Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه ذات دانشجو مطالبه‌گری است، اظهار کرد: «دانشجو به‌عنوان محور اصلی تولید علم و مبارزه با استکبارستیزی باید با علم و بصیرت، بار سنگین عدالت‌محوری و مبارزه با فساد را به مقصد برساند.»

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از علی آبادکتول، سردار حسین معروفی در اجلاسیه دانشجو در گام دوم انقلاب که با عنوان استکبارستیزتر از سال 1332 در دانشگاه آزاد اسلامی علی‌‌آبادکتول برگزار شد از روز دانشجو (16 آذر) به‌عنوان روز استکبارستیزی نخبگان ایران اسلامی یاد و خاطرنشان کرد: «الگوی این حرکت دانشجویی از قیام عاشورای حسینی نشئت گرفته و اکنون استقلال ایران اسلامی مرهون استقلال‌طلبی و آزادی‌خواهی دانشجویان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

وی با اشاره به استقلال سیاسی به‌عنوان بزرگ‌ترین استقلال یک جامعه گفت: «امروز به برکت خون شهدا و مجاهدت‌های مردم با رهبری امام خمینی(ره) و مدیریت مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای، همچنان با اقتدار و قدرتی مضاعف در تمام عرصه‌های علمی، سیاسی و فرهنگی و نظامی حضور داشته و از این به بعد حضور خواهیم داشت.»

معروفی با اشاره به گام اول انقلاب و هشت سال دفاع مقدس بیان کرد: «امام خمینی(ره) با تکیه بر جوانان، انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند و با جوانان نیز انقلاب را تثبیت کرد و امروز نیز مقام معظم رهبری گام دوم انقلاب اسلامی را برگرفته از گام اول انقلاب برای تمدن‌سازی و حکومت جهانی امام زمان(عج) با تکیه بر جوانان برنامه‌ریزی کرده است.»

دانشجو جریانات فکری و سیاسی منحط را شناسایی کند

فرمانده سپاه نینوا گلستان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: «دانشجو باید آگاه به مسائل سیاسی باشد؛ اما نباید سیاست‌زده شود، دانشجو باید جریانات فکری و سیاسی منحط و انحرافی را شناسایی کرده و با بصیرت و آگاهی مقابل انحرافات حساسیت نشان دهد.»

معروفی خطاب به دانشجویان گفت: «تولید علم، ثروت همراه با امنیت، انسجام و وحدت را به‌دنبال دارد و وظیفه ماست در شرایط کنونی از سطحی‌نگری پرهیز کرده و از نفوذ جریانات منحرف فکری که مانع تولید علم می شوند، ممانعت کنیم.»

وی با اشاره به تهدید فضای مجازی برای درگیری ذهنی جوانان تصریح کرد: «دشمنان با برنامه‌ریزی منسجم و از پیش تعیین‌شده درصدد ایجاد درگیری فکری برای جوانان هستند؛ چراکه معتقدند این درگیری ذهنی آنان را از ریل تولید علم که با سرعتی دوچندان در حال حرکت است، خارج می‌‌‌‌ کند.»

فرمانده سپاه نینوا گلستان، تقویت روحیه جهادی و انقلابی در جوانان را راه حل اصلی مبارزه با دشمنان انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: «یکی از وظایف دانشگاه‌ها بصیرت‌افزایی و تهذیب نفس جوانان این مرز و بوم بوده که در بیانیه گام دوم انقلاب، نقشه راه از سوی رهبر انقلاب بر همگان روشن شده است.»

در این مراسم که با حضور جمعی از مسئولان، خانواده شهیدان مدافع حرم شیبانی و نجفی، دانشجویان و هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی علی‌‌آبادکتول برگزار شد از دانشجویان افتخارآفرین در بخش‌های قرآنی، آموزشی، ورزشی و فرهنگی با اهدای لوح سپاس و هدیه تجلیل شد.

انتهای پیام/4062/

منبع: آنا

کلیدواژه: استکبارستیزی مطالبه گری عدالت محوری حسین معروفی فرمانده سپاه نینوا گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۷۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علم الهدی: دشمنان اسلام از مسائل سیاسی عبور کرده و چشم به ولایت معصوم دارند

نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: جامعه المصطفی بازوی صادرکننده گفتمان انقلاب اسلامی است، از این جهت تلاش مسوولان و طلاب این مجموعه آموزشی در تقابل مستقیم با اراده شیطانی استکبار قرار دارد و مورد عنایت خاص امام زمان (عج) خواهد بود.

به گزارش ایرنا، سید احمد علم الهدی روز چهارشنبه در دیدار با هیات علما و رؤسای مدارس علمیه هندوستان با جمعی از طلاب جامعة المصطفی خراسان افزود: جامعة المصطفی العالمیه یکی از شجره‌های طیبه‌ای است که به برکت انقلاب اسلامی شکل گرفت تا همراه با مبانی دینی و ارزش‌های تشیع، گفتمان انقلاب اسلامی نیز به کشور‌های عالم تسری پیدا کند، بنابراین نباید این مولود مبارک را صرفاً یک نمایندگی آموزشی و یک جریان تعلیمی دانست.

وی بیان کرد: امروزه نه فقط دوستان و دلسوزان بلکه حتی دشمنان اسلام نیز از مسائل سیاسی عبور کرده و چشم به ولایت معصوم دارند، این منطقی است که به برکت انقلاب اسلامی جهانی شد تا هرکس در هر گوشه از این عالم، چشم به ظهور داشته باشد و امام زمان (عج) را در کانون توجه و تحلیل خود قرار دهد.

نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی با بیان اینکه فرصت مدیریت مدارس و حوزه‌های علمیه در خطه‌ای همچون سرزمین هندوستان با گستره جمعیتی و فرصت‌های تبلیغی را غنیمت بدانید، افزود: همه این تلاش‌هایی که در عرصه تبلیغ دین در سرزمین هندوستان دارید، باید در استخدام پیروی از خط ولایت مداری امام زمان (عج) باشد.

وی گفت: اقتضای نوکری کردن در این آستان نیز به میدان‌داری در عرصه‌ای است که پرچم ولایت اهل‌بیت (ع) و معارف دینی را در عصر حاضر بلند کرده و اینجاست که اهمیت صیانت از انقلاب اسلامی موضوعیت پیدا می‌کند.

آیت الله علم‌الهدی اظهار کرد: بر طبق توصیف و تحلیل استادان برجسته، شیعه همچون پرنده‌ای با ۲ بال نهضت حسینی و قیام مهدوی است، بنابراین هرکس در جهت ترویج ارزش‌هایی مبتنی بر این اصول بکوشد، بیش از سایرین سربازی کرده و مورد عنایت امام زمان (عج) خواهد بود.

وی اظهار کرد: در موقعیتی که شما قرار دارید، هر مدرسه علمیه به مثابه اردوگاه بقیة الله (عج) است، بنابراین طوری عمل کنید که گویا از طرف امام زمان (عج) به این مسئولیت منصوب شده‌اید.

امام جمعه مشهد گفت: اگر امروز طلبه از فقه و اصول و کلام بهره‌مند باشد و سطوح عالی حوزه را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارد، اما از بینش سیاسی و تقید به انقلاب اسلامی بی‌بهره باشد، تلاش و مجاهدت او برای کسب علوم حوزوی راه به جایی نخواهد برد.

جامعة المصطفی العالمیة، نهاد علمی و بین‌المللی با هویت حوزوی است که با هدف گسترش علوم اسلامی و تربیت طلاب غیر ایرانی تشکیل شده است.

دیگر خبرها

  • استقلال سیاسی کشور ایران بی‌مثال است / تداوم جدی در اجرایی شدن طرح نور
  • شهید مطهری یعنی مبارزه با تفکر تحریف
  • علم الهدی: دشمنان اسلام از مسائل سیاسی عبور کرده و چشم به ولایت معصوم دارند
  • ختم غائله‌ی شهرنو به روایت شیخ حسین انصاریان/ قسمت ۱
  • قهرمانان واقعی شهدا هستند
  • حجاب؛ قدرت زن ایرانی
  • مهم‌ترین دلیل توفیق سپاه، بافت مردمی آن است
  • ایران اسلامی رسالت جهانی دارد/تربیت جوانان خداجوی آخر زمانی
  • اتحاد ایران و پاکستان نقش بسیاری در مبارزه با اسرائیل دارد
  • نقش دولت و دانشگاه در تحقق جهش تولید/ باید امید و انگیزه را به جوانان بازگردانیم