Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-16@09:53:02 GMT

(عکس) لقمان نظیری بازیگر پیشکسوت درگذشت

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۶۷۹۷۴

(عکس) لقمان نظیری بازیگر پیشکسوت درگذشت

لقمان نظیری بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون درگذشت.

به گزارش بانی فیلم، لقمان نظیری که تجربه بازی در سریال‌های مرد هزارچهره، روز‌های زندگی و راویان اخبار را داشت، دار فانی را وداع گفت.

او در سال ۱۳۲۵ در شهر نهاوند به دنیا آمد. وی لیسانس بازیگری و کارگردانی تئاتر از دانشکده هنر‌های دراماتیک بود. بازی در تئاتر را از سال ۱۳۴۷ و بازی در سینما را از سال ۱۳۶۲ با «دادشاه»، همکاری «حبیب کاوش» شروع به کار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تسلیت انجمن بازیگران

انجمن بازیگران نیز در پیامی درگذشت ابن بازیگر را تسلیت گفت. در متن این پیام آمده: «بازگشت همه به سوی خدای مهربان است. در کمال تاسف بازیگر پیشکسوت دیگری نیز از میان ما رفت، لقمان نظیری دعوت حق را لبیک گفت و به آرامشی جاودان پیوست. شورای مرکزی انجمن بازیگران سینمای ایران درگذشت این بازیگر دوست داشتنی و انسانی والا را به خانواده ایشان، همکاران و هموطنان هنردوست تسلیت عرض می‌کند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: بازیگر پیشکسوت درگذشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۷۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت وزیر کشور در پی درگذشت پدر شهیدان خرسندیان

وزیر کشور در پیامی درگذشت پدر شهیدان خرسندیان را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد و به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، وزیر کشور در پیامی درگذشت مرحوم حاج امرالله خرسندیان پدر سه شهید بزرگوار دفاع مقدس را تسلیت گفت.

متن پیام بدین شرح است:

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت ابوالشهدا حاج امراله خرسندیان پدر شهیدان سرافراز دفاع مقدس (اله کرم، اله کس و حجت‌الاسلام والمسلمین شیخ محمد خرسندیان) موجب تأثر خاطر همشهریان و دوست‌داران ازجمله اهالی محترم شهرهای چیتاب و یاسوج شد.

این پدر گرانقدر که اسوه صبر و تقوا بود، با ایمان به وعده‌های الهی با بردباری فراق فرزندان و همسرش را در مدتی طولانی تحمل کرد و به یکی از الگوهای مثال‌زدنی برای نسل کنونی و آینده این مرز و بوم تبدیل شد.

این‌جانب ضمن عرض تسلیت، برای آن فقید سعید رحمت واسعه و هم‌نشینی با فرزندان شهیدش و برای بازماندگان صبر و سلامتی از درگاه احدیت مسئلت دارم.

احمد وحیدی

کد خبر 744172

دیگر خبرها

  • درگذشت بدنساز سابق پرسپولیس
  • پیام تسلیت استاندار چهارمحال و بختیاری در درگذشت حاج محمد کیانی
  • مراسم تشییع و تدفین مدیر تیم‌های ملی موی تای برگزار شد
  • مراسم تشیع و تدفین مدیر تیم های ملی موی تای برگزار شد
  • پیام تسلیت وزیر نفت برای درگذشت پدر حمید بورد
  • پیام تسلیت وزیر کشور در پی درگذشت پدر شهیدان خرسندیان
  • منوچهر پناهی‌نژاد پیشکسوت موسیقی درگذشت
  • منوچهر پناهی‌نژاد درگذشت
  • درگذشت هنرمند پیشکسوت موسیقی  
  • منوچهر پناهی نژاد درگذشت + سوابق