Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اهمیت برقی شدن حمل و نقل عمومی از احتمال سرمایه‌گذاری برخی بخش‌های خصوصی برای توسعه تراموا خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ محسن هاشمی، رئیس شورای شهر تهران، در رابطه با مسئله آلودگی هوا اظهار کرد: مسئله آلودگی هوا موضوعی حاکمیتی شده است. ما باید به سمت سیستم‌های برقی برویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کشورهای اروپایی بنزین را گران می‌دهند و مالیات‌شان را در حمل و نقل عمومی هزینه می‌کنند و به سمت ماشین‌ها و اتوبوس‌های برقی می‌روند.

او با تاکید بر اینکه همه اتوبوس های کشور چین برقی است، افزود: سالی شاید ده هزار اتوبوس برقی در چین تولید می‌شود و سیستم حمل و نقل عمومی خود را توسعه می‌دهد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران در رابطه با توسعه تراموا در تهران گفت: مسئله تراموا فرق دارد. تراموا قطارهایی است که در روی زمین حرکت می‌کند ولی مسیر ویژه‌ای ندارد. تراموا را اگر به مسیر ویژه تبدیل کنیم، مترو سبک یا LRT تبدیل می‌شود. LRT برای تهران بسیار مناسب است و باید مسیر ویژه‌ای داشته باشد نه اینکه در سر چهارراه ها بایستد چراکه ظرفیت کمی دارد.

هاشمی افزود: در رابطه با تراموا مطالعاتی صورت گرفته و برخی افراد می‌خواهند در ایران سرمایه‌گذاری کنند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آلودگی هوا خبرگزاری برنا تراموا محسن هاشمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۸۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دسترسی آسان سرمایه‌گذاران خارجی به خدمات فراجایی در قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم،‌ سید علی اکبر غلامیان معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قم در جلسه مرکز خدمات سرمایه‌گذاری با اشاره به شرایط ویژه قم همچون شاهراه مواصلاتی بودن، وجود جامعة المصطفی و حضور ۳۰۰ هزار اتباع خارجی، آن را بهترین فرصت برای جذب سرمایه‌گذاران غیر ایرانی دانست و بر لزوم توجه همه دستگاه‌های استان به منظور اطلاع رسانی و بهره گیری از این فرصت تاکید کرد.

مهدی فراهانی مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان قم هم با اشاره به فراهم شدن ۲۵ فرصت سرمایه گذاری در استان از مدیران دستگاه‌های مختلف خواست؛ با بررسی و احصاء، فرصت‌های جدید را معرفی و به روز رسانی نمایند.

قاسمی کارشناس دفتر خدمات سرمایه‌گذاری خارجی فراجا مستقر در اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان هم گفت: همه خدمات فراجایی که مشمول تمامی تجار و سرمایه‌گذاران خارجی است از این پس در این مرکز واقع در طبقه همکف اداره کل اقتصاد و دارایی استان انجام خواهد شد.

وی افزود: سرمایه گذاران خارجی که در یک سال ۶۰ هزار دلار سرمایه گذاری داشته باشند، می‌توانند یک سال اقامت بگیرند.

در پایان هم اعضای جلسه از مرکز خدمات فراجا و ساختمان جدید مرکز جذب و خدمات سرمایه‌گذاری استان واقع در اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان بازدید کردند.

دیگر خبرها

  • واگذاری واحد‌های شهرک صنعتی چاراویماق به سرمایه گذاران
  • واگذاری واحدهای شهرک صنعتی چاراویماق به سرمایه گذاران
  • پله برقی های تهران نونوار می شوند | جزییات نصب ۶۰ دستگاه پله برقی جدید در معابر تهران
  • محمد محمدی و برنامه ویژه صعود برای سایپا
  • دسترسی آسان سرمایه‌گذاران خارجی به خدمات فراجایی در قم
  • نامه مجمع کارآفرینان به رئیس‌جمهوری؛ چالش‌های گمرکی را برطرف کنید
  • شهرداری‌ها با تشویق سرمایه‌گذاران بخش خصوصی را جذب کنند
  • تاثیر دامیننس بیت کوین بر بازار تتر
  • جزئیات گران شدن کرایه تاکسی، مترو و اتوبوس
  • محدودیت‌های ترافیکی ویژه روز ارتش در ساری