Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-03-28@06:43:00 GMT

هوای تهران سالم است

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۶۸۰۵۰

هوای تهران سالم است

خبرگزاری میزان- شاخص کنترل کیفیت هوا بر روی ۹۱ قرار دارد بنابراین هوای تهران امروز سالم است. تاریخ انتشار: 10:24 - 21 آذر 1398 - کد خبر: ۵۷۶۲۵۷

به گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان، هم اکنون شاخص کنترل کیفیت هوا بر روی ۹۱ قرار داشته و هوای تهران امروز در شرایط پاک قرار دارد. همچنین این شاخص روز گذشته ۷۶ بود که نشان می‌دهد که در ۲۴ ساعت گذشته، تهران هوایی سالم داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: علل عمده آلودگی هوا چیست؟

در سال جاری، ۲۵ روز پاک، ۱۹۱ روز سالم، ۴۸ روز ناسالم برای گروه‌های حساس در تهران تجربه کرده ایم. همچنین ۲ روز ناسالم برای تمامی گروه‌ها در تهران باعث آلودگی برخی مدارس شده است.

باید به این نکته توجه داشت که حتی در روز‌های سالم نیز، افراد خیلی حساس در صورت امکان فعالیت‌های طولانی یا سنگین را کاهش دهند.

بیشترین دما برای روز جاری ۸ درجه و کمترین دما ۳ درجه پیش‌بینی شده، همچنین براساس بررسی‌ها وضعیت هوای پایتخت طی ۲۴ ساعت آینده در محدوده سالم و ناسالم برای گروه‌های حساس قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کیفیت هوا آلودگی هوا کیفیت هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۸۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای خرمشهر در وضعیت بسیار ناسالم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ براساس اعلام سامانه پایش کیفی هوای کشور، در ۲۴ ساعت گذشته منتهی به ساعت ۱۱ صبح امروز چهارشنبه ۸ فروردین براساس اندازه‌گیری ذرات معلق با اندازه ۲.۵ میکرون، وضعیت هوا در شهر خرمشهر با شاخص ۲۱۱ میکروگرم بر مترمکعب در وضعیت بسیار ناسالم قرار گرفت.
بر اساس طبقه‌بندی پنج‌گانه صورت گرفته در شاخص کیفیت هوا (AQI) از عدد صفر تا ۵۰ هوا پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوا قابل قبول، ۱۰۱ تا ۱۵۰ هوا ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ هوا ناسالم برای همه گروه‌ها، ۲۰۱ تا ۳۰۰ هوا بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ شرایط کیفی هوا خطرناک است.

دیگر خبرها

  • کیفیت هوای مشهد ناسالم است
  • هوای اهواز بر مدار نارنجی است / شاخص کیفی ۲۱ شهر سالم و پاک ثبت شد
  • هوای ناسالم سه شهر خوزستان برای گروه‌های حساس
  • هوای این شهر در وضعیت بسیار ناسالم قرار گرفت
  • هوای خرمشهر در وضعیت بسیار ناسالم
  • ناسالم بودن هوا در برخی شهرهای خوزستان برای گروههای حساس
  • هوای شهر کرمانشاه در وضعیت هشدار فرار گرفت
  • ثبت آبی‌ترین آسمان در بجنورد/ شاخص کیفی ۱۹ شهر سالم و پاک است
  • جریان هوای پاک و سالم در ۲۲ شهر کشور / سیاهه آلودگی بر چهره سنندج
  • کیفیت هوای مشهد باز هم ناسالم است