Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-18@17:02:51 GMT

مورینیو: آرزوی من رویارویی مجدد با بایرن مونیخ است

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۶۷۹۳۳

مورینیو: آرزوی من رویارویی مجدد با بایرن مونیخ است

آقای خاص آرزو می‌کند در فصل جاری یکبار دیگر با بایرن مونیخ مواجه شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، شب گذشته تاتنهام در آخرین سری از مسابقات گروهی لیگ قهرمانان اروپا میهمان بایرن مونیخ بود.

هاتسپری‌ها که در بازی رفت 7 بر 2 مغلوب شدند، همانند بایرن صعودشان به مرحله حذفی قطعی بود و از این بابت دغدغه نداشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین خاطر «ژوزه مورینیو» به برخی از نفرات اصلی تیمش استراحت داد و از بازیکنان جوان‌تر استفاده کرد.

وی بعد از باخت 3 بر یک تیمش اظهارداشت:آرزوی من این است که یکبار دیگر به اینجا بازگردم و در یک چهارم یا نیمه نهایی با بایرن مصاف دهم.

مورینیو افزود:در این بازی یکسیری از بازیکنان برای نخستین مرتبه در زمان حضورم در اینجا توانستند بازی کنند.برای من مهم بود بازی‌ آنها را ببینم.از این بابت راضی هستم چون به اطلاعات و آشنایی خوبی از آنها رسیدم.

در این پیکار تک گل تیم تحت مورینیو را سسنیون دقیقه 20 زد. البته دروازه تاتنهام توسط کومان 14، مولر45 و کوتینیو 64 باز شد.

انتهای پیام/س

منبع: فارس

کلیدواژه: بایرن مونیخ مورینیو لیگ قهرمانان اروپا تاتنهام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۷۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرسنالی‌ها از سفر به مونیخ می‌ترسند!

به گزارش ورزش سه، چهارشنبه این هفته لیگ قهرمانان اروپا قرار است برگزار کننده تقابل آرسنال و بایرن مونیخ باشد که با توجه به نتیجه به دست آمده در دیدار رفت، یکی از حساس‌ترین بازی‌های این دوره از لیگ قهرمانان اروپا است.

تساوی ۲-۲ در بازی رفت، تمام نگاه‌ها را به بازی امشب منعطف کرده و بازی در آلیانز آرنا برای آرسنال بسیار دردسرساز است. آرسنال و بایرن مونیخ پیش از این 6 بازی را در ورزشگاه آلیانز  انجام دادند، بایرن مونیخ در 4 بازی پیروز شد، در حالی که دو تیم یک بار مساوی کردند و آرسنال در یک بازی پیروز شد.

بردهای بایرن در مرحله گروهی در فصل 2000-2001،  فصل 2004-2005 و مرحله حذفی در فصل‌های 2015-2016 و 2016-2017 بود.

تنها پیروزی آرسنال در بایرن مونیخ به 13 مارس 2013 برمی‌گردد، زمانی که تیم آرسن ونگر سرمربی فرانسوی در آن زمان با نتیجه 2-0 پیروز شد اما این پیروزی در آن زمان برای آرسنال برای صعود به مرحله یک چهارم نهایی کافی نبود، زیرا بایرن مونیخ پیش از این با نتیجه 3-1 در ورزشگاه امارات پیروز شده بود و با دو گل به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت.

تیم‌های آرسنال و بایرن‌مونیخ تاکنون در رقابت‌های رسمی ۱۳ بار مقابل هم قرار گرفته‌اند که همگی این رویارویی‌ها در لیگ‌قهرمانان شکل گرفته. سهم آرسنال ۳ برد بوده و بایرن‌مونیخ ۷ پیروزی کسب کرده‌. 2 تیم در ۲ مسابقه به تساوی رضایت داده‌اند و در این ۱۲ مسابقه آرسنالی‌ها ۱۳ بار گلزنی کرده‌اند و بایرنی‌ها ۲۷ گل به‌ثمر رسانده‌اند که نشان‌ از برتری بیش‌ از دوبرابری آن‌ها دارد. 

در اتفاقی عجیب هر ۳ تقابل آخر آرسنال و بایرن‌مونیخ با نتیجه پرگل ۱-۵ به‌نفع آلمانی‌ها تمام شده‌ و با شرایط 2 تیم آرسنالی‌ها امیدوارند در این مرحله انتقام گذشته را بگیرند.

دیگر خبرها

  • توخل: پیروزی حق بایرن مونیخ بود
  • کیمیش: فینال تمام آلمانی بسیار رویایی خواهد بود؛ باشگاه مقابل انتقادات از من حمایت نکرد
  • فیلم/ خلاصه دیدار بایرن مونیخ ۱ - آرسنال ۰
  • خوشحالی توخل و نیمکت بایرن مونیخ پس از سوت پایان بازی با آرسنال / فیلم
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ 1-0 آرسنال (لیگ قهرمانان اروپا 2023/24)
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ 1 - آرسنال 0
  • بایرن مونیخ با حذف آرسنال به نیمه نهایی رسید
  • پیش‌بینی ونگر از تقابل امشب بایرن مونیخ و آرسنال
  • بایرن مونیخ - آرسنال؛ وقت انتقام
  • آرسنالی‌ها از سفر به مونیخ می‌ترسند!