  • پیام تشکر بیت آیت الله امامی کاشانی ازرهبر معظم انقلاب وآحاد مردم
  • ۴۰ نفر از کارگران سیستان و بلوچستان به دیدار رهبر معظم انقلاب می‌روند
  • ۳ پیام اصلی رهبر معظم انقلاب بعد از تنبیه سخت
  • بازتاب خارجی سخنان رهبر انقلاب پس از حملات متقابل ایران و اسرائیل | مهم ظهور قدرت ایران بود
  • تأکید بر ارتباط ستاد نماز جمعه و جامعه علمی و نخبگانی
  • رهبر معظم انقلاب: موضوع اصلی ظهور قدرت اراده ملت ایران و نیروهای مسلح در عرصه بین‌المللی است؛ ناراحتی دشمن از همین موضوع است/ تعداد موشک‌های شلیک شده و یا اصابت کرده که طرف مقابل بر روی آنها متمرکز شده، موضوع دست دوم و فرعی است
  • رهبر معظم انقلاب: نوآوری در تسلیحات، شیوه‌ها و شناخت روش‌های دشمن همواره در دستور کار باشد
  • پیام تبریک و ستاش مفتی اعظم روسیه به رهبر ایران
  • پیام مفتی اعظم روسیه خطاب به رهبر ایران + جزئیات | برادر عزیز،‌ آیت الله العظمی سید علی خامنه ای...
  • مفتی اعظم روسیه، تلاش‌های رهبر ایران در راستای استقرار عدالت و صلح را ستود