Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@12:56:24 GMT

نقشه راه حوزه فرهنگ و هنر استان مرکزی مشخص می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۶۷۹۵۸

نقشه راه حوزه فرهنگ و هنر استان مرکزی مشخص می‌شود

ایسنا/مرکزی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: با انعقاد تفاهم‌نامه‌ای با استاندار مرکزی نقشه راه حوزه فرهنگ و هنر استان طی 2 سال آینده مشخص و تعیین می‌شود.

دکتر صالحی در بدو ورود به استان مرکزی در جمع خبرنگاران گفت: استان مرکزی دارای سابقه ده‌ها هزار ساله زیست انسانی در این منطقه است و در حوزه‌های مختلف فرهنگ، هنر، صنعت، کشاورزی جایگاه و رتبه قابل توجهی در تاریخ و فضای معاصر ایران داشته و دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به حضور خود در استان مرکزی طی امروز و فردا و دیدار با اهالی فرهنگ و هنر استان در شهرستان های اراک، خمین و ساوه، گفت: در این دیدار نکته‌ها و دغدغه‌ها را می‌شنویم و اقداماتی که در فضای فرهنگ و هنر استان می‌توان انجام داد را پیگیری خواهیم کرد.

صالحی سفر خود به استان مرکزی را هفدمین سفر برنامه‌ای خود به استان‌های کشور دانست و افزود: در این سفرها تفاهم‌نامه‌ای با استانداران منعقد می‌شود که در واقع نقشه راه را تا پایان دولت دوازدهم مشخص می‌کند، در این سفر با استاندار مرکزی تفاهم‌نامه‌ای خواهیم داشت که کمک می‌کند تصویر دو سال آینده در حوزه‌های زیرساختی، برنامه‌ای، رویدادی و حمایتی روشن شود و امید است این سفر آغازی برای تحولات بهتر در فضای استان باشد.

وزیر ارشاد گفت: استان مرکزی را به عنوان دیار فرهیختگان می‌شناسیم و یکی از اهداف این سفر تعیین رویه‌هایی برای کمک به رقم خوردن اتفاقات بهتری در حوزه گرامیداشت مفاخر و استمرار حرکت مفاخر در دوره معاصر است تا حلقه اتصال در این استان به مانند گذشته پویاتر و تکاملی‌تر باشد، سال ۹۸ را با ایده‌های مدنظر در این راستا پیش می‌رویم و در سال ۹۹ شرایط بهتری را خواهیم داشت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۷۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط انتقال طرح آبرسانی به گرمسار راه اندازی شد

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با ظهر پنجشنبه مراسم آغاز تست و آب اندازی خط انتقال طرح آبرسانی به گرمسار در حاشیه سفر یک روزه هیأت دولت به استان سمنان با حضور رئیس حوزه آبریز فلات مرکزی و شرقی و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در گرمسار برگزار شد.

رئیس حوزه آبریز فلات مرکزی و شرقی وزارت نیرو در گفت‌وگو با خبرنگار مهر هدف از این طرح را تأمین آب مورد نیاز غرب استان سمنان دانست و گفت: طول کل خط انتقال آب در محدوده استان سمنان ۵۵ کیلومتر است.

علی پور احمد با بیان اینکه یک واحد ساختمان ایستگاه پمپاژ به ظرفیت ۱۱۰ لیتر بر ثانیه و ارتفاع پمپاژ ۳۰۵ متر در زمره بخش‌های این طرح است، تاکید کرد: این طرح سه واحد مخزن جمعاً به حجم پنج هزار مترمکعب نیز دارد.

وی با بیان اینکه برای این طرح یک‌میلیون و ۱۴۰ هزار مترمکعب خاک برداری شده است، گفت: برای این پروژه تاکنون سه هزار و ۲۶ میلیارد ریال هزینه شده است.

کد خبر 6081911

دیگر خبرها

  • فضائلی: برخی مسئولان به‌تازگی بدلیل کار‌های بی‌قاعده در حوزه حجاب تذکر دریافت کرده‌اند
  • برخی مسئولان به دلیل کار‌های بی‌قاعده در حوزه حجاب تذکر گرفتند
  • عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب: برخی مسئولان به‌دلیل کارهای بی‌قاعده در حوزهٔ حجاب تذکر دریافت کرده‌اند
  • برخی مسؤولان به دلیل کارهای بی‌قاعده در حوزه حجاب تذکر گرفتند
  • تذکر مهم دفتر رهبری به برخی مسئولان بخاطر کارهای بی قاعده در حوزه حجاب
  • تدوین نقشه مهندسی فرهنگی استان مازندران
  • خط انتقال طرح آبرسانی به گرمسار راه اندازی شد
  • مدیر حوزه علمیه استان هرمزگان: طلاب از فرصت های زودگذر نهایت استفاده را انجام دهند
  • تجلیل از هنرمندان برتر استان مرکزی
  • تولید روزانه ۹۰۰ تن پسماند شهری و خانگی در استان مرکزی